15.06.2010

Zaaaaaaapa!


ZAAAAAAAAAAAAAAPO,
Ce-ţi spuneam eu ţie mărite bădie
acum câteva luni
despre manelista grasă?
AM AVUT DREPTATE?
DA sau NU?
UPDATE După ce a votat pentru căderea Guvernului, manelista grasă s-a îmbrăţişat cu "Atobaza" (Aura Vasile). Sincer mi-e scârbă! Zapa, bagă 100 de flotări pedeapsă! Hihihi.......
PS este bine cum am scris "ATOBAZA"....cunoscătorii ştiu de ce!

30 de comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Sa-i fut muma in cur de ,nesimtita,nah ca sa-ti dau satisfactie:
.RECUNOSC CA AI AVUT DREPTATE,DESI MI-AR FI USOR SA GASESC JUSTIFICARI,EXPLICATII,ETC.
Dar,la razboi ca la razboi-IN FATA INAMICULUI ITI POTI VERIFICA PRIETENII,POTI SA-I VEZI PE TRADATORI.
Dar,asa dupa cum tu singur cu guritza ta ai spus-,te citez:
,L-AM VOTAT[PE TRAIAN BASESCU]SA SE SPELE PE CAP CU EI,MA DOARE-N BASCHETI'.............
Asadar,eu nu am votat-o pe UMFLATA,PE MANELISTA,dar nu neg ca am sustinut-o .
Sa se spele pe cap cu ea cine a propus-o,cine a acceptat-o.

P.S.-asa ca usurel cu pianul pe aratura EUSEBIULE...........nu sari la mine sa-mi bati obrazul.........

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Beyyyyyyyyyyyyyyyy,ochiosule urechiosule,tu care supraveghezi lumea bloggerilor,UNDE DREAK ESTI ASTAZI?DORMIIIIIIIIIIIIII,dormi precum rimatorul in papusoi.
Tu ai razboiele tale individuale,pina la urma nici nu prea inteleg-TU CU CINE VOTEZI?
Daca amarastenii aia de PEDELISTII CU ALIATII LOR,IN FRUNTE CU CRISTIAN BOUREANU,CARE E BARBAT LA SCULA LUI,AZI NOAPTE NU ERAU PE METREZE-se zdruncina toata sandramaua.
ULTIMA CITADELA IMPORTANTA A STATULUI DE DREPT A FOST SMULSA DIN GHEARELE LUI ION ILIESCU.
CU S-AU FARA VOTUL LUI TEO TRANDAFIR.
Si nu uita-inclusiv traian basescu are asigurata linistea dinspre C.C.R.-URMARE A VOTULUI DE AZI NOAPTE.
Asa ca si daca iti place si daca nu................DOAR IN ECHIPA SE POATE FACE TREABA.CU MICILE ,NEAJUNSURI,ERORI DE PARCURS.
Asa ca ,DREPTI SOLDAT NEINSTRUIT SI RECUNOASTE CA PER ANSAMBLU AM DREPTATE'
Si daca nu recunosti ma doare exact in BORTA...............CA TOT E CALDURA MARE MON'CHER..........

Abramburica spunea...

Intrati si in ograda asta ca e super
http://irina-schrotter.blogspot.com/2010/06/colectiile-irina-schrotter-prezentate.html#comments

Abramburica spunea...

Ce pusca mea facusi ca am dat link de aiurea si tot aici ajunsei!Deci intrati aici:http://irina-schrotter.blogspot.com/2010/06/colectiile-irina-schrotter-prezentate.html

Abramburica spunea...

Aha acum stiu de ce ajunsesem tot aici!Credeam ca e de vina caldura si ca o luasem eu razna!

Anonim spunea...

Abramburicooooo, ho bre că-l făcu-şi ţăndări pe ăla!
:))))))))

PS Mi-a plăcut aia cu fomeile intelegente! ...bre ai greşit! A avut şi eu o toantă! Frumoasă şi sănătoasă! Mama Briliantului!
...dar i-am dat papucii repede! Hihihi....pup

Anonim spunea...

Nah că mă bătu şi pe mine în cap soarili!....iaca că m-am logat Părinţelul!
Hihihi

Abramburica spunea...

Azi sunt 12 ani de cand am devenit ptr prima data mamica!Ce emotii am avut cand mi-am tinut ptr prima data fetita in brate era micutza si firava si acum este o adevarata domnisoara!Sunt o mamica fericita!

lulu spunea...

A PICAT MOTIUNEA...sigur hehehehe
PSD, invins inca o data! Si Doamne cat s-a scremut......

Abramburica spunea...

Vad ca jubilezii Lulu!Felicitari oricum!

ghita1964 spunea...

Era mai bine sa cada Boc!Sa-l fi pus presedintele pe Johannis si "progrmul" sa guverneze Romania!Cu asta-i desfinta pe toti definitiv!

Anonim spunea...

BBOC NU TREBUIE SĂ CADĂ!
BLAGA TREBUIE SĂ CADĂ!

Anonim spunea...

Ghita, trebuie sa recunosc ca a avut dreptate Anti! ... Cand o ia unul pe aratura, il lovesti intre coarne sa treaca in jug! Chiar mi-a placut cum ai readus discutia pe fagas!
cercetashul

Stefanya spunea...

Buna seara dragii mei!O seara excelenta va doresc!

Anonim spunea...

Avem seară plăcută că iar am prins opoziţia cu budigăii în vine şi i-am tras-o!
hihihi

Anonim spunea...

Chiar sunt vesel in seara asta! Marinarul nu se desminte! Tace şi face! A fost câţtigată şi curtea, a fost câştigată şi lupta cu moţiunea!
PAAAAAAAAAAAAATRICIULE ŢI S-A MAI APROPIAT FUNIA DE PAR ÎNCĂ UN METRU!

Stefanya spunea...

Vad ca e mare veselie si pe blogul lui NICOLETA SAVIN!Sa va fie de bine PDL-istilor!

Anonim spunea...

Buna seara tuturor!
cercetashul

Stefanya spunea...

Beti sampania cu gurite mici sa nu va inecatii,hapsinilor!

Anonim spunea...

Ofticoasă mică!

Stefanya spunea...

Uite ca traieste!Eu care credeam ca te-ai inecat si bausem o sampanie de bucurie singurica fiindca scapasem de un ........ no bine ca am sa o beu pe a doua de necaz!

Anonim spunea...

Ofticoasa, ofticoasa.....

Stefanya spunea...

Baaaaaa m-am imbatat rau de tot si cant.....trandafir moldovinesc!Nu mi-s ofticoasa!

Stefanya spunea...

Stii ca nu ma oftic....PDL-istii au sampania rea de tot.....bleahhhhhhh am sarbatorit candva si cu ei.....nu se compara cu sampania PSD-istilor!

Anonim spunea...

Abramburico te cam joci cu curuleţul ăla frumos pe lângă cocoşelul sculat! Atenţie la neatenţie!
hihihi

Anonim spunea...

Politica, politicieni si respect reciproc!

Dna Mariana Campeanu (pe Realitatea TV) a spus ca dl. Prim Ministru Boc ar trebui sa-si dea demisia pentru ca a vorbit nepoliticos si nu a respectat institutia Parlamentului!

*** Cum il respecta parlamentarii pe Prim Ministrul Romaniei?
- Dl. Crin Antonescu (Presedinte PNL): ''PM Boc este un mecanic de locomotiva beat, beat de euforie’’ si ''Boc este un analfabet, un analfabet politic'' etc.
- Dl. Victor Ponta (Presedinte PSD): ''Dl. Boc este un nesimtit'', ‘’Dle Boc, cred ca realmente sunteti cazut in cap’’, ‘’Dl. Boc cred ca bate campii’’ etc.
- Dna Aura Vasile: ''Prim Ministrul Boc este un nesimtit'' etc.

INTREBARE: Domnilor parlamentari, asa respectati Prim Ministrul si institutia Guvernului Romaniei?

*** Cum il respecta parlamentarii pe Presedintele Romaniei?
- In campania prezidentiala 2009, principalele partide politice au facut o Coalitie majoritara, ''Coalitia intelectualitatii''. Dl. Geoana (fost diplomat, Presedinte PSD, Presedinte Senat, candidat Presedentie), a oferit o carte dlui. Basescu, Presedintele Romaniei in functie si candidat la un nou mandat!

INTREBARE: Domnule Presedinte de Senat, asa respectati Presedintele Romaniei si institutia Prezidentiala?

“Adevăratul intelectual este un om senin, nepărtinitor, tolerant, un om dispus să discute, să polemizeze urban, de la egal la egal, un om care se ţine strâns de principiile logicii şi ale adevărului şi care nu ţine să aibă dreptate în afara lor.” (Arta conversaţiei/Ileana Vulpescu)

cercetashul

Anonim spunea...

Care era sloganul Coalitiei la alegerile din 2009?

''NOI VREM RESPECT'' ... dar de acordat, ne mai gandim!

Anonim spunea...

Auzi bre Cercetaşo? Iar a fugit pantalonarul de acasă şi singurică fiind o beleuzeşti în toiul nopţii pe blog-uri?
Măcar ai apucat să-i bagi CIP-ul în cur ca să-l localizezi rapid?
Bietul bărbat, pardon: pantalonar
....mi-e milă de el!

Stefanya spunea...

Buna dimineata!O zi superba sa aveti!

Anonim spunea...

Hmmm, langa mine nu va sta NICIODATA un pantalonar, nici unul caruia sa vreau sa-i pun cip si contor!

VA STA DOAR UN BARBAT! :)

cercetashul

Arhivă blog