11.06.2010

Comentariu indirect.

Pe blogul Febleţii unul din binecunoscuţii ogrăzii a postat:

cmoro (11 Iunie 2010 - 09:07)
Am vazut tot aseara pe Antena3 la Gadea ,cum o tocau marunt dar fin pe Ministrul Elena Udrea…pe politicianul Elena Udrea…in problema proiectului Dunarea -Bucuresti..
Aici ma despart de Gadea si ai lui…pentru ca nu mai e vorba de pensii,salarii si politica PDL si Basescu…Este vorba de un proiect care odata realizat va fi primul proiect mare care va produce multe beneficii ,venituri pe termen mediu si lung..primul ,cel mai mare proiect de dupa revolutie…fie ca vor sau nu vor unii…Mi-as dori ca Elena Udrea sa fixeze urgent date calendaristice de aplicare..proiect,licitatii si realizare…daca ne gandim doar la zecile de mii de locuri de munca pe orizontala si verticala…Odata inceput proiectul nimeni nu va avea cum sa-l opreasca…Privatii constructori vor intoarce bani la buget prin impozite pe profit,salarii ale angajatilor..la fel si ceialalti implicati pe orizontala si verticala…va disparea un numar semnificativ de someri(economie la buget)..odata incepute lucrarile vor antrena populatia din zona in diferite moduri..mana de lucru,comert in zona..etc etc…
Asta nu inseamna ca datorita atacului impotriva Elenei Udrea cu care sunt in total dezacord ,nu voi mai privi Antena 3 ..pentru a afla si alte adevaruri decat cele de la B1TV…
Daca exista intentia reala si vointa de a realiza acest proiect,Elena Udrea ar trebui sa iasa pe TV uri sa explice cum va proceda sa realizeze proiectul si care vor fi strategiile de dezvoltare ale proiectului cat si beneficiile realizarii sale…Si daca macar la sfarsitul mandatului Traian Basescu va taia panglica la inaugurarea Canalului Dunarea -Bucuresti ..am sa ma bucur si eu alaturi de ei…

Mi-a ridicat prea frumos mingea la fileu ca să nu trag în ea:
- De unde se vede că Marinarul şi Febleţea sunt nişte înţelepţi! Iarna fac car, vara fac sanie şi acum se apucă să facă Canal pentru ca infractori precum Patriciu să aibă unde să-şi ispăşească pedeapsa!.....hihihi

2 comentarii:

lulu spunea...

Hihihihi, MORO amicul meu cateodata este rational si uita de culoarea portocalie...oricm va urma imediat o ironie fina si extrem de subtila in ascunzisul scriiturii lui, il cunosc la fel de bine ca pe zapa, hihihih, sunt barbatii virtuali care mi-au mancat zilele in tr-un mod sa zicem placut, pana la cate o moderare hehehehe!

Freddye spunea...

ANTIII....!!!

Pai maretele ctitorii ale lui CEAUSESCU trebuie continuate ..detinuti politici vor fi cacalau elena ta ...poate ne intalnim pe acolo..eu pun pietrele in roaba si tu le cari..how,how,how..

Arhivă blog