16.05.2010

Dacă tăceai filosoafă rămâneai! (II)

Văd că o dăm în seriale deja!......
Comanda implică grad! Gradul nu bea orange-juice! Deci implicaţia logică este că butoanele de comandă nu-s portocalii!
În plus mai este o zicală: SPUNE LA CE EMISIUNE VORBEŞTI CA SĂ-ŢI SPUN DE CE PARTE A BARICADEI EŞTI!
Am rămas blocat, când scuipătorul de poliţişti, consumatorul de droguri, fost angajat guvernamental ne explica nouă, EXPLICA UNUIA CA MINE, cum stă treaba cu copii! Haiiiiii meiiiiiiii, chiar aşaaaaaaa? Briliantul meu mă iubeşte! Aş vrea să-l întrebi pe prietenul tău nacorman, fost angajat guvernamental, de ce fata lui nu-l iubeşte? DE CE ÎL URĂŞTE? De ce are tupeul să iasă la emisiuni în postura de tată iubitor de copii, când ştie că relaţia cu copilul lui, mă refer la copilul care este sânge din sângele lui, este CATASTROFALĂ? Bleaaaaaah doar ţi-am spus să nu mă agiţi deoarece trec printr-o printr-o perioadă de scârbă demenţială faţă de ipocriţi, oportunişti şi mizerabili nerecunoscători!
Şi hai să-ţi mai trag una sub centură, ca altă dată să nu mai scoţi gheruţele şi să nu mai uiţi că totdeauna am foarfecuţa potrivită, pentru orice gheruţă de sub pernuţă ivită:
Eu, cel neortodox, eu cel păgân, eu cel ce ştiu să respect religia celui de lângă mine, întreb prefăcut retoric şi extrem de pervers: Cât de mare poate fi cretinitatea ca într-o emisiune TV privită de un popor predominant ortodox, cu o generaţie de bătrâni habotnic-ortodocşi, invitaţii, unii evrei, alţii, foarte apropiaţi de religia mozaică să-şi dea cu părerea faţă de utilitatea sau inutilitatea construcţiei Catedralei Neamului? Aud? CÂT DE MARE ESTE CRETINITATEA? PUNCT!
Şi hai să-ţi mai trag încă una sub centură: Unui prieten niciodată nu poţi "să-i dai comenzi"! Poţi să-i dai doar sfaturi!

PS Pentru cei de-ai casei rămâne valabilă rugămintea de la postarea anterioară! NU COMENTAŢI ACEASTĂ POSTARE!

Niciun comentariu:

Arhivă blog