05.05.2010

Dragotescu...jurnalist lucid!

"Personal, nu am ştiut ce părere să-mi fac despre acest proiect până când nu m-am dus la Roşia Montană să văd şi să înţeleg. Am văzut un piesaj frumos, ca în multe alte locuri din ţara asta, nişte munţi ca nişte muşuroaie de furnici, plini de galerii din care s-a extras aurul şi multă, multă lume săracă şi necăjită. Cu alte cuvinte, am văzut un loc mort, distrus nu de cianuri, ci de incapacitatea oamenilor şi de eternele lor dispute care i-au luat dreptul la o viaţă, oricare ar fi ea.
Cu riscul e a supăra mulţi ecologişti şi cu acela de a-mi atrage diverse critici, pot spune că m-ar bucura ca proiectul să devină, în sfârşit, realitate. În esenţă, canadienii vor să taie în felii, precum salamul, munţii aceia găuriţi şi să treacă fiecare felie prin......"

Un comentariu:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

DESPRE IPOCRIZIA O.N.G.-URILOR-cele care se opun proiectului ROSIA MONTANA:
Ele ongeurile urla ca se lupta cu poluarea.
Bon,ce nu spun insa acesti idioti,este ca,in acest moment,in care eu scriu,poluarea cu CIANURI LA rosia montana este in toi.
Pt ca PINZA DE APA FREATICA TRANSPORTA DIN HALDA DE MINERIU ASA ZIS STERIL CIANURI,UNA INTR-UNA.
Ei si atunci NU SUNTEM IN CULMEA MIZERIEI SI A MINCIUNII.


ADORMITILOR TREZITI-VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Arhivă blog