20.05.2010

Îmbârligătură

Precum un îngeraş nevinovat, căruia de sub veşmântul imaculat i se văd vârful codiţei îmbârligate şi copiţelele, bag un copy-paste:

"EU M-AM VINDECAT DE ROMANISMUL DESANTAT, RIDICOL SI DE VITRINA.
Eu sunt roman,si ma mindresc cu acest lucru,indiferent pe ce meridian am fost,nu mi-am renegat apartenta la neamul romanesc,cum nu mi-am prezentat conationalii niciodata decit asa cum sunt,cu bune si cu relele.IL VOI INVOCA DOAR PE GHEORGHE DIRLOSAN-care ma face in toate felurile pt ca administrez atitea adevaruri dureroase despre neamul meu,cel romanesc."

Hihihi, auzi bre Ghiţă ce face Zapa Baci!.....TE INVOCĂ!

4 comentarii:

ghita1964 spunea...

Multumesc frumos Zapa-baci,dar nu ar fi mai frumos sa nu mai fi "bozgor"?Am spus si o mai spun esti un baiat deosebit de inteligent,dar nu mai scrie de NATIUNEA ROMANA urat!Nu natiunea,persoane,nu vina colectiva,individual!Tu nu esti Cioran,prietene,esti FZK din Cluj-Napoca!DOAR EMINESCU AVEA DREPTUL SA SCRIE URAT,DAR NU A FACUT-O SI CAT DE MARE A FOST EMINESCU!

ghita1964 spunea...

Eu nu m-am vindecat!

Anonim spunea...

Hihihi

Stefanya spunea...

Hilizitule!

Arhivă blog