23.05.2010

Zapa

Tocmai ce vă explicam ieri că ginericul lui Blaga, Ionuţ Rudeanu, dinţar de profesie, a descoperit că mult mai profitabil este să faci extracţii dentare cu tomfa, decât să faci extracţii dentare cu metode strict stomatologice! Dar vorba aia, avem noi stomatologi care s-au făcut manelişti şi parlamentari.....de ce în România, ţara tuturor posibilităţilor să nu avem şi stomatologi "bodigarzi". Orice este posibil când tata socru este dom' menestru la enterne! Mda, deci iaca ce zice Zapa, cum care Zapa?....SONATUL LUMII ZAPA, pe blogul Febleţii:

"Firmele de paza si protectie-au fost si sunt o buna gaselnita prin care se pot drena bani din buzunarul statului,prin contractele derulate intre acestea si diversele companii cu capital de stat care nu-i asa au nevoie de o paza stricta si eficienta.
Statul retringindu-si formatiunile de tip ,Jandarmi’invocind un argument destul de credibil,jandarmeria nu are capacitatea de a oferii garantii asiguratorii in caz de pagubire a clientului.
Pina aici nimic iesit din comun,pina la urma o afacere ca oricare alta derulata dupa tipicul romanesc-Eu companie de stat ,fac o licitatie,am grija sa cistige cine trebuie ,si uite asa toata lumea e multumita,banul din taxe si impozite [pt ca nu-i asa,companiile de stat sunt subventionate,nu-si platesc darile la stat,salariile in consilile de administratie sunt grase,etc] ajunge pe masa cui trebuie si criza ,NE MANINCA PE TOTI DE VII.
Dar ce te faci cind,apar si conflictele de interese,cind Firma lui ginerica,este, culmea infiintata in 2009 si imediat incepe a cistiga tot felul de contracte banoase,din momentul cind TATA SOCRU se instaleaza ferm in fotoliul de ministru,si nu oricare ci cel mai cel?
Dar si mai interesanta devine treaba cind,asocierea se face intre firme conduse de PESEDEI,cu ginerica a carui socru este un FRUNTAS PD-L?
Ei aici deja avem anumite probleme de ETICA MORALA SI DE PARTID,cel putin daca nu cumva si de alta natura.
Suntem in plina criza economica si financiara,unor segmente din populatia romaniei,in acest an li se propun masuri drastice de austeritate,li se cere solidaritate cu guvernul.
Asa ca zic eu ar putea fi pusa urmatoarea intrebare;
,dar cu ginerica ,al ministrului cu pricina,oare n-am putea fi solidari la impartirea contractelor si beneficiilor?
Cit de destept,inteligent trebuie sa fii ,pt a cistiga contracte cu statul atunci cind ESTI GINERE DE MINISTRU?
Si cum ministrii sunt putin,noi astilalti care nu suntem gineri,fini,iubiti,cumnati,frati,chiar prieteni,noi cind vom cistiga contracte grase cu COMPANIILE DE STAT.
Pina cind fenomenul de capusare a companiilor statului va fi acceptat?
Si ar mai fi o intrebare care nu imi da pace,de ce ceilalti ministrii din guvern P.M.inchid ochii si accepta asemenea stari de lucruri,stiut fiind faptul ca PD-La venit la putere pe un discurs ANTICORUPTIE,ANTI,ANTI?
Oare merita sacrificat un partid,increderea alegatorilor ,si pina la urma atmosfera din romania,pt ca dorinta de inavutire a unora este atit de evidenta incit numai daca nu vrei nu vezi.
Cind asemenea informatii ajung publice,si sunt atit de usor de verificat,repet intrebarea de ce PARTIDUL TACE?
Noua celor care intimplator v-am votat,v-am oferit o feliuta din puterea noastra ,intr-un stat democratic,altceva ne-ati promis.
Ati uitat dragi politicieni,ca noi alegatorii vostrii,ai PD-L,nu semanam cu electoratul PSD?
Ati uitat ca noi am dorit plecarea pesedeilor tocmai pt ca ne-am saturat de manipuarile de licitatii,de verificarea firmelor dupa criterii politice,de capusarea banului public,pina la urma de sufocarea mediului de afaceri?
S-ar parea ca da,ati uitat,s-ar parea ca pe promisiunile facute s-a asternut praful de cind stau bine mersi in ceva sertare ori debaralele,si pe care probabil va ginditi ca le veti scoase la lumina prin 2012.
Oare,nu credeti ca va di un pic prea tirziu?
Nu stiu cit de impresionati vor fi cei in cauza,care se vor simti vizati,nu stiu daca strigatul meu,va avea ecou,dar stiu sigur ca daca in acest mod veti continua ,atunci imi permit sa spun ca aveti vocatia unui partid sinucigas.
Si nu pt ca ati luat masuri dure,pt iesirea romaniei din criza economica,ci pt ca ati dat apa la moara detractorilor partidului,pt ca ati alimentat media cu asemenea subiecte care arata fara echivoc ca nu sunteti cu nimic mai buni decit PSD SI PNL.
Pina la urma,eu sunt unuil din cei care doresc ca aceasta guvernare sa reuseasca,dar asa………este imposibil."
Am o întrebare parşivă de pus:
OARE GINERELE SOCRULUI A FĂCUT ARMATA?

3 comentarii:

ghita1964 spunea...

Zapa m-ai uns la inima!Asa e!Tocmai pentru acest lucru am cerut sa se faca alegeri libere in PD-L!"Gasca" nu-i un model de urmat.Confruntarea da!Bravo mai diliule!

Anonim spunea...

Nu-i diliu bă! E SONAT! SONATUL PĂMÂNTULUI!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

mada,in afara de amicii mei,ceilalti ,PEDELISTI,N-AU REACTII LA TEXTUL MEU.
OARE DE CEEEEEEEEEEEEE?
OARE PRIETENIIIIIIIIIII[PEDELISTILOR]STIU DE CEEEEEEEEEEEE?

Arhivă blog