16.05.2010

De la Alexa citire.

Aaaa, domnu’ Patriciu… pot sa pun si eu o intrebare?
Filed Under Din oras
Va vad la televizor cum taiati in carne vie: Basescu e habarnist, Guvernul nu are solutii, Boc e coplesit, discursul politic e sub nivelul marii.
Va vad cum va dati cu parerea despre situatia grea a economiei, anemia PIB-ului si ascult propunerile Dumneavoastra de redresare a situatiei: micsorarea fiscalitatii pentru aducerea banilor negri in tara, achitarea datoriilor statului catre privati.
Pana una alta insa, v-as intreba si eu: n-ar fi mai bine sa isi plateasca mai intai Rompetrolul datoriile catre Romania si dumneavoastra sa renuntati la offshore-urile unde va tineti marafetii, ca sa putem si noi sa credem in vorbele Dumneavoastra?
Da’ ce pula mea – ne credeti prosti?


Nu vreau să fiu papagal şi să repet întrebarea lui Alexa dar totuşi întreb şi eu:
BĂI PATRICIULE, FIUL TATĂLUI CARE TE-A FĂCUT CU CHIVUŢA DIN CASĂ, TU CHIAR EŞTI NESIMŢIT? CÂND DAI BANII PE CARE ÎI DATOREZI STATULUI ROMÂN?
Uneori băi Patriciule, când te văd pe tine şi pe încă câţiva trabucari de-al de tine pe la TV-uri, un gând dement îmi străbate neuronul! Să mai găsesc câţiva demenţi asemănători mie, s-o punem de-o lovitură de stat şi să preluăm puterea o săptămână în România! Într-o săptămână Patriciule, ai cuvântul meu de onoare că aş curăţa ţara de lichele ca voi! V-aş aduna pe un stadion ca la chinezi şi v-aş rade cu jumelatele de 14,5 respectiv 7,62 de pe TAB. După ce aş scăpa ţara de voi, aş preda puterea din nou în mâinile Parlamentului şi Preşedintelui! Hmmmm......dement gând!

7 comentarii:

ghita1964 spunea...

Io vreau mitraliera de companie si zece grenade de asalt!De doi ani de zile visez scena asta!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

,DINU PATRCIU-ALIAS CLEPTOMANUL SEF'

Il gasim alaturi de ION ILIESCU,inca de la sfirsitul lui decembrie 1989,ATUNCI,cind se punea la cale MARELE SEMN.
La aceiasi masa stind cu primul contract de munca,pe post de proaspat angajat al noii structuri si ADRIAN NASTASE,cel desemnat de ION ILIESCU sa CENTREZE,IAR SMENARII SA INCASEZE.
Asadar la 1 ianuarie istoria va consemna DATA NASTERII MILIONARILOR DE CARTON ,mai tirziu al miliardarilor cleptomani.
Am facut acest remeber ,scurt doar asa de dragul adevarurilor istorice,nu pt ca as fi adus informatii in plus.
Dinu patrciu,un fanfaron cleptoman,imbecil si idiot.
si cind spun aceste lucruri ma refer la o alta latura MIZERABILA,a caracterului acestui CLEPTOMAN,care nu se sfieste sa fure in orice domeniu.
Nu s-a multumit ca a jefuit romania,acum derbedeul negricios,vine cu un aer SAVANT,DIN TURNUL SAU DE FILDES SI NE TOARNA GOGOSI,DESPRE CUM TREBUIE SCOASA ROMANIA DIN KAKAT.
Mai pe sleau,grobianul negricios,plagiaza ideii din presa internationala,si vine cu ele pe ,STICLA'incercind sa impresioneze explicindu-ne noua cam cum sta treaba cu IDEIILE NEOLIBERALE IN ECONOMIE.
Nerusinatul PATRICIU,nu este la prima nazbitie de acest gen,omul si-a facut mina in 1998,cind alturi de un alt liberal,HORIA RUSU,au plagiat ,si vindut ca FIIND ORIGINALE,IDEIILE,STUDIILE SI CONCLUZIILE UNOR REPUTATI ECONOMISTI SI SOCIOLGII AMERICANI,PRINTRE EI,FIIND UN VIITOR PREMEIAT CU UN NOBEL PT ECONOMIE.
De fapt,ce am vrut sa spun?am dorit sa spun ca UN PRADUITOR ESTE PRADUITOR,IN ORICE DOMENIU,DE LA FURTUL DE IDEI,CUVINTE PINA LA FURTURILE MATERIALE,FIZICE.
Se pare ca acestui PATRICIU,II ESTE PERMIS ORICE-.
Faptul ca s-a dedat la FALSUL DIN DECEMBRIE,CU FILMULETZUL,este un mizilic,FATA DE MARILE HOTII,INTELECTUALE,MATERIALE.
De ce credeti ca derbedeul si-a TRAS UN TRUST DE PRESA?
Nu stiu daca rezolvarea este cea utilizata de chinezi,dar stiu sigur ca ceva trebuie facut ca acesti PRADUITORI,HIENE SA FIE PEDEPSITE.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

INTREBARE CURVEASCA:


CUM SE FACE CA CEI MAI MARI PRADUITORI DE DUPA 1990,SUNT SI PROPIETARII CELOR MAI MARI TRUSTURI DE PRESA?
CUM SE FACE CA ACESTI HOI,SUNT INTR-UN CONFLICT DESCHIS CU TRAIAN BASESCU?
Cum se face ca,cei mai mari hotii,astazi ii pling pe cei pe care I-AU JEFUIT,ADICA PE ROMANI?
Si ultima,cum se face oare,ca dobitocii de romani pun botul la aceasta MANIPULARE GROSIERA?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

INTREBARI CARE DE MULT NU MAI ASTEPTA RASPUNS:


1.cum se face oare,ca in romania,cei mai mari infractori,pungasi sunt propietarii celor mai mari trusturi din romania
S.O.V.
DAN VOICULESCU
DINU PATRICIU???????????????
2.cum se face ca tocmai cei care i-au praduit pe romani,astazi cu nerusinare pling pe umerii lor,si ma refer in primul rind la cei trei, dar evident si la politicieni si multi altii?
3.cum se face ca romanii sunt atit de idioti,se lasa imbroboditi,si nu-si cer AVEREA INAPOI?
4.cum se face oare ca,RAPORTUL CURTII DE CONTURI,APARUT IN 2009 OCTOMBRI,raport care spune cu subiect si predicat ca,GUVERNUL TARICEANU NU POATE DOVEDII UNDE AU DISPARUT PESTE 3,5 MILIARDE DE EURO?
5.CUM SE FACE CA,MINSTRII DIN GUVERNUL BOC,TOTI,INCLUSIV ELENA UDREA ,TAC SI NU PUN IN DISCUTIA PUBLICA ACEST RAPORT?
6.SE TEM DE UN PRECEDENT?AU SINGE IN INSTALATIE?SUNT POLITICIENI DEDICATI CELOR CARE I-AU TRIMIS IN FRUNTEA TARII IN CENTRUL PUTERII?
Bon,deocamdata cam atit,mai sunt .....haaaaaaaaaaa,nenumarate intrebari,dar ofer si altora posibilitatea sa le puna..

FRANK ZAPA[KING] spunea...

P.S.-cind am spus ca ofer si altora posibilitatea sa puna intrebari,m-am referit la faptul ca nu vreau sa ,HALESC'TOT RAHATUL SINGUR,DIN SPIRIT DE SOLIDARITATE CIVICA,VREAU SA FIU ALTRUIST SI SA IMPART RAHATUL CU TOATA LUMEA.
NU ASA CUM FAC MOGULII,HAAAAAAAAAAAAHIIIIIIIIIIIII
Deschid lista cu cel mai bun mincator de rahat pe care in acest moment il cunosc:
DIACONU EUSEBIU........si lista ramine deschisa,
o singura rugaminte am,mincatori de rahat nu va calcati in picioare,ca este pt toata lumea,GRATIS' iar eu sunt generos,la o adica IMI DONEZ,GRATIS PORTIA.
VEZI MAI EUSEBIU,CA NU SUNT HAGIIIIIIIIII.........TUDOSE
HAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

Ce pula mea întrebări să mai pun sonatule? În Patriciu sunt doctor! Cu Patriciu mă culc în gând cu Patriciu mă scol în gând şi toată noaptea am un unic vis: cum îi bag o grenadă-n gură şi după aceea îi scot cuiul! Şi repet ce am mai spus...acest lucru l-aş face din motive strict personale!
Trăim şi vedem Zapo, că cine crede că toate cele rele pe lumea cealaltă se plătesc amarnic se înşeală! Nu moare nimeni de moarte bună pănă nu plăteşte tot ce a făcut rău pe această lume!

PS1 Văd că îmi cedezi din mâncarea ta! Eu accept dar înainte te intreb:
- Bre Zapa, dar îmi dai şi tacâmuri că mi-e mi-e scârbă să mânânc rahatul cu mâna! Mă murdăresc pe mâini şi oricât le spăl mirosul e naşpa rău!
PS2 Absolut tot ce ai scris despre baragladină certific că este adevăraqt şi conform cu realitatea!
PS3 Bre dar de nuntă nu spui nimic?.....ai mâncat o boabă de strugure?
Hihihi

Antonia spunea...

intr-un final, toti protestatarii vor ajunge la concluzia ca alte masuri mai eficiente nu exista

Arhivă blog