18.06.2010

Suport Tehnic (Help desk)

Client: Tastatura mea nu mai funcţionează.
Suport tehnic: Sunteţi sigur că e conectată la calculator?
Client: Nu. Nu pot să văd în spatele calculatorului.
Suport tehnic: Ridicaţi tastatura şi mergeţi 10 paşi în spate.
Client: OK!
Suport tehnic: Încă mai aveţi tastatura în mână?
Client: Da.
Suport tehnic: Asta însemană că nu e conectată la calculator. Mai vedeţi vre-o tastatura pe birou?
Client: Da, mai e una pe aici.. Aha...asta merge... mulţumesc tare mult!

CUM FACE O BLONDĂ DOWNLOAD:

7 comentarii:

ghita1964 spunea...

Ăsta e apropou?No hai numa' hai!Vezi că eu nu-s blond!Ha!Ha!Ha!

Stefanya spunea...

Mda.....deci este un apropo sa inteleg!

ghita1964 spunea...

Salut Stefanya!Da, am facut eu facut eu o chestie de blonda nepregatita!Da si turcu' o fo' de vina!Hi!Hi!Hi!

Anonim spunea...

@Ghiţă
Ntz....nu te agita că-i pentru altcineva!

@ Ştefanya
Îţi place ce subtil mi-s?....lipsesc şuviţele!
Hihihi

Bibliotecaru spunea...

În inconştienţa mea aş fi spus că tastatura este wireless...

Bibliotecaru spunea...

Dar dacă a făcut 10 paşi în spate... probabil că avea un birou mare. Eu nu pot face mai mult de doi paşi mai mari sau trei mici.

Anonim spunea...

Cusurgiule! Tot timpul despici firul în 16!
Huo!....auzi la el! Wireless! Ai naibii rumânii ăştia, de nu oricât de beton ar fi ceva de nu găsesc ei ciocanul potrivit să-l facă ţăndări!

Arhivă blog