16.06.2010

V-a trecut glonţul pe lângă ureche!

Dragilor,
Puterea a câştigat azi doar o bătălie, nu şi razboiul cu opoziţia. Ohohoho, ce vor mai plânge pesediştii şi liberalii pe umărul nemulţumiţilor! Mulţumesc lui Dumnezeu că azi, 15 iunie 2010, la 20 de ani de la mineriada din 1990, PSD n-a revenit la conducerea României. Nu-i mai dădea jos nimeni. Se pare că erau dispuşi să-şi pună miliardele lor de euro la bătaie (pe care le recuperau, ulterior, cu vârf şi îndesat) pentru a lua ochii românilor, în prima fază. Puterea actuală nu trebuie să se culce pe o ureche, ci să meargă pe sârmă, metronom, în următorii paşi. Altfel, PDL se va confrunta cu o nouă moţiune de cenzură şi cu altă tentativă de suspendare a preşedintelui.
Pedelişti, v-a trecut glonţul pe lângă ureche! Aveţi şansa de a vă spăla toate păcatele curăţând sistemul de toate căpuşele, inclusiv de căpuşele voastre.
Arătaţi-le românilor care este adevăratul rău, cine a minţit şi cine a spus adevărul, acum, la vremuri de criză. Cenuşă în cap pentru greşelile voastre, trecute şi prezente, dosare dacă aveţi penali între voi,
REMANIERE RAPIDĂ şi LA TREABĂ!

P.S. Nu-i aşa că visez frumos? Visez, dar toţi pedeliştii au coşmaruri cu acest vis (nu doar al meu...) fiindcă ştiu că altfel vor fi măturaţi de la putere. Nu le place, dar trebuie să părăsească măcelaria...

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Woaliliuuuuuuu, s-a sonat lupul sau s-a ţicnit Savin?
Cum s-a făcut Savin că ai avut curajul să postezi scrisorica ta în această NEFRECVENTABILĂ ogradă unde organele sexuale zboară precum albinele în stupină?
Hihihi
În fond ce mă mai mir! Acum ceva luni în urmă când PNL-iştii şi PSD-iştii auzeau de OTV, strâmbau din nas şi făceau cîîîîîîhhhh! Iacă că astăzi au dat buluc în NEFRECVENTABILA ogradă a lui zgârcitul ăla de Diaconescu-OTV!
Hihihi....s-a întors Românica cu curul în sus fraţiloooooor!

Anonim spunea...

Aha...SCOALĂ BRE CĂ VISEZI!Panaramelor astea la prezidenţiale
le-a trecut bartai obuzul printre craci şi tot s-au pus pe furat, ori tu acum vrei să se sperie că le-a bâzâit un glonţ pe la urechi?
Hiiiiiiii Haaaaaaaa!
N-AI SĂ VEZI!
Îi doare fix în bombeu!
Blaga trebuia să-şi ia un şut în cur din momentul în care a pierdut Primăria Capitalei! Nu să fie cocoloşit şi avansat! Până nu-l curăţă pe ăsta, PDL-ul tot o cloacă de mafioţi rămâne! Trebuie dat un exemplu! Ca să înţeleagă târtanii că în PDL după ce votezi contra, faci şi semnul ăla cu "V-AM BĂGAT-O" şi te-mbrăţişezi cu năroada aia de PSD-istă, îţi iei frumos bocceluţa şi te duci fix în pizda mă-tii în ograda lu' tac-tu ăla de-l înjura pe Băsescu şi faci politică acolo, tu-ţi manelista cu-i te-a făcut de bezmetică şi grijania ta de oportunistă!
BLAGA TREBUIE DEMIS! EL ESTE CAPUL RĂUTĂŢILOR!
hihihi....nah că m-am decărcat!
BLAGA SĂ FIE MAZILIT!

Anonim spunea...

ANUNŢ OFICIAL
După ce am văzut ce-a făcut prostălauca aia de Teo Trandafir, GATA M-AM RĂZGÂNDIT!
NU MĂ MAI MĂRIT! CĂ FOMEILE E NIŞTE CURVILI DRACULUI! DE ACUM ÎNCOLO NU MAI BAT BĂRBAŢI ŞI FUT FEMEI CI BAT FEMEI ŞI FUT BĂRBAŢI! MĂ FAC MINORITATE SEXUALĂ! AM ZIS!
Bleahhhhh iar s-a făcut dimineaţă! Trebuie să mă dorm, că de culcat n-am gonflabila la mine! Când mă trezesc sper ca Blaga să fie remaniat! Noapte bună!

Anonim spunea...

Minna Proctor: În eseul Dv. “Ur-Fascismul” scriaţi că libertatea de expresie ar fi o libertate faţă de RETORICA.

Umberto ECCO: Această idee vine din copilăria mea sub auspiciile fascismului. Am fost educaţi conform retoricii de stat, aşa încât la sfârşitul războiului – sau mai degrabă la începutul guvernului partizan – îmi amintesc că se găsea acolo o ANTIRETORICA, O RETORICA DIFERITA. Şi am realizat că libertatea mea fusese limitată de către retorica monocordă a fascismului.

Minna Proctor: Întotdeauna aţi accentuat importanţa modului în care primim informaţia, propriile noastre standarde de analiză şi reacţie critică. Aţi numit chiar la un moment dat interpretarea o „activitate de gherilă”. Am ajuns atât de departe în capacitatea noastră de a înţelege ce proiectează mass-media în jur, încât uneori mă gândesc că noi suntem cu toţii – mass-media, oamenii care ştiu câte ceva despre mass-media şi cei care se hrănesc cu asta, specialiştii mass-media – angajaţi într-un proces de seducţie reciprocă ... Selecţia nu înseamnă cenzură. Selecţia presupune o judecată critică. Riscăm altfel să ajungem la o societate tânără fără spirit critic, a cărei singură sursă de informare va fi internetul.

cercetashul

a1964 spunea...

Exact asa spun si eu de prin iarna!"Dar ei marea ce facura?"_Nu-i durea nici in caciula!(ca sa nu zic altundeva,candva)
Bocule,Bocutule,de te pune dracu sa maresti tva-ul si cota unica,poti sa-ti cumperi sfoara,ca sapun iti dau eu!Nu mai minti poporul mai piticule!Incepe odata reforma aia ca vine azi-maine sfarsitul lumii si tu nici macar nu ai inceput-o!

Anonim spunea...

Îl va mări!

Stefanya spunea...

Traiesti?Io credeam ca te-ai inecat cu sampanie!

ghita1964 spunea...

Apai atuncea piticul acesta este un mare magar si mincinos!Sa-l arunce naibii din caruta si sa puna un tehnocrat care stie ce vrea si mai ales cum se face!
SA FACA REFERENDRUM NATIONAL PENTRU LEGEA COJOCARU!Fostul candidat Eduard Manole avea in program unele pasaje din lege exemplu:"Acolo unde intreprinderea a fost privatizata si patronatul nu s-a achitat de dispozitile "Caietului de sarcini",intreprinderea poate fi NATIONALIZATA"!
De ce?Pentru-ca patronul nu a respectat un contract facut intre el si Statul Roman!Iar cand nu respecti un contract suporti consecintele!Pana cand O BARAGLADINA PENALA sa se imbuibe si sa ne dea lectii de busines pe banii nostrii?Pana cand un poponar notoriu sa vina sa dea lectii de moralitate?Pana cand un moftangiu bolsevic sa vina legea lui,pentru-ca alta nu-i buna,doar a lui si el?Pana cand o turma de 470 si ceva de cornute isi mai bat joc de noi pe banii nostrii?Pana cand maaaaaa?
Ai grija piticule ca vine iarna si nenorocirile din 1907 sunt minciuna pe langa ce-o sa suportati voi!De la al cu tata in gura pana la al cu barba sura si cu chelie pe cap!

Anonim spunea...

Trăiesc Ştefanyo, trăiesc că diavol mort încă nu s-a existat până acum! Trăiesc şi mă lupt! Mă lupt cu haremul că a intrat în stare de rebeliune! Cred că trebuie să năvălesc cu paloşul gros precum Făt Frumos în mijlocul lor şi să reinstaurez ordinea şi disciplina!
Hihihi!

Bre Ghiţă! BOC RĂMÂNE LA LOCUL LUI! AM ZIS!

ghita1964 spunea...

Pai sa ramana,ce treaba am eu cu el?Da sa inceapa reforma odata ca azi maine e 2012 si el nici n-o inceput macar!Sa arunce "carceii" guvernmentali si sa inceapa cu taierile de salarii si pensii de la ei!Salariu minim pe economie timp de 6 luni toata tara!Cui nu-i convine sa nu mai stea in politica,sa se duca in agricultura!

ghita1964 spunea...

Te salut si te pup scumpica mea Stefy!Muaa!

ghita1964 spunea...

Salut deasemenea,chiar daca mai tarziu(mea culpa!),pe Nicoleta Savin:PRIMA PRESEDINTA DIN EUROPA!
Zau ca nu glumesc Nicol,eu te vad urmatorul presedinte al Romaniei!Era si Elena Udrea in calcul,insa din cauza "capitalului electoral" pierdut prin exercitiu guvernarii nu are sanse!
Cu siguranta ai avea sanse sa castigi!

Anonim spunea...

Băăăăăăăăăăăh tu chiar mă inervezi! Tu nu înţelegi că n-am chef de săpat la canal?
hihihi

ghita1964 spunea...

Lasa bre ca sapi si matale asa vreo 2-3 metri si scapi,ca de...daca dragoste nu e,nimic nu e!Daca nu incepem "investitilii" cum ne mai dam cu barca?O sa vin sa te ajut si eu,nu te las singur!

Maxim Daniela spunea...

Anul 2010 luna iunie,ziua 16 in comuna AGAS,jud BACAU.
Astazi de mai sus mentionata avand in vedere autorizatia de perchezitie nr 9 din 16.06.2010 emisa de JUDECATORIA MOINESTI CU CARE S-A AUTORIZAT efectuarea unei perchezitii domiciliare la locuinta numitei MAXIM DANIELA NE-AM DEPLASAT LA FATA LOCULUI UNDE IN PREZENTA MARTORILOR ASISTENTI……..am constatat urmatoarele………..
Aceasta nu s-a opuspatrunderea si verificareatuturor incaperilor dependentilor dupa cum urmeaza
imobilul este situat in comuna AGAS si este situat pe 3 nivele…….in partea din spate se afla o locuinta……in aceeasi curte se afla o altaconstructie………din declaratia verbala a acesteia rezulta ca mai detine un apartament la o distanta de 100 de m de primul imobil…..

Maxim Daniela spunea...

Deci azi am fost scotocita in toate cele 3 locuinte……..de ce oare?ce am facut?pana si dresurile si lenjeria intima mi-a fost verificata?de ce?

Maxim Daniela spunea...

Azi cei din PDL au decurs la cea mai josnica intimidare……in baza autorizatiei de perchezitie nr 9 din 16.06.2010 emisa de JUDECATORIA MOINESTI mi-au fost perchezitionate toate cele 3 locuinte…….
De ce mi s-a intamplat acest lucru?Din ordinul cui mi-au fost vrafuite toate casele?

Maxim Daniela spunea...

Acest primar a ajuns datorita campaniei facute de mine!Ursii de la PD-L, impreuna cu primarul, viceprimarul si consilierii au atacat un magazin al unor simpatizanti PSD din comuna Agas, Bacau. In seara zilei de marti 07.12.2009, orele 20.50, viceprimarul a venit sa transmita mesaje de amenintare si intimidare unor simpatizanti PSD. Cerendu-le retragerea din partid si vazand ca nu au succes, acestia au recurs loviturii si amenintari.
Deci asta mi-a fost rasplata dupa campania facuta!

M spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=b1hjqhxP79w&feature=related

Maxim Daniela spunea...

Maine am sa va postez filmuletul cu perchezitia de astazii!Si peste cateva zile veti gasi filmuletul cu asasinarea mea!

Maxim Daniela spunea...

o membra a organizatiei PSD din localitatea Agas, Daniela Maxim, afirma ca a doua zi dupa alegeri s-a trezit ca primarul comunei, Doru Merlusca (PDL), si viceprimarul Florinel Rata (PDL) au dat buzna in magazinul lor, impreuna cu alti opt tineri imbracati in piei de urs, pentru a le cere socoteala ca fac politica PSD. “Pur si simplu ne-am trezit cu ei aici inauntru. Am aflat ca «vizite» de astea au facut pe la mai multi membri din PSD pentru a transmite un mesaj de intimidare. Au inceput sa ne vorbeasca urât, sa ne jigneasca si ameninte. Mereu spuneau ca or sa ne dea foc la casa si ca o sa ne inchida magazinul. Si ca, daca patim noi ceva, o sa ne creasca ei copiii”, a afirmat Daniela Maxim. Femeia mai afirma ca in magazinul lor a inceput brusc o harmalaie provocata de cei opt tineri imbracati in piei de urs, care s-au apucat sa joace si sa bata tobele. “In harmalaia asta, viceprimarul m-a tras afara si a zis ca daca nu ies din PSD o sa ma termine. Apoi, imi da foc la casa si eu o sa fiu nevoit sa plec din comuna”, a afirmat sotul acesteia, Mihai Maxim. Femeia a mai spus ca apoi, viceprimarul a intrat in magazin si a inceput sa o ia la rost, ba chiar i-a si dat cu pumnul in gura. “Eu am inceput sa il intreb ce cauta in magazinul nostru si vicele mi-a dat cu pumnul in gura. Apoi, a venit primarul si m-a tras intr-o parte si mi-a spus ca am facut rau ca am intrat in PSD si ca trebuie sa parasesc acest partid”, a mai spus Daniela Maxim.

“Si-au indeplinit misiunea”

Maxim Daniela spunea...

Am crezut ca misiunea a fost terminata……..azi am fost controlata si in lenjeria intima!La ce sa ma mai astept de acum!Asasinarea mea!

Arhivă blog