07.05.2010

Nah 'tu-ţi tatuajul tău!

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Dragutza melodie!Nu mai am somnic ....vreau sa dansez!

Anonim spunea...

Ce chef nebun am sa fac dragoste cu o femeie in noaptea asta!

Anonim spunea...

Astăzi femeile s-au terminat, o gonflabilă nu doriţi?

Ali naibi voi femeile astea din opoziţie că toate sunteţi inversate la neuroni! În fond ce să mă mai mir....cu turma de homosexuali pe care o aveţi în partid normal că aţi luat-o razna!

Anonim spunea...

Buna dimineata tuturor!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata (poate pentru unii)!
Anonimule,ai facut ma dragoste,ori ai ramas tot la stagiul de Stefy?Stagiul Stefy=un stagiu in care daor spui nu si faci!Ca Boc fata!!!Tot face reforma,dar n-o incepe!

Anonim spunea...

Neata Gheorgh!Am dormit si am visat frumos!Ma multumesc cu visele....

Anonim spunea...

Grea este singuratatea noaptea in patut!

Anonim spunea...

Sindicatele se pregatesc de greva!
Liderii marilor confederatii,la sfat!

Anonim spunea...

Liderii marilor confederatii,la sfat?...adicălea iar o pun de un chef? Rasa-n cur să le fut de bandiţi!

Anonim spunea...

Liderii marilor confederatii sindicale discuta, la sediul Cartel Alfa, despre protestele care ar urma sa inceapa dupa ce presedintele a anuntat reducerea salariilor cu 25% si a pensiilor cu 15%.La intalnire sunt prezenti reprezentanti ai Cartel Alfa, BNS, CNSRL Fratia si Meridian.

lulu spunea...

O teorie proprie... simt cum sindicatele vor instiga indirect masele, simt cum isi pregatesc modelul "Grecia", simt cum nimeni nu va face nimic si se vor gasi profitori de pe urma presupuselor miscari sociale, simt cum va ramane totul asa, sau chiar mai rau, simt ca acest guv. va dainui pana la sfarsitul mandatului....si mai simt eu ceva dar n-am voie sa spun hehehehe! Concluzia, multi se agita si o mana profita! Na ca are si rima :)

ghita1964 spunea...

Simti bine!

Anonim spunea...

Superbă doamnă dumneavoastră astăzi m-aţi inervat rău cu teoriile dumneavoastră!
:))))))))
Deci: TEORIA SINDICATELOR
Astăzi de dimineaţă în drum spre
....peste tot şi nicăieri, am ajuns şi pe plaiurile natale, mai precis prin Piaţa Victorie! În piaţa Victoriei de unde Realitatea lui SOV şi Antenele au transmis toată dimineaţa imagini pe care un ochi neiniţiat dacă le privea la TV considera că acolo s-a rupt în două transatlanticul cu sindicalişti şi o mare de demonstranţi îşi cer drepturile, erau de fapt vreo 60 de ameţiţi (NUMĂRAŢI DE MINE!) care bălăngăneau nişte pancarde bleu şi alene, precum sergenţii de stradă plictisiţi, fluierau în nişte ţignale agăţate de gât cu panglicuţe bineînţeles TOT BLEU!
Din când în când câte-un turmaş, precum un beţiv trezit brusc din somn, striga: Jos Guvernul!
Deci iaca situaţia la faţa locului a ceea ce cele două televiziuni cretine, toată dimineaţa au prezentat drept "mare miting mare"!
Râzând glumind, dacă-mi vine bamboo-ul pe neuroni şi-mi adun hoarda de haidamaci, o pun de-un miting, fără fluiere dar cu goarne, fără pancarde dar cu bannere, fără megafoane dar cu urlete şi talange, başca că dacă le mai bag în nas niscaiva combustibil de 40 de grade haidamacilor "o pun" şi cu jandarmii (că de fapt asta-i plăcerea lor nebună pe la meciuri, să şi-o tragă cu jandarmii) şi facem un balamuc în Piaţa Victoriei de aduc ăştia TAB-urile ca la mineriade!
DECI, ACEASTA ESTE MIŞCAREA SINDICALISTĂ DOMNILOR! ACEASTA ESTE MANIPULAREA PERMANENTĂ PE CARE CELE DOUĂ TELEVIZIUNI O FAC, NEŢINÂND CONT DE SITUAŢIA DE RAHAT ÎN CARE RISCĂM SĂ AJUNGEM!
CÂND ÎL MAI VĂD ŞI PE PUDELUL ĂLA DE ANTONESCU CUM TOATĂ ZIUA GORNEŞTE PE GURA AIA NEAGRĂ NUMAI CRETINITĂŢI ÎMI VINE SĂ BORĂSC! UITĂ CĂ EI LIBERALI SUNT ADEVĂRAŢII VINOVAŢI AI ACESTUI DEZASTRU! UITĂ CĂ EI LIBERALII AU ARUNCAT ELECTORAL CU BANII ŢĂRII, UITĂ CĂ EI LIBERALII AU DAT ORDONANŢELE DE URGENŢĂ CARE I-AU PERMIS PORCULUI DE PATRICIU SĂ FACĂ MIŞTO DE NOI!
Mda futu-le muma-n cur de putori sindicaliste! La muncă leneşilor, nu la frecat chat-urile la serviciu şi Piaţa victoriei la mitinguri! Aţi fost învăţaţi că timpul trece, leafa merge voi vă faceţi că munciţi! Huooooooooo!

lulu spunea...

N-ai iteles teoria mea. Repet:" simt cum sindicatele vor instiga indirect masele, simt cum isi pregatesc modelul "Grecia".... Deci, simt ca va fi. Daca simt, inseamna ca am simturi. Ce a fost azi habar n-am, nu m-am uitat la tv...

lulu spunea...

...inteles...of!

Anonim spunea...

Ba am înţeles, deoarece deocamdată sunt doar CHIOR NU ŞI CRETIN!
hihihi
Io făceam referiri la alte "teorii"!

ghita1964 spunea...

http://www.itunes.com/carlabruni
O melodie pentru sotia domnului Boc,din partea mea cu foarte,foarte mult respect!

Stefanya spunea...

Dragutza melodie Gheorghe!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ALOOOOOOOOOOOOOOO,ALOOOOOOOOOOOOOO.
Bey iubaciusuleeeeeeeeeeee,hamorezuleeeeeeeeeeeeeee,panglicaruleeeeeeeeeeeeee,nasparliuleeeeeeeeee
pe unde dreak umbliiiiiiiiiiiiiiii?
ca te-am dat in urmarire,totate radarele N.A.T.O............te cauta...........si nu te pot vizualizaaaaaaaaa.
iesi mai omuletule din PESTERAAAAAAAAAAAAA.
HAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIII
ca uite ce jale mare cadinele din harem asu inceput sa inghita bisturiele,lamele si alte SCULEEEEEEEEEE,aschietoare
fie-ti milaaaaaaaaaaaa de ele.
haaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

Mai bine ai recunoaşte că eu lipsind, toate au năvălit peste tine şi tu nu ai putut face faţă!
hihihi

Arhivă blog