24.05.2010

Ritualul cafelei(dupa o idee preluata de la Nicoleta Savin)

Ma trezeam dimineata, primul, intotdeauna primul! Umpleam ibricul cu apa si-l asezam pe aragaz la fiert, intre timp pana clocote apa fac un dus rece si rapid,intotdeauna rece ("idiot irecuperabil"- zice sotia mea) fix 4 minute! Torn apa clocotita in doua cani ce contin fiecare 2 lingurite de cafea si ei o lingurita de zahar, mie doua; ca-i acra soacra si viata! Ea, sotia inca nu-i trezita, ce Dumnezeu e doar 6 fara un sfert! Imi aprind tigara, Rothmans, doar Rothmans! Trag cu sete din tigara si sorb caimacul! Wow! Bine-i sa traiesti, chiar si numai pentru atata lucru!
Si tot asa in 23 de ani, in fiecare dimineata, pana alaltaieri! De alaltaieri ma trezesc singur, fara Mioara mea! Imi beau cafeaua singur si ma gandesc la nemurirea ce se apropie. Asta e!
Oare-i ritual sau obisnuinta cotidiana?

Ma trezeam...

31 de comentarii:

Anonim spunea...

1. Lasă-mi adresa ca să trimit repede o gonflabilă!
2. Bleahhhhhh Rothmans? Savin fumează Rothmans, doar Rothmans!
Hihihi.....ritualul tău este ritualul cafelei obişnuite! Noi vorbeam despre un altfel de cafea! Cafea specială! Hihihi!

ghita1964 spunea...

Pai lumineaza-ne!

ghita1964 spunea...

Nu am nevoie efendi!"Io cand vreau sa fluier fluier!"Dar nu vreau sa fluier!Am fluierat destul,cand trebuia...
E greu!Nici nu vreau sa-mi inchipui cat de greu e pentru tine!Te inteleg prietene!

Anonim spunea...

Heheheee ... nu te-am mai auzit zicand de gonflabila. Ultima data spuneai (prin iarna, pe blogul lui Lovin) ca ai dus-o la vulcanizare! :)

Anonim spunea...

Aia am aruncat-o bre, că nu a ţinut petecul! M-a sponsorizat o damă bogată şi mi-am luat una nouă! Modernă! Se udă şi zice MAI VREAU, MAI VREAUUUUU!
(nu mă loghez că mi-e lene)

Anonim spunea...

Hohohooo, cu atat mai mult trebuia sa te lauzi cu moderna cu care te-a sponsorizat dama bogata! Auzi bre, dar exista si barbati gonflabili? :) Hihihiii
(nici eu nu ma loghez, dar nici nu ma semnez ca mi-e lene)

ghita1964 spunea...

Lenea-i gonflabila moale?Sa nu zici ca-i dama lui Diaconescu!Te crucesti cand auzi cat de ingusti sunt politicienii astia frate!Are dreptate "maimutoiu' oparit"-Vanghelu',"astia-ti da femeia de sub el,pentru un post"!Analfabet da cu urechiuse ciulite Vnghelu'mititelu!

Anonim spunea...

Bărbaţi gonflabili nu există, dar oferta de castraveţi este foarte variată....lungi, scurţi, subţiri, groşi, cu noduri sau fără noduri!
Lasă-mi adresa şi bag prin DHL 2-3 kilograme!

Anonim spunea...

Nu bre, e o damă liberală! E o doamnă liberală haiducă! A luat de la bărba'su ăla bogatu' şi mi-a dat mie ăla săracu'!

Anonim spunea...

Hahahahaaaaa

Anonim spunea...

Eusebiuuuu ... m-a batut Corco!
cercetashul

Anonim spunea...

Bate-o şi tu pe ea!
Hihihi...că de aia mi-am pierdut io bunătate de timp cu tine! Ţi-a tras una, trage-i şi tu două! Nu aşa te-am învăţat?

PS1 dar vezi că voi cu toate că sunteţi ca caprele în opoziţiune de fapt spuneţi acelaşi lucru!
PS2 Tu anonimule ce pitpalacul meu hăhăi! M-am săturat de dovlecele şi am trecut la gălbenele! Care-i problema?

Anonim spunea...

Baga geana la Tradarea intelectualilor! Cred ca m-a atacat si amicul freddye!

... tocmai pe mine! Hihihiii

cercetashul

PS. No bre, lasa ca vazui ... Corco si freddye sunt prietenii tai :) Asa ca sunt si ai mei! Dar asta a fost asa de ''Ne bucuram de cunostinta!'' Hihihiii

Anonim spunea...

Auzi bre .... iar marisi haremul?
tot eu

Anonim spunea...

Da că muream de foame!

Anonim spunea...

Vezi că banditul ăla bătrân e golan mişto şi e sprinţar rău la vorbă!

Anonim spunea...

Şi Corco e mişto rău! O cunosc de mult! Când are ceva de spus o spune nu se abţine ....hihihi
Câte şi-a furat Savin de la ea! Fără număr ca de la naşa mare! Acum sunt pretene!

Anonim spunea...

Stefaaaaaaaaaaaanyoooooo, botoasa taichiiiiiiiii te mai scarpini mult cu prelungitor la botul ăla de tapir?
Huoooooo, trădătoareo, laşo! Hai că te las să mă posezi o dată şi nici nu te reclam la poliţie că m-ai violat ca să-ţi treacă supărarea!
hihihi

PS hai hotărăşte-te repede că bărbat mişto ca mine nu mai găseşti până ţi-o cânta popa la căpătâi!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Alooooooooooo,bey zapacila,vezi ca i-am trimis in seara asta vre-o doua felicitari la FEBLETZU TAU.
E groasa rau,fratele meu albastru,adica ,VINAT'DE SUPARARE.
Se pare ca o cauta pretini,la desuu-ri pe febletzu.
au prins o atisoara si acum desfoara ,MOSORELUL'
Iar monica macovei.............a dat pumnii si palme cit incape-CLIENTELEI DE PARTID,DECI SI CLIENTELEI DIN SECT 6..........
tu te tii de prostii in timp ce febletzu,incaseaza la greu,inclusiv de la mine.
hai la lucru,ca nu esti BUJETAR...............
a sa nu uit,tare mi-e ca toata ,MANEVRA ASTA DE INVALUIRE'e raspunsul triumviratului B-B-V-
Prea multe date exacte,prea multe situatii,care in mod normal un om politic nu le accepta,FUGE CA DREACU DE TAMIIE DE ELE.

Anonim spunea...

Lasa bre, am vazut de cateva zile ca sunt misto amandoi ... si Corco si freddye!

Stefy trage-i una dupa ceafa! Hihiii

Unde este Lady Ariane?

cercetashul

Anonim spunea...

Poate s-o caute cât o vrea! Ai auzit de Delegarea de Competenţe?
hihihi

Stefanya spunea...

Nu sunt nici tradatoare si nici lasa!Stau cumintica aici si va citesc pe voi!Sigur nu ma reclamii!

Stefanya spunea...

Nu am fost lasa ....m-am dus cu steagul Romanesc pe granita intre ungurii!
In fiecare an, de Rusalii, la Ghimes, in judetul Bacau, acolo unde a fost candva granita dintre Regatul Romaniei si Imperiul Austro-Ungar, se aduna zeci de mii de maghiari, veniti, se spune, in pelerinaj. De obicei multi dintre pelerini vin cu un tren numit “Nostalgia”. Anul acesta au fost doua trenuri care au adus circa 3.000 de pelerini. Unul dintre trenuri avea 19 vagoane.

Stefanya spunea...

Ghimesul era plin de drapele. Romanesti doar in gara; in rest steagurile Ungariei si ale fantomaticului Tinut Secuiesc.

ghita1964 spunea...

Bravo Stefy!Cu bolta si presiune pe nostalgia lor!

Stefanya spunea...

Buna dimineata GHITA!Daca ai fi vazut cum fluturau steagurile ungurestii!Eu sincer plangand fluturam steagul nostru!Nu pot sa spun ce amotii am avut........aveam teama sa nu ma arunce nebunii de pe granita.....am avut cateva persoane care m-au protejat si au fost tot timpul cu ochii pe persoanele din jurul meu ca de nu canta popa acum la capul meu!Anul viitor am un plan mai diabolic care sper sa-l pot duce la capat.

ghita1964 spunea...

Daca nu mor pana atunci,vin si eu cu tine!O sa cantam pe ungureste:"Noi suntem romani!".Sa vezi dracia naibii in trenul lor!

Stefanya spunea...

Vagyunk rómaiak!Vagyunk rómaiak!

ghita1964 spunea...

Asa,asa!Si toate celalalte...

Stefanya spunea...

http://www.ziaruldebacau.ro/ziarul/2010/05/23/ghimes-20-000-de-pelerini-la-fosta-granita-a-imperiului.html
Ghita intra te rog aici!Este un articoll scris de RAZVAN BIBIRE si mai jos este un filmulet.....te rog sa-l vizionezii un pic si sa-ti dai cu parere......numai eu stiu cum m-am simtit intre tatarii aia....

ghita1964 spunea...

"Cu ungurii nu putem avea probleme militare: daca dam drumul la toti caii din Ardeal, fara calareti, în doua ceasuri se pisa în Budapesta." Petre Tutea
Ce era de speriat draga mea?Cateva steaguri si-o vioara?Eu nu cultiv nationalismul in sensul acesta,adica nu caut pricina acolo unde nu este!Nationalismul cultivat de mine sare peste asa ceva!Cand esti civilizat si nu-mi lovesti poporul TE RESPECT!Altfel nu-i bine!Stii de ce?Asa cum eu iubesc natiunea mea,tot asa are dreptul si semenul meu sa-si iubeasca neamul!Atata timp cat iubirea asta se desfasoara civilizat,fara rautate,eu nu am o problema!Si ei au eroi,martiri si mandrie!Respect asta,daca-mi respecta si ei mie valorile!Reconcilierea numai cu asemenea principii se poate produce!
Deci:sa nu dramatizam!Avem loc cu totii si ne rabda pamantul pe toti!"Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti!"E un principiu biblic crestinesc dat noua de Isus Christos pe care nu prea-l respectam!Te pup cu drag!

Arhivă blog