21.06.2010

Comentariu moderat în ograda lui Savin!

Deoarece cu surprindere am constat că am fost moderat în ograda lui Savin, bag copy-paste aici:

Daţi-mi o femeie puternică şi mă-nsor! Atenţie însă: SĂ FIE PUTERNICĂ! .....când vin noaptea de la fufe sau de la cârciumă şi intrăm în conflict conjugal, doar trupele speciale să fie în stare a ne despărţi! Nu fiţi hahalere şi veniţi cu propunere de genul "Nikita", că lu' aia dacă-i trag un picior în cap, trei zile nu mai mişcă!
.....mda, "femei puternice"? Aici ar fi multe de spus. Acum ceva zile în urmă antiparticula particularităţii mele a mormăit ceva printr-o ogradă despre "1984 - Nineteen Eighty-Four", aducând vorba despre unul dintre cei mai mari trădători ai neamului românesc Vladimir Tismăneanu! Totdeauna când urechile-mi aud numele Mungioaicei, Tismăneanului şi a altor astfel de jigodii, bieţi dezaxaţi sexuali, beizadele comuniste ce urcate pe la diverse tribune ale "intereselor ne-române" clamând democraţia îşi bat joc de valorile neamului nostru, mi se pune pata roşie pe neuron şi ripostez!
Aşa că preluînd din zbor "1984 - Nineteen Eighty-Four", în băşcălie şi total porcos am ignorat voit sensul modern-antonimic, ce opune utopia distopiei şi rânjind am dat definiţia din punct de vedere anatomic. Am s-o dau şi aici chiar dacă talibana Savin mă va spurca că iar arunc cu organe şi alte orbane prin ograda sa (deh, atunci când îţi permiţi să-ţi iei admin dement, trebuie să-ţi asumi şi riscurile).
Deci:
DISTOPIA
e aia când berbaţii în loc să aibă creierul în "capul cranian", îl au în capul pulii!
Extrapolând definiţia pe "zona sexului frumos":
DISTOPIA e aia când fomeile gândesc cu ovarele!
Buuuuuun şi acum enunţ pervers şi deosebit de veninos:
NU CRED ÎN CONCEPTUL "FEMEII PUTERNICE",
DEOARECE ABSOLUT TOATE FEMEILE
SUNT "DISTOPICE"!
ŞAH femei puternice!

13 comentarii:

lulu spunea...

Mda, subiect studiat de mine suficient de mult ca sa imi permit sa afirm o teorie care va durea distinsi domni.
NUMAI BARBATII SLABI ISI DORESC FEMEI PUTERNICE- suna dur dar este o realitate. Si o sustin cu neuronul nu cu vaginul.
Femeia cu muschi nu incape in discutie a nu se confunda notiunea de femeie puternica... femeia rea nu este puternica, femeia bogata nu este puetrnica, este doar o deviere de la conceptul de femeie. NUMAI FEMEIA ORDONATA LA MINTE SI IN MEDIUL IN CARE TRAIESTE, FEMEIA CULTA, FEMEIA CARE STIE SA TACA DESI AR AVEA CEVA USTURATOR DE SPUS, FEMAIA STAPANA PE EA SI SENTIMENTELE EI, FEMEIA CARE STIE SA INJURE LA VOLAN, FEMEIA CARE STIE SA-TI TRANTEASCA O MANCARE PE MASA SI TU BARBATULE SA MANANCI SI SA TACI. fEMEIA CARE IARTA NU ESTE SLABA ESTE PUTERNICA DEOARECE POATE IERTA. Nu discut despre femeile imorale, cele care trec usor de la un barbat la altul, care-si rezolva problemele prin sex, cele care vaneaza...este o categorie pe care o dispretuiesc, deoarece contribuie la destabilizarea cuplurilor frumoase... Femeia puternica exista prin aceste notiuni DE BAZA.... desi as mai avea de relatat si alte exemple.

Repet: NUMAI BARBATUL SLAB ISI DORESTE O FEMEIE ASA-ZISA PUTERNICA!

lulu spunea...

Sa nu limitam sensul termenului....si adaug:
"O distopie (termenii alternativi sunt: cacotopie, kakotopie sau anti-utopie, contra-utopie) reprezintă chiar antiteza unei societăţi utopice sau chiar a unei utopii. O societate distopică se caracterizează prin prezenţa uneia din formele de guvernare autoritariste sau totalitare sau printr-o formă oarecare de opresiune sau de control social. Termenul provine din limba greacă, în care prefixul dis- are de obicei sensuri negative (ca în „disforic“) în timp ce topos înseamnă „loc“."

Anonim spunea...

(Sigmund Freud) ‘’Femeile sunt precum merele neculese. Cele mai bune sunt in varful pomului. Majoritatea barbatilor nu vor sa se intinda dupa cele bune fiindca se tem sa nu cada si sa se raneasca. Prefera, in schimb, merele cazute pe jos, care nu sunt la fel de bune, dar usor de luat. Merele din varful pomului se gandesc ca este ceva in neregula cu ele, cand, de fapt, sunt extraordinare. TREBUIE NUMAI SA ASTEPTE SA APARA BARBATUL POTRIVIT, CARE SA FIE SUFICIENT DE CURAJOS SA URCE PANA IN VARFUL POMULUI.

........................

(http://www.gradinacudoinuci.descult.com/2006/02/19/femeile-si-merele/)

Incearcă să te gandesti la citeva lucruri practice legate de aforismul expus, pentru ca este creat de cineva care nu a avut de intretinut o livada de meri, nu a cules, nu a iubit de loc pomul, nu l-a mingiiat, nu a povestit cu pomul care e numit mar! Intimplarea a facut ca eu am avut parte de asa ceva!

Asa ca incearca o mica reflexie asupra urmatoarelor:

1. Toate fructele atinse de o boala, sau larve …, cad, mor!

2. TOATE FRUCTELE COAPTE SI NECULESE LA TIMP, CAD!

3. Cand fructele se coc, acestea sunt cele mai aproape de Soare, si cele care sunt in varf, sunt cele care sunt mai aproape de Soare, …, deci se coc mai repede, si neculese la timp …, cad, la fel ca …. imparatesele, reginele!

4. Indiferent unde este plasat, un mar este tot mar, depinde cum il protejezi, cum il iubesti si care e momentul in care il culegi!

5. Merii, trebuie tratati, pentru a da roade, adica trebuie iubiti!

As incerca sa te directionez inspre ideea ca UN BARBAT SI O FEMEIE TREBUIE SA CONSTITUIE UN TOT UNITAR, asa ca insemnul Taoismului!

Stiu, nu o sa accepti ideea … Acum! In timp, … o sa vezi ca e singura solutie de stabilitate, de echilibru, de evolutie! Prea ne disociem in ales, aleasa, barbat, femeie, univers feminin, univers masculin, idei masculine, idei feminine!

OARE NU AR TREBUI SA INCERCAM UNITATEA PRIN COMPLEMENTARITATE?

Statistic si barbatii si femeile se pot clasifica in acelasi numar de categorii!

OARE DACA AI DA DE UN MAR, MASCULIN, COPT…, CAZUT …, SI TI S-A PUS PATA PE EL ..., NU TE-AI LIPI DE EL, PENTRU SIMPLUL MOTIV CA E CAZUT? AM INDOIELI! CAT AR FI DE CAZUT…, DACA TI S-A PUS PATA…, IL ASHEZI LINGA TINE!

SA ITI MAI SPUN UN SECRET: SI NOI BARBATII FACEM ACELASI LUCRU CU FEMEILE!''

cercetashul

Anonim spunea...

Ahaaaaaaaaaa aţi şi sărit la atac! Iaca replica ca să vă isterizez:
EU AM DAT ŞAH FEMEILOR PUTERNICE!
hihihi....nah dacă v-a mâncat în funduleţ!

Anonim spunea...

''FEMEI PUTERNICE ... BARBATI PUTERNICI!''

Mai degraba:

- UNITATEA PRIN COMPLEMENTARITATE ... ''Sac si petec!''

- MAR COPT, CAZUT, PE CARE SA TI SE PUNA PATA SI PE CARE SA VREI SA-L ASEZI ALATURI!

Adica oameni maturi, pregatiti pentru relatia in doi, care sa se doreasca reciproc si fiecare sa-i spuna celuilalt ...

''ESTI EUL MEU CEL MAI BUN!''

''MULTUMESC CA EXISTI!''

cercetashul

lulu spunea...

Ba din contra "ma rad" restul sunt doar vorbe, scrieri.....la realita e altra....e la vita individuale! E come dico io hehehehe!

lulu spunea...

realta....

ghita1964 spunea...

Efendi m-ai băgat in ceaţă cu textul ăsta!Eu cunosc o femeie puternică şi un "capsoman" distopic,recunosc sunt EU!Dacă nu era ea şi pentru mine puternică, la cât de idiot am fost în tinereţea mea,eram un "nimene-ndrum şi plin de praf".
Nu ştiu dacă afirmaţia:"tote femeile sunt slabe pentru-că sunt distopice" este valabilă!Eu unul nu cred şi ai deja comentarii in acest sens:
"Eşti eul meu cel mai bun!şi "Multumesc că exişti!" frumos spus cercetaşule!Păcat că nu ţi-ai găsit "culegătorul" încă,da nu-i târziu încă!

Anonim spunea...

Bre Ghiţă, nu s-a născut încă femeia aia care să mă aibe pe inventar!
Io-s preţios breeeeeeeee!
Sunt un biju de bărbat!
hihihi

Anonim spunea...

Ghita, s-a nascut, dar ii e tare greu sa recunoasca! Dar si cand n-o sa mai aiba incotro, atunci sa-l vezi!
Hihihi. Parca de trei ori hi e moda, ca sa nu gresesc :)

cercetashul spunea...

Ca urmare a celor doua postari (dna Savin si Eusebiu), precum si comentatiilor care au fost facute, am postat ''Femeia puternica'' si ''Femeia inteligenta si femeia caprioara''! Mie, toate mi s-au parut interesante!

Tare sunt curioasa sa citesc definitia ‘’Femeie puternica’’ din partea domnilor acestei Inalte Curti, ... BARBATI valorosi, inteligenti, cu suflete prea incordate si profunde, si a caror viata se scurge impovarata de responsabilitati enorme!

cercetashul spunea...

Printre atatea situatii dificile si responsabilitati enorme, cred ca este binevenita descretirea fruntii si cu discutii despre suflet! :)

cercetashul spunea...

Hmmm ... mai degraba cum considera acesti domni, barbati valorosi si inteligenti, ca trebuie sa fie o femeie!

Arhivă blog