09.06.2010

Iaşi 9 iunie 2010

Festivalul de modă Romanian Fashion Week începe astăzi la Iaşi. Evenimentul va avea loc la Sala Sporturilor unde vor fi prezentate 33 de colecţii şi unde se vor ocupa de buna desfăşurare a evenimentului 150 de tehnicieni şi peste 300 de manechine.
"Într-un an atât de dificil cum este acesta, cea de a XII-a ediţie a Romanian Fashion Week stă sub semnul atât de important şi mai ales pozitiv al continuităţii", a declarat, potrivit Agenţiei de presă mondenă, organizatorul Romanian Fashion Week, Irina Schrotter.

Mda, ştiu cât s-a bătut îndărătnica şi încăpăţânata IRINA SCHROTTER pentru ca acum în plină criză, "Romanian Fashion Week" să EXISTE! Deci doar atât:

SĂ FIE STRĂLUCITOR!
SĂ FII STRĂLUCITOARE!

Mda, EA ESTE IRINA SCHROTTER:

6 comentarii:

Bibliotecaru spunea...

Scria în filmuleţ că 7000 mii de copii au fost infestaţi de sistemul medical românesc.
În anul 2010 statul român a evoluat şi sărăcia lucie va afecta sute de mii de copii.

http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/04/priviti-cu-atentie-maine-ar-putea-fi.html

ghita1964 spunea...

Nicoleta Savin acum la OTV!

ghita1964 spunea...

Biblio' 7000 raman tot 7000!Daca mai adaugi si "mii" rezulta aproape suma furata de clasa politica romaneasca intre 1990-2004!

Anonim spunea...

Am fost aseara acolo. Minunata doar alb si negru.
A.M.

Anonim spunea...

Am fost aseara acolo. Minunata doar alb si negru.
:)

Anonim spunea...

Interesant...am crezut că este duplicat la comentariu şi am vrut să-l şterg crezând c-ai dat în bâlbâială M-ule! Nu este duplicat! Două comentarii diferite de pe ip-uri diferite, în acelaşi minut şi aceeaşi idee exprimată!

Hihihi....mdeap! Bă anonimule tu de ce nu te semnezi tu-ţi rasa ta?

Mda ce să zic....gândesc în alb şi negru dar îmi place albastrul! Cât despre design-ul vestimentar mă uit ca şi curcanul în lemne! Habar n-am! Mi-aş dori însă să iasă totul perfect! Ştiu cât s-a bătut ISCHROTTER pentru ca acest eveniment să aibă loc!

Arhivă blog