16.06.2010

Oamenii lui Vasile Blaga.

Iată ce fac oamenii lui Vasile Blaga în teritoriu! Aceasta este o altă faţă a mafiei (network-ului) pe care Vasile Blaga a creat-o şi impus-o în PDL!



Azi cei din PDL au decurs la cea mai josnica intimidare……in baza autorizatiei de perchezitie nr 9 din 16.06.2010 emisa de JUDECATORIA MOINESTI mi-au fost perchezitionate toate cele 3 locuinte…….
De ce mi s-a intamplat acest lucru?Din ordinul cui mi-au fost vrafuite toate casele?
.........................................................
Acest primar a ajuns datorita campaniei facute de mine!Ursii de la PD-L, impreuna cu primarul, viceprimarul si consilierii au atacat un magazin al unor simpatizanti PSD din comuna Agas, Bacau. In seara zilei de marti 07.12.2009, orele 20.50, viceprimarul a venit sa transmita mesaje de amenintare si intimidare unor simpatizanti PSD. Cerendu-le retragerea din partid si vazand ca nu au succes, acestia au recurs loviturii si amenintari.
Deci asta mi-a fost rasplata dupa campania facuta!
........................................................
Fain tare, parca-s canibali din jungla amazonului cu blanurile alea pe ei. Uite de aia rade o lume intreaga de noi, ca suntem cu sute de ani in urma. Asa se face politica la noi, cu bata. Ce doctrina, ce ideologie, ce dezbatere civilizata ? Vine seful de trib cu pene in cap si cu blana pe el, da cu bata si gata convingerea. Acuma dati-i pe canibali in judecata sa-i bage la zdup si sa sara cu banu. Pana nu dam ca exemplu niste lepadaturi bagate la racoare, nu-i astampara dracii.
...........................................................
O membra a organizatiei PSD din localitatea Agas, Daniela Maxim, afirma ca a doua zi dupa alegeri s-a trezit ca primarul comunei, Doru Merlusca (PDL), si viceprimarul Florinel Rata (PDL) au dat buzna in magazinul lor, impreuna cu alti opt tineri imbracati in piei de urs, pentru a le cere socoteala ca fac politica PSD. “Pur si simplu ne-am trezit cu ei aici inauntru. Am aflat ca «vizite» de astea au facut pe la mai multi membri din PSD pentru a transmite un mesaj de intimidare. Au inceput sa ne vorbeasca urât, sa ne jigneasca si ameninte. Mereu spuneau ca or sa ne dea foc la casa si ca o sa ne inchida magazinul. Si ca, daca patim noi ceva, o sa ne creasca ei copiii”, a afirmat Daniela Maxim. Femeia mai afirma ca in magazinul lor a inceput brusc o harmalaie provocata de cei opt tineri imbracati in piei de urs, care s-au apucat sa joace si sa bata tobele. “In harmalaia asta, viceprimarul m-a tras afara si a zis ca daca nu ies din PSD o sa ma termine. Apoi, imi da foc la casa si eu o sa fiu nevoit sa plec din comuna”, a afirmat sotul acesteia, Mihai Maxim. Femeia a mai spus ca apoi, viceprimarul a intrat in magazin si a inceput sa o ia la rost, ba chiar i-a si dat cu pumnul in gura. “Eu am inceput sa il intreb ce cauta in magazinul nostru si vicele mi-a dat cu pumnul in gura. Apoi, a venit primarul si m-a tras intr-o parte si mi-a spus ca am facut rau ca am intrat in PSD si ca trebuie sa parasesc acest partid”, a mai spus Daniela Maxim.
“Si-au indeplinit misiunea”
....................................................................
Am crezut ca misiunea a fost terminata……..azi am fost controlata si in lenjeria intima!La ce sa ma mai astept de acum!Asasinarea mea!

VASILE BLAGA DE CE NU IEI MĂSURI?
VASILE BLAGA EŞTI MINISTRU DE INTERNE!
PDL-işti, EXCLUDEŢI DIN PARTIDUL VOSTRU
ASTFEL DE SECĂTURI!
PDL-işti, NU LĂSAŢI CA PARTIDUL VOSTRU
SĂ AJUNGĂ PE MÂNA MAFIEI LUI VASILE BLAGA!
DEMISIA VASILE BLAGA!
Emil Boc, Monica Macovei, Sever Voinescu, Cristian Preda Elena Udrea priviţi ce fac PDL-iştii lui Vasile Blaga în teritoriu! Din această cauză mulţi dintre cetăţenii României îl urăsc pe Preşedinte! Din această cauză mulţi dintre cetăţenii României urăsc PDL!
PS Astăzi, cineva din Iaşi mi-a spus răspicat: OAJDEA ESTE OMUL LUI DAN CÂRLAN CARE LA RÂNDUL LUI ESTE OMUL LUI VASILE BLAGA! OAJDEA SE PARE CĂ NU SE DUCE LA PNL, CI SE VISEAZĂ ŞEF LA CONSERVATORI! ADUCEŢI-VĂ AMINTE PDL-işti ÎN CE SITUAŢIE DELICATĂ A FOST PUS PREŞEDINTELE ÎN TIMPUL UNEI VIZITE LA IAŞI DE CĂTRE DAN CÂRLAN!
PDL-isto I.C. CE PĂRERE AI DESPRE SECĂTURA CARE A FOST PROPULSATĂ ÎN PARTID FĂRĂ SĂ AIBĂ ABSOLUT NICIUN MERIT? CE SPUN OAMENII DE LA ORGANIZAŢIA SECTORULUI1-BUCUREŞTI? SUNT DE ACORD? (observi că am folosit termenul SECĂTURĂ!). CÂT TIMP ÎI MAI PERMITEŢI LUI VASILE BLAGA SĂ FACĂ CE VREA ÎN PARTID? SUNTEŢI TOŢI INTELECTUALI! CE FACEŢI?

16 comentarii:

lulu spunea...

Cred ca a sosit momentul ca dl BASESCU SA SE TREZEASCA din aparenta letargie si sa ACTIONEZE. Numai dlui poate dezlega partidul de un astfel de om. Cand se va intelege asta Blaga, va disparea. Boc nu poate face NIMIC.

ghita1964 spunea...

De azi iarna am ATENTIONAT ca anumiti "oamenii" isi fac de cap in teritoriu!Nu numai acolo,aprope peste tot in tara!Au fost furate o parte din ajutoarele trimise de comunitatea europeana,multi batrani,someri nu au beneficiat de acele ajutore trimise de COMUNITATEA EUROPEANA!Metoda:de negasit "functionarul"(papagalul)care avea datoria sa imparta ajutoarele!
Tot de azi iarna am zis ca sunt ministrii care nu "trag la aceasi caruta"!Ei ar prefera mai bine in opozitie,puterea erodeaza mai ales acum in zilele astea cand n-o mai poti da cotita!
Bocule,Bocutule,pune armata pd-l-ista sa bata acelasi pas si sa tina cadenta!

ghita1964 spunea...

Am fost la "lepre"!Ma ce-ti fata mintea!Tare titlu!

Anonim spunea...

Lulu nu mai îl faceţi răspunzător pe Preşedinte de debandada din partid! PDL-iştii ăia adevăraţi trebuie să intre în stare de rebeliune faţă de mafioţii, leprele, secăturile şi manelistele care au infestat partidul! Revin la secătura de Trandafir! Şi spun secătură, deoarece aşa o numeşte a denumit-o o PDL-istă de la Sectorul 1! CE AVEA COMUN CU PDL-UL ACEASTĂ MANELELISTĂ? ACEASTĂ OPORTUNISTĂ? CE?

ghita1964 spunea...

Asa e Eusebiule!Trebuie o urgenta curatenie in partid!Alegeri democratice!De jos pana sus la varf!Alegeri pe baza de vot,nu cu liste si abureli pentru membrul de rand!E vremea ca latura dura PD-L sa intre in actiune si sa taie in carne vie!Gata vacanta si huzurul,LEPRELOR!

Anonim spunea...

Blogul
http://lepreromanesti.blogspot.com/
încă îl ţin în stand-by. Cât de curând fiecare lepră a României va avea câte o postare dedicată!
....ciocul mic şi mergi pe burtă!
hihihi

Maxim Daniela spunea...

Buna dimineata!Din pacate am facut o depresie puternica trebuie sa fiu vazuta de un medic!Sper sa nu o iau razna!

Maxim Daniela spunea...

Asta fac unii oamenii in teritoriu!Trebuie facut ceva!Trebuie sa afle cine trebuie ce se intampla aici !

Maxim Daniela spunea...

Asta fac unii oamenii in teritoriu!Trebuie facut ceva!Trebuie sa afle cine trebuie ce se intampla aici !

Anonim spunea...

Depresie? Adică te-ai depresurizat? Trimit un instalator să te presurizeze!...asta-i din ciclul HAZ DE NECAZ!
IA-ŢI AVOCAT!

lulu spunea...

Daca nu vrei sa-l fac raspunzator pe dl Basescu de ce se intampla, da-mi urgent un alt BARBAT din pdl sau guv, sa-l judec ptr ceea ce lasa sa se intample...Blaga este tolerat din motive stiute bine de noi.....Pana cand Basescu- BARBAT cum e, nu pune mana pe bici, nimic nu se va intampla....uite cum se joaca acum de-a remanierea! Parca-s batuti in cap!
Hihihihi buna dimineata!

Anonim spunea...

Să pună biciul pe ei? Ntz! Nu rezolvă nimic!
TREBUIE SĂ PUNĂ PULA PE EI ŞI SĂ-I FUTĂ MARINĂREŞTE!
Hihihi

lulu spunea...

La varianta mea cu biciul ma mai pricep,dar la varianta ta..... nu ma pricep .....marinareste hihihihih!
Dar eu tot revin si spun ca: NUMAI DL BASESCU POATE SA MAI FACA CEVA, RESTUL SUNT VAI DE MAMA LOR.....

http://blogulughitabucataru.blogspot.com/ spunea...

Io-te cine-mi era bdsm-ul taica parintelule!Daca-i pe asa ma las batut 3 zile!

Freddye spunea...

Parintele,partintele

Fiindca adusesi vorba despre propuneri concrete[adica cimentoase] calculeaza cam cate poole i-ar trebui lui POPEYE ..Oricum,Anversul si-a luat partea poolii ..hi,hi,hi..

Freddye spunea...

@ LULU

Minune blonda ,tot la omul providential ne intoarcem..???Ce vrei sa faca unor oameni care au dat ban gros ca sa ajunga number one..?? E ca si cum m-as revolta impotriva patronicisoarei din firida cartierului care-mi da d-ale gurii pe carnetel,in speranta ca o sa tin ciocus minimorum la evaziune fleoscala..

Arhivă blog