12.05.2010

Taliban pro-Băsescu

Mulţi susţin teoria mizeriei caracterului românilor. Zapa, sonatul lumii, este unul dintre aceştia! Şi eu, atunci când în drumurile mele haihuiste mă lovesc de mârlănie, de neamprostie, de acea goană nebună după un mic gheşeft, devin Zapa, dar nu sonatul lumii ci dementul lumii! Acum sunt puţin "iritat" când văd că oameni pe care o dată, demult, i-am ajutat, pactizează cu cei pe care eu personal îi urăsc! De ce spun urăsc? Simplu! Albul şi negrul vieţii mele, lipsa nuanţelor de gri şi a culorilor din viaţa mea, m-au determinat să iubesc sau să urăsc! Curios nu? Eu, monumentul de nesimţire pot iubi sau pot urâ! Pot iubi sau pot urâ pe viaţă! Niciodată cu jumătăţi de măsură şi niciodată reversibil! Nu pot transforma ura în dragoste sau dragostea în ură! Hmmmmmm, sunt teribil de "iritat", cu nişte ochi roşii precum un vampir şi cu o nenorocită de uretră inflamată, care mă face să mă cac de durere atunci când mă piş ( hooooooooo stimatele mele cadâne, nu vă speriaţi că nu sunt nici blenoragizat, nici gonocizat, nici infectat, sunt doar răcit...buna mea prietenă Elena, doctorul biolog al vieţii mele garantând printr-un set proaspăt de analize acest lucru). Deh, totdeauna am spus că este greu să fii tată de briliant! Un briliant care nu ţine cont de faptul că tu, tatăl, eşti un boşorog ce ţi-ai trăit traiul şi ţi-ai mâncat mălaiul, un briliant care te obligă să fii lângă el la ora 18.00 şi să faci cu el "scăfăndreală" în marea încă rece precum gheaţa! El nu a răcit .....io am RĂCIT! ....cu majuscule! Zilele acestea bat coclaurile în veşnica goană după bucata de pâine a zilei de mâine şi după o zi de super-rahat şi un somn agitat m-am trezit din vis, un vis frumos în care se făcea că eram chiar la începutul anului întâi - universitar, în camera de cămin, tocmai repartizată şi pe care începusem împreună cu colegii să o "utilăm"! Hmmmmmm, tare mult îmi plac aceste vise în care retrăiesc ceea ce am trăit! Retrăiesc ceea ce am trăit greu, dar frumos.....deoarece totdeauna am trăit greu, dar frumos!
Mda, ţigară, cafea (o cafea de rahat), bloguri şi Chivas. Aaaaaa am uitat! Mi-am băgat pula-n ele de medicamente şi am dat-o pe tărie. Ori la bal, ori la cimitir! Ori câştig, ori crăp! Să revin de unde am început, de la CARACTER!
Hmmmm, în afara turmei de "români jigodii", acum în epoca post-revoluţionară, în această democraţie chioară şi făr-de reguli a apărut o nouă încrengătură! TALIBANII! Ei sunt cei ce nemotivaţi de foamea puterii sau foamea averii, necondiţionat CRED ! CRED ÎN CEEA CE SPUN! Există talibani în toate! Şi cunosc mulţi talibani ai lui Traian Băsescu, ai lui Iliescu, ai regelui Mihai etc! Acum însă mă opresc la talibanii Preşedintelui! Pora, Savin, Roncii, Avramescu, Tatoiu, Schrotter, Cercetaşul (nu-i dau numele deoarece nu am acordul) şi încă câţiva...mulţi, foarte mulţi! Şi iată de ce mă opresc la zona Traian Băsescu. De curând, în bântuiala mea virtuală, în ograda unei îndrăcite disidente PDL (superbă doamnă, nu eu am spus că sunteţi îndrăcită.....dumneavoastră aţi spus-o), am mai descoperit un astfel de TALIBAN! L-am urmărit ceva timp, am umblat şi la "rastelul cu dosare" şi am constat că de mulţi ani încoace este constant în ceea ce afirmă, calea sa talibană fiind fără sinuozităţi, fără ocolişuri şi fără întoarceri! ION ADRIAN! Nu ştiu dacă este nick-name sau este nume real! Mda, şi am ajuns unde vroiam să ajung (bleahhhhhh ce cafea de rahat!) la copy-paste! Iaca ce spune Ion Adrian:

22 ion adrian
mai 12, 2010 la 12:53 AM

1. De ce sunt necesare aceste masuri de austeritate?
Ele sunt consecinta situatiei de azi consecinta iresponsabilitatii economice a guvernantilor Romaniei, peste care dl Basescu amenintat permanent cu suspendarea discretionara a celor 322, carora nu le pasa nici macar de avizul Curtii Constitutionale, nu prea putea intervenii.
In acei doi ani productivitatea si salariile au avut o evolutie opusa, productivitatea scazand si salariile si pensiile crescand, acest lucru neputand sa aiba alt efect decat unul grav, descris de aparitia si amplificarea deficitelor structurale.Mai popular spus am consumat mai mult decat am produs indatorandu-ne.
In acest sens cifrele prezentate de PM Boc sunt:
” In 2004, fondul de salarii era 17,6 miliarde de lei, în 2005 a fost 21,4 miliarde de lei, în 2006 a fost 27,6 miliarde de lei, în 2007 a ajuns la 33,7 miliarde de lei, în 2008 la 45,6 miliarde de lei, practic s-a mai mult decat dublat, iar în 2009, am încercat să plafonăm prin măsurile pe care le-am propus la aproximativ acelaşi nivel.
In privinţa pensiilor, dacă în 2004 cheltuielile cu pensiile erau 15,78 miliarde, în 2005 au fost 17,24 miliarde, în 2006 – 18,04 miliarde, în 2007 – 22,66 miliarde de lei, în 2008 – 33,19 miliarde de lei, şi ca urmare a creşterilor cu pensiile din luna octombrie a anului 2008, în 2009 – 39,85 miliarde de lei, cu menţiunea că, în 2009, nu au fost majorate pensiile decât pensia sociala minima(promisiune electorala minima respectata si necesara) şi a indexării cu inflaţia a pensiilor.
A venit criza economică, în economia românească, evident, nu avea posibilitatea să susţină în continuare această creştere în sectorul public, a salariilor şi a pensiilor care să nu aibă acoperire reală în productivitate.
În privinţa numărului de personal în sectorul public: 1.239.000 în 2005, 1.395.000 în 2008, o creştere de 162.000 de persoane, în martie 2010, sunt 1.360.000 de persoane, mai puţin cu aproximat 36.000, raportându-ne la decembrie 2008.
În anul 2009, în contextul crizei economice, am încercat să limităm efectele negative ale crizei economice şi să plafonăm aceste cheltuieli, aşa cum aţi văzut, care s-au făcut cu salariile. Dacă în anul 2009, nu am fi întreprins nicio măsură şi am fi lăsat să curgă toate măsurile pe care Guvernul anterior le-a luat, inclusiv, de exemplu dacă am fi lăsat majorarea cu 50% a salariilor profesorilor şi alte majorări care se propuseseră, am fi ajuns în 2009, la un deficit de 12%. Prin plafonarea cheltuielilor am reuşit să-l menţinem la 7,4% în anul 2009.
În privinţa împrumutului de la Fondul Monetar Internaţional, Comisia Europeană şi Banca Mondială, până în acest moment până în acest moment, România a luat 12 miliarde de euro, după cum urmează: Banca Naţională a României 7.110.000.000 de lei de la Fondul Monetar Internaţional; Guvernul României 4.950.000.000 de lei, după cum urmează: de la Fondul Monetar Internaţional 2.150.000.000, de la Comisia Europeană 2.500.000.000, de la Banca Mondială 300.000.000 de lei. Deci, în acest moment, aceştia sunt banii, pe care România i-a luat. Banca Naţionala este cea care returnează împrumutul de la FMI, pentru componenta pe care a primit-o. Guvernul României, în tranşele care vor fi stabilite în anii următori, va returna împrumutul pe care îl are până în momentul de faţă, repet, 4.950.000.000.
Se pune întrebarea: ce au făcut sau unde sunt aceşti bani? Aceşti bani au fost folosiţi, în anul 2009, pentru acoperirea deficitului bugetar, deficit bugetar de 7,4%. Prin deficit bugetar, am avut si cheltuieli cu investiţiile pentru finalizarea lucrărilor de investiţii despre care ştiţi, dar şi acoperirea unor cheltuieli sociale, pentru că deficitul bugetar este nediferenţiat şi, evident, pentru acoperirea unei părţi a deficitului bugetar din 2010, deficit care, aşa cum a fost prognozat prin Legea bugetului de stat, era de 5,9%. Acum, dacă România continua fără să facă măsuri de ajustare a cheltuielilor publice şi fără, cu alte cuvinte, să ţină cont de un Acord cu Fondul Monetar Internaţional, vom ajunge, în 2012, la o datorie publică de aproximativ 62% din Produsul Intern Brut. Astăzi, avem o datorie publică sub 30%. În concluzie, dacă nu luam măsuri de austeritate şi care, practic, să pună în acord ceea ce producem cu ceea ce consumăm, riscăm să ne îndatorăm în continuare şi să ajungem la o datorie explozivă extrem de greu de finanţat, dacă nu imposibil, fără să putem realiza lucrări de investiţii, care să menţină şi să aducă locuri de muncă”

2. Cred ca cele de mai sus ne scutesc de orice comentariu privind cauzele si vinovatiile situatiei de risc in care ne-am asezat sa primim criza si am primit-o drept in fata.
Alternativele serioase de ordinul I si profesioniste fiind cele doua prezentate de presedintele Basescu , FMI facand-ne favorul sa ne mai acorde increderea .

3. Problema Guvernului este recredibilizatrea si ptr asta trebuie sa taie in carne vie in ceea ce priveste tot ce se refera la clientela politica si la evaziunea fiscala si desigur sa reziste atacurilor furibunde si desigur ca necinstite ale tuturor dusmanilor, politrucilor si mafiotilor, unele din ele posibil sa vina si ca tradari din interior .
Eu sper sa gaseasca forta interioara pentru a reusi si sa gaseasca si solutii punctuale ptr ca paturile cele mai defavorizate sa poata trece aceasta grea incercare de care nu sunt ele vinovate , ci cei care le plang azi pe umar cu lacrimi de crocodil, aceste morminte varuite care si-au batut joc de 20 de ani de romani si de tara lor.

Nu, comentez nimic! Vă las pe voi să comentaţi! Nu dau nici link, deoarece blogul "îndrăcitei" are destul trafic şi fără link-ul meu! Aaaaaaaaaaa, ba nu! AM CEVA DE COMENTAT!
Tu Ion Adrian spui: Problema Guvernului este recredibilizarea ....
Eu, cel ce în prezent din motive strict medicale nu mă mai pot să mă CU BOLTĂ ŞI PRESIUNE, te întreb, nu parşiv, nu hâtru, nu şolticar...te întreb pe tine Ion Adrian, te întreb serios, privindu-te virtual în ochi:
- Se poate recredibiliza un ministru beţiv, angarat până-n gât în afaceri cu un UDMR-ist escroc?
Eu sincer nu cred! Şi nu cred deoarece ofiţerii ministerului deja au început să cârtească pe la colţuri!
- Se pate recredibiliza un ministru care doreşte prezenţă rusească în zonele strategice ale României?
Eu sincer nu cred! Şi nu cred deoarece noi românii suntem "rusofobi"!
- Se poate recredibiliza un ministru "impotent" (atenţie nu am spus-o eu! El a spus-o!) care trăgător pe nas fiind îşi ia drept consilier tot un trăgător pe nas?
Eu sincer nu cred! Şi nu cred deoarece trăgătorii pe nas sunt indivizi instabili şi incoerenţi, ce sub o mască de aparent calm ascund o violenţă mocnită!
-Se poate recredibiliza un ministru "aerian" care necontenit inaugurează începuturi de lucrări la autostrăzi dar niciodată nu inaugurează sfârşitul lucrărilor la autostrăzi?
Eu sincer nu cred! Şi nu cred deoarece sunt prea mulţi conducători auto care înjură grobian atunci când îşi rup maşinile în gropile din asfaltul patriei!
- Se poate recredibiliza un ministru al muncii al cărui departament de comunicare nu prea munceşte şi se trezeşte ieşind la interval cu declaraţii de genul NOI SUNTEM MICI, NU ŞTIM "NIMICI"?
Eu sincer nu cred! Şi aici am să fiu şolticar şi hâtru afirmând "că nu cred" deoarece "dracul", indiferent cum îl numim: diavol, michiduţă, încornorat sau şeitan, totdeauna încurcă lucrurile ....nu le descurcă!
Mda, despre Boc nu spun nimic! Boc este Boc! (a se vedea Paler!). Ba nu! Şi la Boc am ceva de spus:

Băi Savin, de ce continui să ţii palma la curul lui Boc?

Mda, cam atât.......s-a luminat România! Este dimineaţă! Deci vă spun BUNĂ DIMINEAŢA români şi vă întreb băşcălios:
V-AŢI TREZIT SAU V-AŢI DEŞTEPTAT?


PS Băi dobitocule care tot îmi trimiţi e-mail-uri în care-mi spui că "io" nu sunt "io", că de fapt "io" sunt "Savin" şi că de fapt "io" sunt ceea ce gândeşte Savin! EŞTI UN CRETIN! ŞI PUNCT! BA NU! TE BAG ŞI-N MĂ-TA!.....AGRAMAT FIXIST!

10 comentarii:

Stefanya spunea...

Buna dimineata!O zi buna sa avetii!

Anonim spunea...

Te-ai deşteptat sau te-ai trezit?
....dimineaşă era când am făcut eu ochi!

Anonim spunea...

Apropo, am auzit că Hrebe are niscaiva probleme acasă în fief-ul lui! Adevărat sau adevărat?
hihihi

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!Io nu m-am trezit bre,io m-am sculat!Eu si cu aia...
Nu cred ca voi mai fi "taliban" pentru nimeni,m-am lecuit!Voi deveni insa MERCENAR si voi "lucra" pentru cine da mai mult si mai ales pentru interesul meu.
Acum cand lipsesc resursele financiare si s-a ajuns pana la a impozita pensia minima(cea ce in conceptia mea seamana cu furtul infierat biblic, a banului vaduvei si a orfanului)a nu discuta de LEGEA COJOCARU este celputin ticalosie,daca nu crima!
De ce nu spune domnule toata floarea asta de economisti,nimic de legea asta?
Ba hotilor,ati furat 20 de ani Romania,v-ati acoperit cu tot felul de chichite "legilative",ce parere aveti voi ca daca se isca o REVOLUTIE,mai stau "chichitele" alea in picioare?Intide-ti coarda,dar daca plezneste pre multi o sa "popeasca"!
Eu abia astept,am o lista!

ghita1964 spunea...

Legislative scrie,din cauza de nervi,mai uit,scuze!

Stefanya spunea...

Da are probleme Hrebenciuc.......va fi inlocuit curand de D.B.
Nimeni nu-l mai vrea pe Hrebe....motivele sunt multe.

Stefanya spunea...

Ultima sedinta s-a lasat cu scantei mari.......

ghita1964 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
FRANK ZAPA[KING] spunea...

-IDOLATRIE VERSUS PRINCIPII-

In aceasta scurta interventie voi incerca sa fiu cit mai detasat ,de nume,persoane incercind doar o judecata scurta a diferentei intre SUSTINEREA NECONDITIONATA A UNEI PERSOANE,IN RAPORT CU SUSTINEREA UNUI PRINCIPIU.
Defectiunea acestei controverse e atit de vizibila incit nici nu stiu daca are sens sa o semnalez,dar o voi face,INDIVIDUL PERSOANA CARE FACE OBIECTUL IDOLATRIEI ORICIND ITI POATE INSELA ASTEPTARILE,NU ESTE VESNIC,E DOAR UN BIETV OM.
Pe cind un princpiu,o IDEE,ESTE VESNICA,ea dainue,si nu ,DEFECTEAZA'
IDEEA,PRINCIPIUL POATE DEFECTA,doar atunci cind IDOLUL O PUNE PROST IN PRACTICA S-AU.............PUTEREA II IA MINTILE.
Si pt ca mi-am propus ,de data aceasta sa am o atitudine neutra,nu voi ,ATACA PE NIMENI,NU VOI DA SFATURI SI NICI NU VOI APELA LA PARERILE MELE PERSONALE,LA FELUL IN CARE CONSIDER EU CA TREBUIE SA MA RAPORTEZ FATA DE CELE DOUA IPOSTAZE:
DISCIPOL NECONDITIONAT,S-AU ATASAT DE IDEI,PRINCIPII SI VALORI.
Asa, deocamdata nu obstructionez dialogul si nici nu deschid cutia PANDOREI'.
Pt ca e DEJA UN LUCRU ARHICUNOSCUT-AUTORUL ACESTUI TEXT ESTE DISCIPOLUL UNEI ANUMITE PERSOANE,CARE PERSOANA SI-A PUS DISCIPOLII LA LUCRU SI LE-A TRASAT O SARCINA SIMPLA-ATACATI,ATACATI,ATACATI PINA...............FACETI O BORTA IN ZIDUL CITADELEI.
Exista o carte minunata-CITADELE SFARIMATE,SCRISA DE IRVING STONE-NETRADUSA IN LIMBA ROMANA-in care se dezbate o situatie asemanatoare cu cea din rom,din zorii democratiei americane.
Contra cost sunt dispus sa povestesc SUBIECTUL CARTII.............

ghita1964 spunea...

Zapa,chiar daca-l critic pe dl.Basescu sa stii ca-i raman acelasi sustinator electoral fidel!Nu ma dezic de PRESEDINTELE meu!Nu cu presedintele am eu treaba,pentru PRESEDINTE imi dau si viata la nevoie,asta asa ca sa nu existe dubii!

Arhivă blog