11.06.2010

Flash


Mda, ca mulţi dintre românii noştrii şi eu sunt un om bogat! Doar că eu nu am case, limuzine, fabrici şi alte uzine!

EU AM UN BRILIANT, CARE ASTĂZI A PRIMIT
PREMIUL ÎNTÂI CU CORONIŢĂ
(atenţie, am spus: CU CORONIŢĂ!)
PENTRU ACTIVITATEA ÎN CURSUL ANULUI ŞCOLAR
2009 - 2010

Hihihi....sunt un pic cam vesel şi zâmbesc! Moaaaaaamă ce ofiţer fac din el! Şi după ce-l fac ofiţer, să se facă el ce vrea!

IACA CE PUI MIC A FOST:

IACA CE BĂIEŢEL MARE ESTE:

23 de comentarii:

lulu spunea...

MINUNEA MICA, iar a cucerit 'lumea' definitiv si iremediabil..... Merita mangaiatul cu unghiutele pana si in restaurantele selecte hehehehehe!

Stefanya spunea...

Felicitari si din partea mea!
Ai mei copilasii tot premiul 1 au luat si fetita a luat un premiu de excelenta la matematica!

lulu spunea...

Uite si o mamica fericita!
Ce poate fi mai frumos ca parinte cand primeste numai multumiri din partea pruncilor?
Bravo Stefy, felicitari, meriti ca parinte din plin...

ghita1964 spunea...

Bravo din toata inima!
Eusebio,chiar ai o comoara!E singurul lucru ce conteaza pe lumea asta!
Bravo Stefy!Pupa-i si din partea mea!
Sa vad acum eu!Daca-mi intra fata la facultate,am mai spus-o:ma imbat!Iar de-o sa mai apuc sa o vad si absolvind,atunci pot muri linistit:ramane ceva dupa mine!
BRAVO COPII!

Anonim spunea...

Küsse de la mine si de la neamt. Neamtul stringe avere pentru viitorul ginere.Sinteti frumosi.
Liane und Ingo

Anonim spunea...

Deschide mess. Bursucel este la noi. Poate veniţi şi voi.
Liane

Anonim spunea...

N-am timp acum! Ia legătura cu Ingo sau Liane ca să-ţi dea nr meu!......hihihi, conform obiceiului am pierdut iar telefonul! Noi plecăm săptămâna viitoare "in sud"! Ne întâlnim acolo! Vine şi Viena!

Anonim spunea...

ok sun

Freddye spunea...

Sa-ti traiasca ,colega si sa te bucuri de el cat mai mult timp ..Poate ne incuscrim varule..Lu"nevasta-mea i-a placut haina militara ,lu" fii-mea la fel ,nepoata ILINCUTZA n-o sa sara departe de trunchi..Ti-am mai spus ca sunt jdemii de motive de bucurie in viata ,de cla varu-miu Matusalem citire.. :lol:

Freddye spunea...

@ GHEORGHE DARLO-SAN

Batrane ,sigur va intra la facultate ,ca are tata destept brici.. :lol:

Stefanya spunea...

Succes fetitei tale Gheorghe!Va pup pe totii!

Unknown spunea...

Anti,
Felicitari!

Vad ca se cauta premii (vaiiii, Lulu, cu unghiutele se pot face alte lucruri...), inscuscriri (Freddye, sa le faci cunostinta degraba, ca o sa fie mare inghesuiala) si alte cele...

Va astept pe la mine: Tu, Sebita, Liane, Ingo, Bursucel.
Ca tot tipi peste tot ca nu dau o cafea. Iaca dau...

Dar vreau sa-l premiez si eu pe Sebita cu o carte de capatai, sa ma pomeneasca cand s-o face MARE. Asta ca aldamas, ca am de gand sa-i donez singura mea comoara, biblioteca... Acum n-o sa inteleaga valoarea comorii, dar o s-o pretuiasca, dragul de el, cand i-o miji mustata...

Vezi, unii fac copiii frumosi, altii cumpara carti... Ce ti-i si cu Doamne-Doamne...

Anonim spunea...

"Vezi, unii fac copiii frumosi, altii cumpara carti..."
......Savin afurisită mică, ai mâncărici? Iaca scărpinătură:
TOATE LA TIMPUL LOR SAVIN!...TOATE SE FAC LA TIMPUL LOR! NU POŢI CUMPĂRA CĂRŢI O VIAŢĂ-NTREAGĂ!... DIN CÂND ÎN CÂND MAI TREBUIE SĂ FACI ŞI COPII!
hihihi

PS1 Astă replică ţi-am dat-o retur la aia cu "cumpăratul cărţilor"! Io Savinule nu prea m-am ocupat cu cumpăratul de cărţi....io m-am ocupat cu cititul de cărţi!

PS2 ...cât despre Dumnezeul tău ce să zic? Eu rămân la Alahul meu ai cărui slujitori nu sunt nici făţarnici, nici mincinoşi, nici pedofili nici generali de securitate precum mulţi dintre popii cei creştini!

Unknown spunea...

Anti,
Muci in fasole inutili!
De citit am citit amandoi. Presupun ca nu crezi ca iau carti ca dau bine...
Vorbeam de comori!
Daca Domnul nu mi-a dat un copil, am avut si eu un hobby din putinul castigat, sa cumpar carti...
Asa ca am adunat o mica comoara. Ma asteptam sa te bucuri ca vreau s-o donezi, dat fiind ca stii cat tin la ea.
Ai dat din nou cu copita, chestiune care e cel putin nedelicata

Ca sa nu mai insulti gratuit pe nimeni niciodata, vezi ca ai doua raspunsuri la mine pe blog

Unknown spunea...

Erata:
Vreau s-o donez

Unknown spunea...

Anti,
Si promit ca pe aici nu mai calc. Stiam ca mai poti avea un strop de eleganta, dar l-ai pierdut

ghita1964 spunea...

Mai Eusebiu,faci ce faci si mereu alungi OAMENI!De ce ma paganule?Repede la FLORARIE,te duci si cumperi un buchet IMPRESIONANT de flori si te afisezi cu scuzele de rigoare la NICOLETA SAVIN!
Iarta-l Nicol ca era sub influenta adrenalinei si putin sub influenta mandriei personale!Parca nu stii ce-i poate pielea de magrebin?
Suntem prea putini si nu-i crestineste sa nu ne iertam!

Anonim spunea...

Savin, nu am dat cu mucii în fasole! Ne-elegantului tău comentariu privitoar la posibila mea "necitire" i-am pus în faţă O OGLINDĂ!.....ai uitat că eu umblu cu oglinda la mine? Acel citat pe care l-am extras din comentariul tău m-a iritat teribil!
Faptul că tu (sau oricine), nu ai să mai calci prin această ogradă, provoacă pulii mele o stare intens fâlfâitoare asemănătoare drapelului de pe ambasada chineză!
Haides paides

Anonim spunea...

- Nu mă duc la florărie Ghiţă că pentru mine femeile nu sunt nişte vaci cărora să le dai o floare s-o rumege şi să le împaci!
- Eu nu alung oamenii! Care vrea cu mine bine! Care nu vrea cu mine tot bine!....URA ŞI LA GARĂ!

- Ce să spun! ETE PULA CALULUI ÎN VÂRFUL DEALULUI! O să-mi pice cloşcă că s-a supărat Savinu! Lasă că-i trece!
(tot eu sunt)

Bibliotecaru spunea...

Să trăiască mulţi ani şi, sper eu, într-o lume mai bună decât a noastră.

cercetashul spunea...

Multe felicitari pentru Sebi jr.!
Multe felicitari pentru copiii Stefaniei!
Mult succes la admitere pentru fiica lui Ghita!

... si multe felicitari parintilor acestor copii!

cercetashul spunea...

Hmmm ... dupa ce am vazut video cu GSPI ACVILA si am citit pe net, am inteles de ce vrei sa-l faci ofiter!

Frumoasa meserie, dar grea si riscanta!

Tuturor care o practica si au grija de noi ... Multe multumiri!

Freddye spunea...

Parintele

Ce facusi ,bagasi neste postari la topit..??Nu-ti contest acest drept fiindca-i casa ta ,da" eu stiu ca nu ti-am gresit cu nimic ,gresitule ..!!!

Arhivă blog