16.05.2010

Sugestie

Băgaţi geana prin ograda asta:

Ăsta-i mai dement ca noi! Iaca monstră:
Sunt şomer. Când eşti şomer este ca şi când ai fi bolnav de SIDA: toţi te compătimesc, dar nimeni nu vrea să te vadă. Staţi calm fraţilor că dacă sunt şomer asta înseamnă că am nevoie de o vorbă bună, o încurajare, nu să vă fut… Mulţi nu vor să se întâlnească cu un şomer, din zgârcenie sau ca să evite complicaţiile. Băieţii se gândesc: “-Poate îmi cere bani, ţigări, vrea să bea din berea mea, are pretenţia să îl duc acasă cu maşina pentru că nu are bani de transport…”. Fetele se gândesc: “- Poate îmi cere bani, ţigări, vrea să-l fut… rahat, dacă mă molipsesc de şomaj!?!”.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Este demential moldoveanul! Cum naiba ii gasesti?

Anonim spunea...

Ai uitat că sunt dilinormal?
hihihi

ghita1964 spunea...

Baaaa!Asta-i frate-miu!Exact in aceasi situtie ma gasesc si eu,ba in plus sunt in proces si cu firma la care am lucrat pentru neplata salariului pe 7 luni!
Astia-s patroni psd-ului!HUoooooo!Hotilor si ticalosilor!

ghita1964 spunea...

"Căpşunarii analfabeţi vor recunoaşte că atunci când pleacă în UE se laudă la angajatori că în România erau medici, avocaţi, profesori, dar că le-a fost imposibil să continue cariera, scârbiţi de o clasă politică care nu apreciază adevăratele valori. Firmele care încheie contracte de muncă pentru dansatoare, balerine, menajere sau babe-sittere o vor da pe bune şi vor publica anunţuri în care vor scrie: “Căutăm curve proaste”. Firmele de videochat vor avea anunţuri în care vor scrie: “Căutăm curve care au habar de engleză”. Firmele care dau de “muncă la domiciliu” vor anunţa şi ele: “Tragem ţepuşoare, de bun-simţ, pentru orice buzunar.” Vor fi cluburi de stand-up comedy în orice cătun, deoarece clienţii cu jointu-n bot vor muri de râs chiar şi atunci când comicul le va arăta un deget. Ca urmare a acestei tendinţe, sitcom-urile româneşti vor face telespectatorii să râdă."
Asta e tare frateeee!

Arhivă blog