09.05.2010

Rugăminte.

ROG NU DERANJAŢI! MĂGAR BOLNAV!

19 comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mda,zici ca-i bolnav magarul si el zburda prin ograda lui ELENA UDREA.
haaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiisi zici ca nu tu esti regele mincinbosilor.
haaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiii
a,si apropo cu ce te supara ,OMUL DIN CHIRPICI?
HAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

Taci bre, chiar mi-s bolnav. Am ochii precum cireşele dar nu din cauza uitatului prin "borta cheii" precum insinuează amicul nostru din cealaltă ogradă, ci din cauza uitatului prin alte borţi! Nu negre şi cu păr, ci roz şi epilate!
HiiiiiiiiiHaaaaaaa

Cu Antibioticul Moldovean nu am nimic.....doar că era plictiseală cam mare pe acolo!
HiiiiiiiiiHaaaaaaa

Anonim spunea...

PS Văd că deja l-ai luat la încins!
HiiiiiiHaaaaaaaa

Stefanya spunea...

Buna seara!Offf....saracutu de el!Grea boala are!

Stefanya spunea...

Vorbeste febletea ta pe REALITATEA tv. Oana Stanciulescu!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ce faci bolnavule,cum te simti?
l-ai pus pe ginduri pe bietul colonel.
haaaaaaaa,poate doar o remarca,in cazul lui finetzurile,parabola,fabula,nu tin,el trebuie atins cu ciomagul si picioare in gura.
dar,pina una alta ,MULTA SANATATE ,si sa te faci bine.

Bibliotecaru spunea...

Boala este cumva priapism cronic?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Bbilo-haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiii,bey biblio,esti tare,urmeaza sa ne spui ca e si nepotul.................regelui carol,in cautarea nepoatei lui LUPEASCA..................HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIII

Mare pisicher esti mai biblio.vezi omul la necaz,bolnav si tu............BIBLIO?

Anonim spunea...

@ Biblio
Bre nu e priaprism, că dacă suferi de priaprism îţi ies ochii din cap precum melcul! Ori ochii mei nu-s ca ai melcului ci sunt ROŞII! Cât despre "finalizare", stimabile eu produc VALURI!
hihihi

@Zapa
1. mă simt PROST! TERIBIL DE PROST!....fizic nu mă simt prost, mă simt bolnav! Umblu precum curca chioară care nu vede la 2 metri şi-mi curg mucii precum unui plod! Bleahhhhh cred că-mi bag pula-n ele antibiotice şi trec pe alcoolice!
2. vezi că tocmai i-am mai servit monseurului una pe sub picior ca la tenis!
hihihi

ghita1964 spunea...

Buna seara!Am respectat consemnul bre,dar acum revino-ti!Aplica tratamentul lui nea Bunghita:doua lingurite de miere si apoi imediat un toi de palinca!
Ce mai zici de "superba" guvernare a inexistentului Boc?Ai vazut cum sta dupa masa ca o curca plouata?Asta-i prim-ministru de aluminiu bre!

Anonim spunea...

Am uitat să răspund la aia cu Carol!
DRAGUL MEU ZAPA, NEFIIND PRIAPISMIC
POT AFIRMA CĂ NU-S NICI CAROLIAN! SUNT ÎNSĂ UN MĂGAR!
Cât despre nepoţele, râzând glumind stimabile Zapa reafirm ceea ce am mai afirmat:
MIE-MI PLAC ASTEA MAI "MĂTUŞELE"! NU AGREEZ TINERETUL BOVIN!
hihihi

Anonim spunea...

Hmmmmm, Ghiţă ştii doar că PDL deci implicit Boc nu se numără printre preferaţii mei, din această zonă agreind doar două persoane din motive strict personale! Ce pot să spun însă, este că una din aceste două persoane şi mă refer la Preşedinte
, continuă să aibă din partea mea credit absolut şi necondiţionat în absolut tot ce face!

Anonim spunea...

Dragă Ştefanya, referitor la "febleţea mea Oana Stănciulescu"
iaca nişte versuri şugubeţe ce caracterizează pe deplin
"simţiriciunile" mele faţă de respectiva doamnă:
Ce frumoasă eşti,
Nu te-aş fute să-mi plăteşti,
De-ai da banii cu căciula,
Nu ţi-aş arăta nici pula!
hihihi

Anonim spunea...

Aoleuuuu, bolnav, bolnav, dar tot coloraciuni vorbesti! hiii
Cred ca ai dreptate cu antibioticele, mai bine treci pe un Chivas tare ... Si sigur trece!
cercetashul

Anonim spunea...

Stimată doamnă, pentru mine bolnav sau sănătos pula tot pulă rămâne! Nu devine nici penis, nici membru, nici organ sexual! PULĂ PUNCT!
Nah.....hihihi

Anonim spunea...

Cam cum mi-ar sta mie martalog bătrân, ca atunci când sunt cu cadâna-n pat în loc să-i spun:
- TRECI FĂ SĂ TE FUT!
să mă auzi mieunând:
- Pussy mic, hai să te mângăi un pic!
Cred că beleşte ochi cadâna precum mealca şi uitând să se mai îmbrace, o zbugheşte pe uşa apartamentului urlând isteric în timp ce coboară scările:
- Păzeaaaaaaa c-anebunit dementul!
hihihi

Anonim spunea...

Scuzaţi r-ul de la priapism!

Stefanya spunea...

Multa sanatate!Sa te faci bine!

Bibliotecaru spunea...

Am crezut că referirea la măgar are legătură cu elementul priapic... :D

Şi cum totul în România se bazează pe... Bug Mafia - După blogurile gri stăm noi, majoritatea...

Arhivă blog