12.05.2010

DEMISIA GUVERNULUI!

CEI PATRU CAVALERI AI APOCALIPSEI
VASILE BLAGA,
ADRIEAN VIDEANU,
RADU BERCEANU,
SEBASTIAN VLĂDESCU
SĂ-ŞI DEA DEMISIA!
EI SUNT MAFIA, EI SUNT NETWORKUL!

ORGANIZATORII MITINGURILOR SĂ NU MAI CHELTUIE BANI PE BANNERE, FLUIERE ŞI ŞEPCI!
SĂ CUMPERE OUĂ ŞI SĂ LE DEA MANIFESTANŢILOR CA SĂ LE ARUNCE ÎN CAPUL CELOR
4 CAVALERI AI APOCALIPSEI!

SĂ ÎNCEAPĂ MAREA OULIADĂ!
__________________________

UPDATE PENTRU ZAPA FĂT-FRUMOS!

AŞA CÂNTĂ FĂT-FRUMOS ZAPA
CÎND PLEACĂ LA LUPTA CU ZMEUL!

44 de comentarii:

lulu spunea...

Cum spuneam, e riscant la cat e de flamand poporul ar pleca cu ouale acasa hihihihi! Da' cu ceva necomestibil n-ar fi mai bine? Sa-i doara rau cand ar putea fi atinsi.....Oho ce mi-ar placea!

Bibliotecaru spunea...

Nu mai bun e norul toxic decât criza?

Bibliotecaru spunea...

Opaaa, a dat drumul la postări!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mda,demisia guvernului ,nu?iata o idee comica,si spun comica,pt ca vreau sa menajez ,MAGARUSUL CONVALESCENT'.
Si pt ca nu vreau sa fiu suspectat ca sunt partizanul cui-va,ori ca sunt aplaudacul,pupincuristul unor pedelisti,o sa incerc un scenariu de tip-JOS GUVERNUL-
Bon,ASADAR GUVERNUL ACASA,prima MAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PROBLEMA-SE DUCE DREAK INTELEGEREA CU FONDUL SI TRANSA DIN IULIEEEEEEEEEE.............REAMINTESC ISPRAVA PSD+PNL+PC+UDMR din luna septembrie-care astazi ne costa al dreacului de tare,dar sa lasam istoria deocamdata.
urmeaza SAPTAMINI DE NEGOCIERI,dure,SI EVIDENT UN NOU PROGRAM DE ...............GUVERNARE,HOPAAAAAAAAAA, IAR E GROASA,ADICA UN NOU PROGRAM DE GUVERNARE?-SIIIIIIIIIIIIII?CE SA NE PROMITA NOUL GUVERN,CU NOUL SAU PROGRAM?
ca vine cu bani de acasa?ca va curge laptele si mierea?
HAAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIII
Bon ,sa admitem,sa reducem situatia la absurd si sa zicem ca noul guvern este validat de parlament si ,INTRA IN PITA'
HOPA,alta punte a MAGARULUI-noi ministrii, vor avea nevoie de cel putin 2-3 luni pina se vor familiariza cu ,POSTUL'pina vor intelege ,ce si cum?,unde-i hirtia igienica,unde-i sluguioiul de serviciu,ala care trebuie sa-l sterga in cur,unde-i clanta de la usa,dar mai ales unde e GAURA CHEII,SA-SI POATA BAGA OCHIOMETRUL PE BORTA CHEII,SA-SI SPIONEZE SECRETARELE,pina structurile ,STUFOASE'de sub ei vor VREA,POATE, SA FACA CEVA.
Dar intre timp tara va AVANSA CA UN CRUCISATOR IN BANCHIZELE DE GHEATA SI ACOLO VA RAMINE IMOBILIZAT,asa incit criza va musca si mai abitir din romania si din romani.
Si uite asa,O IDEE,NASTRUSNICA -JOS GUVERNUL-,PINA LA URMA VA NENOROCII SI BRUMA DE SPERANTA CARE MAI EXISTA.
Dar,sa fie foarte clar,spiritul AUTODISTRUCTIV AL ROMANILOR,se pare ca nu le da pace,si,VOI FOLOSII O PARABOLA:
PROSTUL,CIND VREA SA ARUNCE APA DIN LIGHEANUL IN CARE SI-A IMBAIAT PLODUL,ARE DE GRIJA CA ODATA CU APA SA ARUNCE SI PLODUL.
Asa ca...............liber la ..............a scapa de PLOZII NEDORITI..........
HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

Sincer nu sunt absolut deloc de acord cu aceste manifestaţii acum în aceste vremuri! DAR MAFIA CELOR TREI NU POATE FI DATĂ JOS DECÂT PRIN VIOLENŢĂ! Mă refer la triumviratul BLAGA-VIDEANU-BERCEANU, că Vlădescu e vai mama lui un trăgător pe nas picat precum musca în rahat!
JOS GUVERNUL, JOS BOC, JOS VIDEANU JOS BLAGA!....am uitat: JOS ŞI VLĂDESCU! dă-l în paştele mă-sii de narcoman!
Hihihi
ARUNCAŢI CU OUĂ ÎN EI!

Problema este alta. Prin 89 nişte şmecheri s-au mai jucat un pic de-a scenariştii şi de-a rebeliunea populară lucrurile scăpând de sub control şi ajungându-se la vărsare de sânge! Noi nu suntem nici cehi, nici polonezi, nici unguri! ŞI NICI GRECI! NOI SUNTEM MAI RĂI CA EI! STĂM CE STĂM, ÎNGHIŢIM CE ÎNGHIŢIM ŞI DUPĂ ACEEA EXPLODĂM! FEREASCĂ SOARTA DE VREO SCÂNTEIE ÎN BUCUREŞTI, DE VREUN INCIDENT MAJOR ÎNTRE TRUPELE DE JANDARMI ŞI DEMONSTRANŢI, CĂ NU ŞTIU PE UNDE MAI SCOATE CĂMAŞA BLAGA! SĂ NU CREADĂ NICI INSTAGATORII CĂ VOR SCĂPA! SĂ NU CREADĂ NICI CEI CA PATRICIU NICI ALTE LEPRE! CĂ DUPĂ CE POPULAŢIA SE VA RĂFUI CU GUVERNANŢII ÎŞI VA ADUCE AMINTE APOI DE EI! DECI PĂZEA BĂIEŢI CĂ NU-I DE BINE! VĂ GARANTEZ CĂ NU O SĂ MAI AVEŢI TIMP SĂ FUGIŢI DINCOLO!
Vorba românului:
RĂDEM GLUMIM, DAR FERE DOAMNE SĂ VINĂ VREMEA CA SĂ VĂ FUTEM FĂRĂ SĂ PLĂTIM!
Deci revenind la lucruri domestice
AVEM UN GUVERN DE DILETANŢI CARE TREBUIE UŞCHIT!PUNCT!

Anonim spunea...

Hihihi Zapooooooooooooooooo:
JOS BLAGA JOS VIDEANU JOS BERCEANU!
....JOS ŞI NARCOMANUL dă-l în mă-sa că unul în plus sau în minus nu mai contează!

Anonim spunea...

Băi Zapa io te înmtreb direct si la obiect ca să n-o mai frecăm atâta:
- EŞTI DE ACORD CA ROMÂNIA SĂ AIBĂ UN BEŢIV MINISTRU DE INTERNE?
- EŞTI DE ACORD CA TU OM DE FACERI SĂ TE DUCI LA MINESTERUL LUI VIDEANU CĂ AI DE REZOLVAT O TREABĂ ŞI DUPĂ CE IEŞI DE ACOLO SĂ FII SUNAT PE TELEFON ŞI SĂ ŢI SE SPUNĂ CĂ TREBUIE SĂ VIREZI NIŞTE BANI ÎNTR-UN CONT DE LA BANCA TRANSILVANIA ÎN SCOPURI UMANITARE?
- EŞTI DE ACORD CA BORDURILE DE LA UN CUAR DĂ FIE SUPRAETAJATE CU ÎNCĂ UN RÂND DE BORDURI?
- EŞTI DE ACORD CA BANDITUL Nr1 AL ROMÂNIEI DINU PATRICIU SĂ APARĂ BINE MERSI LA EMISIUNEA LUI MORARU?
- EŞTI DE ACORD CA FOSTA AMANTĂ A LUI STOLOJAN SĂ FIE CONSILIERA LUI BOC?
DA sau NU?
Răspunde bă sonatule! Că io vorbesc FAPTE nu VORBE! De unde pula mea a avut săracul de Blaga venit de la Poplaca de vest bani pentru palat în mijlocul Bucureştiului? SPUNE BĂ ZAPA! De unde pula mea a avut ăsta bani ca să îi ia palat şi lu fii-sa? Răspunde bă Zapa! Că dacă nu răspunzi mă inirvez şi mă vărs io!
Futu-le rasa în cur de poplăcari la toţi ăştia de şi-au făcut averi din politică!
hihihi ASCULT!

Anonim spunea...

După ce a pierdut Capitala în faţa Doctorului deoarece la confruntarea directă s-a dus atrofiat precum porcul ăsta mai are tupeu să aibe funcţie la vârf în PDL?
Răspunde Zapa alerga-te-aş în jurul patului!

Anonim spunea...

Ahaaaaaaaaa taci Zapa? Ia de vezi la B1 TV pe talibana Pora cum trage picioare-n gură guvernului!

lulu spunea...

Noooo, n-ai sa vezi raspunsul lui zapa pe puncte. N-are argumente cum nici eu n-am decat UNUL.
BLAGA A FURAT CAT TOT PSD-UL SI PNL-UL la un loc.

ghita1964 spunea...

Auzi bre,gazaru?Lasa Poplaca si plopacenii in buna pace,ca-s sibieni de ai mei!Sigur nu a impartit nimic blaga cu ei!Bine?
Sa aruncam ligheanul cu tot cu guvernul acesta de nesimtiti cronici,trebuia imediat dupa 7 Decembrie pus in functiune un alt guvern!Masurile de asanare a bugetului de ce nu au inceput de atunci?Din cauza de videanu?Din cauza de berceanu?Din cauza de blaga?DIN CAUZA DE VETERANI???
PRESEDINTELE a fost un sentimental si este tributar sentimentelor inca!Baietii au profitat si profita inca!Remaniaza-i domnule presedinte urgent,sunt incompetenti!
Intr-o alta ordine de idei:sunt de acord cu iesirile in strada,dar ce cauta insemnele electorale ale psd-ului acolo?Cu ce sunt ei mai presus de pd-l?Nu au participat si ei ca si pnl-ul la DEVALIZAREA tarii?
Ba hotilor,plecati naibii si nu mai turnati gaz pe foc!

SINGURA SOLUTIE CE SALVEAZA ROMANIA IN MAXIMUM 2 LUNI ESTE LEGEA COJOCARU!

FRANK ZAPA [KING] spunea...

EIIII,daca mai somat asa hotarit sa-ti raspund bonnnnnnnnn,uite ca iti voi raspunde,asadar,casca bine urechile MAGARESTI,DESCHIDE BINE FELINARELE ALEA ROSII SI SCRIE,IA NOTITE PT CE-TI VOI SPUNE ACUM EU ,E DE MANUAL,CAPISCII?
1.-Baga cu atentie la ghiozdan,CINE SPUNE CA BERBECUL DE BLAGA UMBLA BEAT?CINE?VREAU PROBEEEEEEEEEEEEEEEE,AUZI PROBEEEEEEEEEEEEEE,NU BIRFOTECI,AI INTELES?
2.Zici ca asta a furat,si si-a tras un PALAT CIT PIRAMIDA LUI KEOPS IN BURICUL TIRGULUI,NU?
PAI FUTU-LE MUMA-N CUR,LUI SI LUI BASESCU,DE CE LA ACCEPTAT BASESCU CA MINISTRU DACA STIA CA A FURAT?auziiiiiiiiiiiiiii de ce???????????
NU a STIUT TRAIAN BASESCU CINE L-A SUSTINUT IN CAMPANIE,NU A STIUT BASESCU CINE CONDUCE PD-L?CA DOAR SUNT TOVARASII LUI CU CARE A CONSTRUIT PARTIDUL,A FACUT CAMPANII ELECTORALE ETC.........
Ce dreak acum cind se PUNE DE O NOUA CONDUCERE IN PD-L ,vrei tu sa ma lamuresti ca GHIOCELUL BASESCU AFLA CINE-I BLAGA,CINE-I BERCEANU SI CINE-I VIDEANU?
Sa nu indraznesti sa-mi spui asa ceva ca te GITUIESC AI INTELES?SI IO TE BAG SUB PAT SI TE OBLIG SA STAI ACOLO SA MA ASCULTI CUM GIFII SI CUM IMI CURG SIROAIE DE TRANSPIRATII,AI INTELES?
Ce sa caute un om de AFACERI LA MINISTRUL ECONOMIEI?hm ce?
DOAR JMECHERII CARE FAC AFACERI CU STATUL,CARE VOR SA-SI BAGE MINUTZELE IN BANUTII PROSTOVANILOR,DOAR AIA IL ACCESEAZA PE VIDEANU,AI INTELES.
ALTFEL LICITATII TRANSPARENTE.CLAR,LA CARE FIRMELE SA AIBE SANSE EGALE.SA FIE FOARTE CLAR.
Sa ne intelegem daca pedelistii,unii au ajuns sa-si puna poalele in cap e treaba lor,n-au decit,doar ca toti sunt in aceiasi galeata,pt ca au lucrat,au muncit si .................impreuna,ai inteles.
mie sa nu-mi spuna nimeni ca unii de CALUGARII FRANCISCANI SI ALTII NISTE IMBUIBATI.
A si inca ceva,cui foloseste toata gilceava asta?cui?
eu stiu cui,dar deocamdata atit.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Si fiti atenti la mine-daca e sa fie razboi,atunci razboi va fi,dar nu uitati-NIMENI NU SCAPA-TOTI ACTUALII MINISTRII ACASAAAAAAAAAAAAAA,pt ca toti sunt pictati.ASTIA NICI SA SE APROPIE DE PALATUL VICTORIA NU VOR AVEA VOIE,CLAR?daca asa se pune problema,atunci sa RADEM TOT,RAUL DIN RADACINA,NU CUM VOR MUSCHII UNORA,CA DEOCAMDATA TARA ASTA NU-I PROPIETATEA PRIVATA A NIMANUI.
nu ma obligati sa i-au in brate argumentele ,OPOZITIEI TICALOASE,PLUS CE MAI STIU EU,CA ATI DAT DE DRACUL CU MINE.
ATI INTELES?MITICILOR?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

eheeeeeeeeeeee,ei LULU-te-ai cam inselat-ia uite ce raspunsuri ENTELEGENTE SI PLINE ARGUMENTE:PE PUNCTE,i-am dat in nas la EUSEBIU,sa le poata duce numai.
haaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Si din cite vad,iar tii cu...................ERA SA ZIC LUPUL,HAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII.
OFFFFFFFFFFFFFF,iar am fost tradat..........

lulu spunea...

Hooooo, ca nu tin cu el,cu nimeni nu tin, nici cu mine.... dar mi te-am provocat....doream sa vad daca tu esti sub ORDIN......Pricepusi?

ghita1964 spunea...

In actuala situatie chiar si cel mai gheorghe(adica eu)vede ca este nevoie de un guvern de tehnocrati!Tehnocrati cu patriotism in ei,nu cozi de topor made fmi!
Prim ministru:dl.C.Cojocaru!
Ministru de interne:dl.D.Diaconescu!
Ministru de finante:dl.Radu Moraru!
Oameni se gasesesc,vointa sa fie!

ghita1964 spunea...

May 12, 2010
is the U.S. Like Greece?
Paul Krugman says no, and has a graph:



And he spanks David Leonhardt:

Are We Greece?: David Leonhardt tries to draw parallels. But how strong is the parallel, really? I would really question this comparison:

The numbers on our federal debt are becoming frighteningly familiar. The debt is projected to equal 140 percent of gross domestic product within two decades. Add in the budget troubles of state governments, and the true shortfall grows even larger. Greece’s debt, by comparison, equals about 115 percent of its G.D.P. today.

Um, that’s comparing a (highly uncertain) projection of debt 20 years from now — a projection that’s based on the assumption of unchanged policy — with actual debt now. Actual US federal debt is only about half that high now.... Greek debt is projected to rise to 149 percent of GDP over the next few years — and that’s with the austerity measures agreed with the IMF.

Here’s a more or less apples-to-apples comparison... Auerbach-Gale projections... IMF projections for Greece, subtracting out... the austerity measures agreed in return for official loans.... [T]he United States can expect economic recovery to bring the deficit down substantially; Greece, which has a larger structural deficit and also faces a grinding adjustment to overvaluation with the eurozone, can’t. Yes, the United States needs fiscal adjustment — Auerbach and Gale say that we have a long-run fiscal imbalance of 6-plus percent of GDP, although much of that could be closed by reining in health costs. But we really don’t look much like Greece.

Brad DeLong on May 12, 2010 at 08:59 AM in Economics, Economics: Fiscal Policy, Information: Better Press Corps/Journamalism, Obama Administration | Permalink

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mda,sub oridin cum dreak ,o frumusete de barbat ca mine sa fie sub ordin.
Acum imi permit sa fiu un pic narsicist-MA IUBESC SI AM O PARERE PREA BUNA DESPRE MINE,ASA INCIT NU POT ACCEPTA SA FIU SUB CIZMA NIMANUI.
Pot insa sa gindesc ca alti opameni,pot insa sa discern binele de rau,s-au raul mai mic de RAUL SUPREM.
Niciodata in lumea asta nu voi fi ,SUB ORDIN'm-as desconsidera ,N-AM APUCATURI DE ZDREANTZA CU CARE CINEVA SA-SI STERGA BOMBEURILE SI NICI NU STIU SA MANGHII CONDURII NIMANUI.
Ser ca acum te-ai dumirit ,cam ce HRAM PORT,LULU?
Daca nu te-ai dumirit-.........asta e.










P.S.sa nu care cumva sa va legati de EXPRESIA-FRUMUSETE DE BARBAT ,CA FAC CA TOTI DRACIIIIIIIIIIIIIIIIII/

HAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII pe loc repasus.........

Anonim spunea...

Hihihi a luat sonatul foc! Ştii care-i problema sonatule?
PROBLEMA-I CĂ ABSOLUT TOATE ÎNTREBĂRILE MELE OGLINDESC FAPTE REALE ZAPA!
Eu sunt curvoi bătrân şi bat Zapa csă înţeleagă Bleaga!
Văd că şi tu mi-ai băgat un fitil şi-ţi răspund direct:
DA MĂH DA! MĂ IAU DE VIAŢA LUI CĂ ESTE UN PORC MISOGIN CARE NU SUPORTĂ FEMEILE FRUMOASE ŞI INTELEGENTE! MĂ IAU DE EL, DEOARECE ÎN GAZETA CAŢAVENCILOR S-A LUAT DE FEBLEŢEA MEA! MĂ IAU DE EL DEOARECE A PIERDUT RUŞINOS CAPITALA ÎN FAŢA HAHALEREI DE OPRESCU PE CÂND FEBLEŢEA MEA STATISTIC A AVUT UNUL DINTRE CELE MAI BUNE SCORURI DIN ŢARĂ LA ALEGERI! TREBUIA DUPĂ CE A PIERDUT ALEGERILE SĂ FACĂ PAS ÎN SPATE LOOSERUL! NU SĂ RĂMÂNĂ ÎN FAŢĂ LA CIOLANUL ĂLA CU MULTĂ CARNE!
ACESTA ESTE RĂSPUNSUL MEU:
JOS BLAGA ŞI NETWORKUL LUI!
Nah că ţi-am răspuns la fitil! Poplăcarul bea ţuică când a venit a Bucureşti! Acum se sparge în whiskane! ASTA FACE!
DA! VIN ALEGERI ÎN PARTID!
DA! S-AU SĂTURAT MULŢI PDL-IŞTI DE GROBIANISMUL LUI COLERIC!
DA! ĂSTA TREBUIE SĂ FACĂ PAS ÎN SPATE ŞI SĂ LASE PE CEI CU REZULTATE BUNE, CU CARISMĂ ŞI CU VERB ÎN FAŢĂ!
Toate campaniile pe care le-a condus au avut rezultate dezastruoase! Tot timpul, în loc să câştige detaşat a făcut numai meciuri egale cu PSD!
JOS BLAGA!
Nah că ţi-am răspuns!
Vrei să mă iau şi de rusofilul ăla de Videanu! Să-i zic ceva de marmura aia pe care i-a dat-o Bombonel?
hihihi

ghita1964 spunea...

Ce spui Zapa de treaba asta?

Anonim spunea...

Gherghe du-te bă cu Cojocarul tău de-a dura! Acum ne trebuie un prim ministru de talia lui Isărescu, de talia lui Stolojan! ...da, da, de talia fantelui ăla bătrân! Că ăla o fi el curvar dar meserie ştie! Şi mai sunt mulţi în faţa lui Cojocaru! Legea Cojocaru are o mare hibă care însă nu o observă decât un ochi versat! ESTE INAPLICABILĂ!.....dar despre asta o să-ţi povestesc altă dată!
Hihihi.....deocamdată am un singur fix:
BLAGAAAAAA DEMISIA, VIDEANUUUUU DEMISIAAA, BERCEANU DEMISIAAAAAA!

Anonim spunea...

Ete al naibili unde era FĂT-FRUMOSU! LA CLUUUUUUUUUUUUUUJ!
hiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa
mă tăvălesc de râs!

lulu spunea...

Zapaaaaaaaaaaa, urgent vreau o poza cu tine, urgent pe mail sa mi trimiti, ai inteles? Adica cum, eu am un prieten asa de frumos si nu am dreptul sa-l admir? Alooo cum tu ma privezi de libertatea de a te admira in pozaaaaa???? Urgent, da?

Anonim spunea...

Hiiiiiiiihaaaaaaaaaa, ţi-am băgat dedicaţie FĂT-FRUMOS!

@ Superbă doamnă dacă-ţi trimite poza Făt-Frumos, să nu te împingă care cumva păcatul să i-o arăţi lui Îngeraş că face stop cardiac şi rămâi fără papagal!
hiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa

Holograma spunea...

Sunt si eu pe aici si va citesc!

lulu spunea...

Lesin de ras....Ingeras sa clachezre in fata pozei lui Zapa? Atunci,ar trebui sa ma mai gandesc ce aleg- poza sau viata papagalului meu! Zapa nu te grabi sa-mi trimit frumoasa poza cu mataluta, da-mi timp sa aleg. Fara un papagal in casa parca n-as putea trai. Na, ca incercata mai sunt de viata......Uf!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Haaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiii
nah ca ati inceput sa va miscati mai bine-
incep cu DEMTUL EUSEBIU:
1.-nu ma intereseaza viata interna a PD-L,numai ca,intr-o tara europeana-ALEGERILE INTERNE DIN PARTID NU TREBUIE SA PUNA IN PRIMEJDIE SIGURANTA STATULUI,securitatea propietatii si pina la urma viata romanilor.
2.cind ambitiile de prea marire a unor cetateni,intimplator membrii PD-L,fac acest lucru,atunci cu acei cetateni am o problema.
3.alegerile trebuie sa fie libere si democratice,in partid si sa reprezinte vointa membrilor de partid,nu vointa unui om s-au a unui grup de indivizi.


Acum sa-i raspund si lui LULU-
HOTOMANC-O,haaaaaaaaa,
1,ce mail,care mail?de cind am eu mailul tau,poate ai uitat cui ai dat mailul,mie,in mod sigur nu,
si spun acest lucru,ca nu care cumva unii mai infierbintati sa inteleaga ce nu trebuie,iar EUSEBIU SA FUGA CU IATAGANUL DE MAGREBIAN DUPA MINE.[haaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiii]iar biblio sa arunce dupa mine ca MONITOARE...........
Cum am revenit la ginduri mai bune,deci am redevint ceva mai modest,POZE NU POT OFERII ...............nu de alta DAR NU VREAU SA MOARA DUJMANIIIIIIIIIIIIIII
haaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiii
moamaaaaaaaaaaa ce tare sunttttttttt
vrei si autograffffffffffffff,haaaaaaaaaaa

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Si ca sa continuin GAMA PE ACELASI PORTATIV' voi spune urmatoarele:
ENVEDIOSILOR,RAUTACIOSILOR,URTILORRRRRRRRRRRRRRRRR-
V-AM CIURUITTTTTTTTTTTTTTTTTT
A FOST UN FLEAC.
A sa nu uit,sa nu apelati la PISTOLUL CARE FACE PIPI SI SA VA TRAGETI VRE-UN ................
CU BOLTA SI PRESIUNE IN FREZA......HAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIII
cine poate, ca e unii care acum ......................haaaaaaaaaaaaaa un firicel de .............haaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiii


ei .tui creanga ei de treaba-am reusit sa va coalizez pe toti impotriva mea.
PARCA SUNTETI COALITIA POLITICO-MEDIATICA:
PSD+PNL+PC+PRM
WOW CE BINE SEMANATI CU EI,HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

P.S.-haaaaaaaaaaaa,wow ce inspirat pot fiiiiiiiiiii
pffffffffffff,DASTEPT FLACAU POT FI UNEORI.......
F.Z.K.

lulu spunea...

Zapa, ma enervezi cumplit, unul din mailurile mele a fost postat cred jum de an la mine ...l-am scos atunci cand dusmanii pdl-ului ma gratulau...daca ai fost chior ce sa-ti fac....sa te alerge cu sabii, monitoare si pistoale, hihihih... meriti. Asa ca, nu ma mai face hotomanca.

ghita1964 spunea...

Ce hiba are Eusebio?Ca "baga" man in buzunarul hotilor care si-au legi care sa-i apere pe ei si conturile lor?Ce DRACU sa faca Frankestein,rahatul bici?Nu mai pusca!E gata!Sacul e gol si trebuie carpit!Sa-l carpim,dar nu tot cu sudoarea prostimii,sa mai contribuie si HOTII cam cu 90% din ce au furat,bine?
In vremuri ca acestea obligatoriu trebuiesc oameni hotarati si fermi,cinste si onoare,din pacate in actuala clasa politica nu prea exista asa ceva!Deci?
LEGEA COJOCARU si Maria Sa Poporul!

FRANK ZAPA[ KING] spunea...

Ahaaaaaaaaaaa,care va sa zica,de acolo se tot impaunau unii BELLA,vezi ca ti-am trimis o carutza de mailu-ri,ahaaaaaaaaaaaa,bag seama ca curgeau POZELE CU NEMILUITA.
HAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII.
Da si tu fata ISTEATA,cred ca intr-o fractiune de secunda le-ai trecut pe...DELETE.
Dar trebuie sa te atentionez,sa nu cazi cumva victima ,VEZI CA EUSEBIU,ARE PRECUM POLITIA,O GAMA INTREAGA DE POZE,de care se foloseste ,pt a imbirliga mintile ,SLABUTZE'
Tu sa nu crezi ce vezi,sunt pozele altora,ai vazut la DAN DIACONESCU CUM SE DISTREAZA FUFELE?
Tu sa fii ochi si urechi,cind ti-o spune ca are parul ,CRETZ'sa stii ca-i plesuv.
cind ti-o spune ca are 1,90 sa stii ca e o piticanie,ce se ascunde dupa carnetul de ELEV.....
cind ti-o spune ca e cel mai cel............sa te gindesti la DIVERTIS.......................
Si inca un amanunt deloc neglijabil-nu prea circul eu pe cararile intortocheata,pe unde umbla mult prea multa lume.
in modestia mea .haa de SIHASTRU.........HAAAAAAAAAA HI SCRIU DOAR PE BLOGGURI-E MAI SANATOS...
Eu sunt provincial,nu am tupeul baietilor de ,CAPITALA'........

P.S.-PT DEMENTUL LUMII-ce ai in pregatire nebunule-ce-mi mai pregatesti,sa stiu sa-mi iau centura de sigurantza,sa-mi chem prietenii,haaaaaaaaaaaaaa
ca vad ca te-ai dat la fund ,si aiasta nu-i a bunaaaaaaaaaaa
haaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiii

lulu spunea...

Gresit zapa. Cel ce ma alinta bella, e un amic din pdl, nu are legatura cu mailul postat....in rest cred ca m-au "gratulat" niste talibani din psd sau pnl....sau doar niste cretini zaluzi la minte! Mda, am explicat ptr ca tu mereu faci ghiveci si tot tu te superi.

lulu spunea...

Hihihihi da' ce parere nastrusnica ai despre Anti....mama zapa, da' de ude-i cunosti metodele? Hihihihi! Faci ca el? Hehehee

Anonim spunea...

E un Făt-Frumos ofticos!
hihihi

Anonim spunea...

Buna seara tuturor!
Ce discutii interesante pe aici si ce ''in forma'' sunt toti!
Cercetashul

Anonim spunea...

Zapa, mie mi-a aratat Eusebiu niste poze de barbat fatal! Sa-l cred sau ba? HaaaaHiiiii

Anonim spunea...

Ghita, te rog, explica putin expresia ca nu inteleg a doua parte!
''Tehnocrati cu patriotism in ei, nu cozi de topor made fmi!''
???
cercetashul

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Si acum pt ca ne-am distrat de minune,sa-i aplicam binemeritata corectieINSTIGATORULUI,FITILISTULUI ,IMBRILGATORULUI EUSEBIU.
asadar iata cam cum sta trebusoara:
marti seara,leaderii PD-L S-au adunat la o sueta,asa ca sa vada cam cum mai stau cu micile SMENURI.
Si ce sa vezi,amicul meu,baiatul pe care eu il simpatizez ,CRISTIAN BOUREANU,a sarit la BEREGATA GRASANULUI POPESCU,DE LA TIRGOVISTE PE CARE IL ACUZA CA FACE AFACERI...............ATENTIE PETROLIERE[EVAZIUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEI MOAMAAAAAAAAAAAA] CU CINE CREDETI,OARE?TOCMAI CU UN PESEDIST.
ba mai mult ca in afcerile din judet sunt adusi in fata culmea ..tot niste pesedei cu care pres. C.J.grasanul popescu face neste afaceriiiiiiiiiiiiii,wowwwwwwwww.
Odata scinteia find declansata ,SCIRBA A FOST GATA '
Si a inceput balul;FRUNZA VERDE L-A ACUZAT PE BOC..........ATENTIE PE BOC CA.............ASCULTA DE ORDINELE DE LA COTROCENI,ORDINE CARE NU AU FOST SUPUSE LA..................VOTTTTTTTTTTTTT.
HAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII,pina la urma,se pare ca alegerile programate in luna iulie vor fi aminate.
p.s-SULFINA BARBU S-A CONTRAT DUR CU................VASILE BLAGA.
Ei acum fiecare intelege cam ce vrea din aceste scurte RELATARI DIN CULISELE..........UNEI INTILNIRI NEVINOVATE CU TITLU DE .................SUETA.
Si atunci cum sa nu vina si intrebarea:
ALOOOOOOOOOOOO,EUSEBIU,ALOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TU PRECUM CETATEANUL TURMENTAT,TU OMULETZULE,TU CU CINE VOTEZI ?
Tu a cui politica o faci????????????
haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiii
WOW CE INTELIGENT SI ..................MAI ALES FRUMOS POT FI IN UNELE ZILE ALE SAPTAMINIIIIIII
HAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII.

Anonim spunea...

Din lipsă de timp nu am postat în timp real ceea ce crezi tu că eu nu ştiam! Deci ZÎT!

Anonim spunea...

Faptul că Sulfina Barbu i-a tras-o misoginului Blaga la oase, nu este nimic nou! Sulfina nu suportă beţivii şi când îl vede pe Blaga face precum locomotiva! Ar fi în stare dacă ar avea putere de bărbat, să-i tragă şi vreo două în meclă lui Blaga! Deci care-i noutatea Zapa?

ghita1964 spunea...

Noutatea(veche)este ca unora le place sa schimbe subiectul cand nu mai au argumente si o dau in "can-can"!Ce zici de "noutatea" asta?

Anonim spunea...

Nu zic nimic în plus! sunt blocat pe secvenţa:
JOS BLAGA, JOS VIDEANU, JOS BERCEANU!

PS a auzit careva ceva de Claudiu Tănăsescu?

Stefanya spunea...

Viitorul Guvern ar putea fi condus de Mihai Tănăsescu, reprezentant al României la Fondul Monetar Internaţional şi adept fidel al politicilor FMI, mai scrie inpolitics. O astfel de numire, susţin jurnaliştii, ar simboliza însă o capitulare a Guvernului României în faţa organismelor financiare internaţionale, văzute ca singurele în stare să scoată ţara din criză.

Arhivă blog