17.06.2010

Reacţie la cazul Danielei Maxim

Doamna Savin, am incredere in dumneavoastra. Nu doresc ca acest comentariu al meu sa apara pe site. Intamplator cunosc zona despre care vorbeste Maxim Daniela si am citi reactiile pe care le-a starnit asazisa amenintare la care este supusa. Nu o cunosc pe doamna si nu stiu nimic despre edilii acelei comune, dar stiu ca zona aceea este renumita pentru dansul ursilor pe care il organizeaza in timpul sarbatorilor de iarna. M-am uitat cu multa atentie la filmulet, nu am vazut niciun semnal de panica, nicio fata de om speriat. Tocmai pentru ca oamenii sunt foarte obisnuiti cu acest obicei (pe care un comentator pe blog l-a numit "barbar". Da, este barbar, are origini dacice, iar ritualul a devenit aproape unicat in tara). Mai stiu despre acea zona ca a fost intesata de arabi care au facut afaceri cu lemn si au distrus padurile. Mai stiu ca aproape nu exista localnic care sa nu se fi capatuit cu lemnul si defrisarea padurilor. Mai stiu ca locuitorii sunt foarte sireti si profita de orice, pentru ca sunt cam lenesi si se bea foarte mult. Mai stiu ca dl. Hrebenciuc era foarte popular in zona inainte de a fi ales noul primar. Nu stiu cum stau lucrurile acum. Repet, nu o cunosc pe doamna si nu cunosc alte persoane invocate de dansa, dar as fi putin mai circumspecta. In primul rand apelez la tactul si inteligenta dumneavoastra sa interveniti pe langa cei care posteaza si sa-i avertizati sa nu se lase manipulati. In tara noastra este o lupta nevazuta, care, Doamne, ia cele mai ciudate forme. Cu mult respect.

Bun! Să începem cu începutul, ca cei ce citesc să înţeleagă! Acum câteva zile Daniaela Maxim şi-a postat pe mai multe bloguri din toată ţara povestea ei, care pare transpusă pe meleagurile româneşti direct din Sicilia! Nu Sicilia cea însorită, ci Sicilia cea intunecată de cea ce omenirea denumeşte MAFIE! În urma acestor postări se pare că pe Blogul de Veghe al Nicoletei Savin a apărut comentariul de mai sus, în care din start nick-name-ul "Ramona" îşi exprimă dorinţa: "Nu doresc ca acest comentariu al meu sa apara pe site", ce este continuată cu altă dorinţă, exprimată spre sfârşitul textului: "In primul rand apelez la tactul si inteligenta dumneavoastra sa interveniti pe langa cei care posteaza si sa-i avertizati sa nu se lase manipulati."
Deci ATENTIE remarcaţi "ciudăţenia": autorul comentariului vrea să rămână anonim, dar îi trasează sarcină Nicoletei Savin să intervină şi să avertizeze...ciudat nu?
Buuuuun, păi bre "Ramonica" care după nume trebuia să ai între picioare o "păsărica" şi când colo tu ai un cocoşel deci eşti un "Ramonel", ia să te iau eu un pic la împulit pe puncte! Deci:

1. Conform adresei de e-mail, Ramona cea feminină este de fapt Gicuţă N cel masculin. Ciudat nu?

2. Conform IP 92.83.4x.xxx, Gicuţă N are rezidenţa în Bucureşti şi restul nu mai spun deoarece nu am acest drept! Ciudat nu?

3. Editarea grafică, topica propoziţiilor, acurateţea "jocului cu virgula" şi "claritatea" exprimării mă duc imediat cu gândul la un individ obişnuit cu "jocul cuvintelor", un individ extrem de versat în ceea ce eu numesc "mesaj ţintă", un individ obişnuit cu "drepturile la replică".....un COMUNICATOR! Ciudat nu?

4. Aparent textul este logic şi cu o cursivitate fără de cusur. DOAR APARENT! El de fapt este plin de ciudăţenii:
a. "Intamplator cunosc zona despre care vorbeste Maxim Daniela.......Nu o cunosc pe doamna si nu stiu nimic despre edilii acelei comune" Deci, Gicuţă cunoaşte zona, dar nici usturoi n-a mâncat, nici pe "edili" nu-i cunoaşte! Poate l-o cunoaşte pe dom' PREMARE! Cam ciudată folosirea termenului "edili", nu? Cam prea preţioasă exprimarea pentru o comună atât de mică! Ciudat nu?

b. "am citit reactiile pe care le-a starnit asazisa amenintare la care este supusa"Deci, deja Giguţă a tranşat problema! Nu este vorba de o ameninţare, ci este vorba de o "AŞAZISĂ AMENINŢARE". Ciudat nu?

c. "Mai stiu despre acea zona ca a fost intesata de arabi care au facut afaceri cu lemn si au distrus padurile" zice nea Gicuţă şi imediat, pedeleşte, o bagă p-aia cu Hrebenciuc: "Mai stiu ca dl. Hrebenciuc era foarte popular in zona inainte de a fi ales noul primar" că deh, toată lumea ştie că unde-i afacere arăbească nu poate Hrebenciuc să lipsească! Deci ce are sula calului (arabii şi Hrebenciuc) cu ameninţarea primarului, să mă ia dracu dacă înţeleg! Ciudat nu?
d. "Mai stiu ca locuitorii sunt foarte sireti si profita de orice, pentru ca sunt cam lenesi si se bea foarte mult." Deci nea Gicuţă ştie că "ăia", adică locuitorii, e beţivi şi potlogari! Bineînţeles că dom Gicuţă atunci când a folosit termenul "locuitori"
hoţeşte l-a exclus pe dom' Premare (că deh, premaru-i premar, nu-i locuitor), dar a inclus familia Maxim! Păi bre Gicuţă, dacă-mi spuneai că nea Maxim este un naş curvar şi fute toate panaramele pe care le prinde fără bilet în tren, să crăp de nu te credeam, dar dacă spui că nea Maxim e beţiv, eu spun că tu eşti un dibitoc! Adică slugă pedelistă! Despre Dana Maxim nu mai spun nimic, deoarece nu aş crede că o femeie care munceşte de la 7 dimineaţa la 10 seara, cu doi copii acasă, mai are timp şi de băut! Să mor de cred acest lucru! Şi asta ce spun despre Dana Maxim nu este din auzite, ci este din văzute! Ciudat nu?

În concluzie măi Gicuţă - Ramonel - Ramonica io îţi bag golăneşte trei.....întrebări:

1. V-au cam agitat postările Danei Maxim nu?
2. Câţi bani ţi-ai luat de la PDL ca să bagi comentariul....sau eşti încadrat cu salariu fix?
3. Care cumva am sesizat o umbră de ameninţare la adresa lui Savin în textul tău? Nu de alta, dar dacă este aşa îţi rup capul, că eu nu mi-s sperios precum Dana Maxim!


UPDATE:
- DOMNUL PROCUROR IONICĂ MARIUS DE LA MOINEŞTI, ÎN URMA PERCHEZIŢIEI EFECTUATE PE MOTIV DE "CONTRABANDĂ CU ŢIGĂRI" A GĂSIT ÎN CASELE LUI MAXIM DANIELA "ENORMA" CANTITATE DE 28 PACHETE DE ŢIGĂRI, PE CARE "BANDITA ŞI INFRACTOAREA" MAXIM DANIELA LE CUMPĂRASE PENTRU A DA ZILNIC MUNCITORILOR CE LUCRAU LA CASĂ CÂTE UN PACHET DE ŢIGĂRI!

REPET: PACHETE NU CARTUŞE!

- DOMNULE PROCUROR IONICĂ MARIUS DE LA MOINEŞTI, CARE ESTE MOTIVUL AFIRMAŢIEI: "PE ASTA O VREAU ÎN PUŞCĂRIE?"

CARE VRA SĂ ZICĂ DOMNULE BLAGA VASILE ASTA ESTE MAREA LUPTĂ CU CONTRABANDA DE ŢIGĂRI DIN ROMÂNIA! AŢI DESCOPERIT MAREA INFRACTOARE CARE A "CONTRĂBĂNDUIT" 28 DE PACHETE DE ŢIGĂRI CALITATE INFERIOARĂ!

58 de comentarii:

lulu spunea...

..."In primul rand apelez la tactul si inteligenta dumneavoastra sa interveniti pe langa cei care posteaza si sa-i avertizati sa nu se lase manipulati."

Aha, deci noi cei care postam la Nicoleta Savin, trebuie sa fim averizati, adica cu alte cuvinte, sa ni se spuna....baaaaai postacilor sunteti cam prosti nu pricepeti nimic!
Ciudata abordare, ciudat mai suna mesajul asta si curios ca veni asa DIN SENIN.... Adica nu e grav ce se intampla Danielei si familiei, ci ca au venit multi arabi si au furat padurea in complicitate cu localnicii. Frate da ce logica! Crap si nu inteleg ce e mai grav ABUZUL sau ca au FURAT AIA...Ptiuuu drace, grea mai e priceprea!
Rusinos distinsa autoare!

ghita1964 spunea...

E o zona renumita draga pentru dansul ursilor,dar nu stie nimic despre edilii acelei comune!A dracului arabi ca pe langa padurile distruse ne-au mai si infestat cu afacerile lor.Unde este Hrebe,hop si harapii!Unde- Hrebe "oamenii e sireti si profita" bre!Si-s lenesi bre!Si bea mult!O dam anonima?Ca-n 57'?

Anonim spunea...

Hihihi ai naibii draci ce-mi sunteţi! Acum, după ce am definitavat postarea am observat că aţi sesizat imediat
"ciudăţeniile"!
Bravo!

PS Mesaj codat:
AM COBORÂT FLAPSURILE, VIN SĂ MMMMMMMMMMMMMMMĂ DAU CU BARCA!

Maxim Daniela spunea...

Buna dimineata!Din pacate putine lucrurii va pot spune din motive pe care unii le cunoastetii.....acest primar a ajuns sa conduca comuna datorita unei campanii la care am contribuit si eu.
Cum poate justifica Ramonel vizita primarului de pe data de 7 decembrie?A venir sa-mi transmita clar un mesaj!
1.avea la cunostinta ca detin camere de supraveghere si alte lucrurii cu care ar fi putut fi inregistratii asa ca zgomotul tobelor au putut sa ascunda spusele lor!
2.cei care erau in jurul erau de a lor si de aceea erau foarte degajatii!
3.daca veti fi ateni in primele secunde veti vedea ca nu vrem sa dam mana cu ei si ii poftim afara!
4 incidentele neplacute s-au intamplat in zona unde nu au acoperire camerele.
INTREBARI FARA RASPUNS:
1.De ce mi-au trimis controale pe 2 decembrrie?
2.De ce am fost chemata in primarie pe 4 decembrie?
3.De ce am fost vizitata pe 7decembrie la ora 21?
4.De ce mi s-auintamplat atatea lucruri in perioada decembrie
-iulie?
5.Care a fost scopul mandatului de perchezitie latoate locuintele mele?

Oare ii este teama de o contracandidata?sau ce.....care o fi motivul....?

Maxim Daniela spunea...

Ramonel vino cu intrebarii sa te pot lamurii de ceea ce ai scris!

Anonim spunea...

vasilica on Decembrie 9th, 2009 at 4:20 pm:

Rusine sa le fie atat stiu sa bea,domnul primar MERLUSCA si colegul Rata sa bea si sa ameninte fara astea PDL ul ar fi in curba la Adjud.Rusine ptr o comuna intreaga cu asa primar locul lui e la vaci inapoi domnul doctor nu la primarie

Anonim spunea...

eu am impresia ca voi nu intelegeti ca in acest articol este vorba de oameni si nu de partide politice!iar daca un primar si un vice sunt in stare sa faca tot ce s-a scris si probabil ca se va dovedi asta nu ar mai trebui sa aiba vreo functie in acea comuna!cred ca daca aceasta familie mintea nu ar mai fi facut publica toata povestea,pt ca nu si-ar fi dorit sa isi puna pe cap probleme,mai ales cu primarul!”elrom”,nu mai spune ca psd-ul nu stie sa piarda pt ca nimeni in fond nu are nimic de pierdut,caci oricare ar fi culoarea politica a celui care conduce tara,noi ca niste simpli cetateni nu avem nimic de castigat,asa ca nu cred ca cei de la PSD,PNL,

alina madalina spunea...

Ce sa facem …? Asta este hal de tara unde se face legea cu pumnul? Unde este Democratia?. .. PD-L vrea sa schimbe toate principiile aceste tari si ai locuitorilor …. In Agas se practica legea intimidarii , dar va rog fiti tari sa le aratam ca suntem uniti , sa nu ii lasam sa ne calce in picioare … Doru Merlusca cel mai mare hot din Comuna AGAS posesor a unei ambarcatiuni cu motor in Delta Dunarii o vila de vacanta nu dau numele localitatii si o cabana de vanatoare unde el si acoliti sai Florin Rata si multi altii … pun la cale hatii la un nivel mare si oameni ca Daniela Maxim , Marian Nicodim , Nela Craciun … cei de alta culoare politica decat ei … le stau in cale si recurg la lucruri josnice , amenintari la adresa familiei si a copiilor … Eu unu nu o sa permit asa ceva … de ce numai oamenii lor au privilegii in comuna Agas …? Dc ? Oare cineva imi va putea la acest set de intrebari ….? foarte putin probabil . Daca o sa fie nevoie o sa imi fac dreptate prin ori ce mijloace .. ei ne stramtoreaza pe noi ne ia dreptul la opinie pentru ca nu suntem cu ei …. NICIODATA nu o sa fiu membru PD-L asta nu inseamna ca mi-am pierdut speranta si trebuie sa plec din comuna ca sa imi fac o afacere in alta localitate …. Eu propun sa ne unim toti cei care intra pe acest blog si sa o ajutam pe DANA MAXIM!

alina madalina spunea...

RUSINOS CEEA CE S-A INTAMPLAT CU ACEA PERCHEZITIE!

Maxim Daniela spunea...

As vrea sa stiu cine esti tu ALINA MADALINA si te rog sa trecii azi pe la mine!Sper ca stii unde ma gasesti!

alina madalina spunea...

CRED CA STIU PE UNDE SA VA GASESC CHIAR MA IMPRESIONAT ATATA BATAIE DE JOC,NU MERITATI LUCRURILE ASTEA MAI ALES ALE CU PERCHEZITIA EU SINCER DACA ERAM IN LOCUL DV CRED CA FACEAM STOP CARDIAC,HAIDETI SA NE UNIM SA FACEM CEVA PT EA CA SA II FIM ALATURI SINCER MI E FOARTE MILA DE EA MI ATI PRINS INCREDERE D NA.VA ROG FFF FRUMOS SA AVETI GRIJA DE DV MAI ALES AVAND COPII ACASA MACAR PT EI SA NU VA VADA CA SUFERITI

Maxim Daniela spunea...

Merci ALINUTA ptr imbarbatarii sper sa rezisi......sa depasesc......este groaznic totul!

ghita1964 spunea...

Auzi bai Ramoane a lu'Gicuta ficior,sa nu te muste sarpele sa aud ca ati incercat vreo "presiune" asupra cuiva care scrie pe aici si in special la Nicoleta Savin,ca oricate gasti si bodyguarzi aveti,tot va gasesc!Si daca va gasesc,apoi va pupa taica Inalt Prea Sfintitul si va si canta!Porcilor!

ghita1964 spunea...

Daniela ai primit solutia de la Nicoleta:du-te in audienta la sediu PD_L-ului si expune-ti necazul!Nu se poate sa nu gasesti rezolvare si de rusine pt. opinia publica si tot se va implica cineva!Uniti-va si dati cu ei de pamant!

Anonim spunea...

Daniela nu pot sa iti spun decat,ca trebuie as treci peste ,fi tare,dai in masa,si fa valuri,la nivel mai inalt.PSD Bucuresti,PDL Bucuresti,inclusiv justitie(daca nu merge acolo fa-o la bucuresti)Sunt alaturi de tine

Maxim Daniela spunea...

Stiu Gheorghe......a stat cineva din PSD de vorba cu o pers din PDL...dar vad ca tot nu s-a linistit!Stii ce mi-a zis un deputat din PDL......."primarul de la voi este un mare bou ...nu stim ce sa facem cu el,este al nostru si a castigat o primarie"....de fapt primaria a castigat-o si cu ajutorul meu dar .......nu stiu ce vrea de la mine?

Maxim Daniela spunea...

Merci anonimule ptr incurajarii!Nu te inteleg de ce nu te-ai semnat?

Maxim Daniela spunea...

Stimate proprietar a acestei ograzi va cer permisiunea daca imi permiteti sa postez in aceasta ograda unele evenimente!Va multumesc anticipat!Cu mult respect ptr cititorii acestei ograzii va imbratiseaza Daniela Maxim!
P.S.Am fost sunata de avocat acum 5 minute mi-a spus ca totul este politic si unul din marorii asistentii a inceput sa vorbeasca.....a povestit cum a fost constrans.....are remuscarii baiatl nu a stiut unde vafi adus.....candva i-am ajutat familia si ce ma face sa rad ....eu l-am facut pioner!

Maxim Daniela spunea...

martorii

Anonim spunea...

Daniela ai grija de tine!
cercetashul

Maxim Daniela spunea...

Merci mult draga cercetash!In ultimul timp doar oftez....nu stiu ce au cu mine?

Anonim spunea...

Spune-i acelui deputat ca este un nimic,daca nu poate face fata unui "bou de primar"!Da ce pentru "boul" ala nu exista lege?Bine ca a fost pentru Solomon,domnule Blaga!

Anonim spunea...

Deci iaca cum luptă Vasile Blaga cu contrabanda de ţigări!

Evy spunea...

Mdaaaaa.....cu ocazia perchezitiei au aflat ce fel de marca de lenjerie intima poarta Daniela Maxim si tot ce tine de intimitatea ei!

Anonim spunea...

Au consemnat în procesul verbal şi numărul de floci pe care contrabandista îl deţinea?
.....întrebarea este grobiană dar se reduce la A FACE HAZ DE NECAZ!

Maxim Daniela spunea...

Upssssssss!Ce spusei tu aici!
Au vrut sa-mi confiste pastile de la masina de spalat vase ca nu stiau ce contin!Dintr-o prostie am aruncat ambalajul si le tineam intr-o cutie de cafea metropolitan din tabla!...au vrut sa ia probe si din sarea speciala care se pune in masina de spalat vase!

jo spunea...

Şi dacă tu ai răspunde nesatisfăcător, zdup cu tine la judecător, zdup condamnare şi zdup la închisoare! INCHISOAREA DE FEMEI! Îţi dai seama.....raiul pe pământ! Tu şi atâtea femei!
Hihihi

PS Culmea ar fi ca vreun cretin de procuror, avid de avansare şi de mărire în grad să pună botul la ce am spus mai sus şi zdup mâine în zorii zilei să-ţi dărâme uşa! Aş leşina de râs!
22.05.2010, 18:14

jo spunea...

Culmea este ca de acest caz se ocupa un procuror avid pentru avansare!

Anonim spunea...

Aujjjjjji beiiiii Jo, dar de ce tastezi tu ca mine, tu-ţi mamiţa în bot? Aud?
..."zdup", "inchisoarea de femei", "raiul pe pământ", "hihihi", "cretin", "să pună botul", "să-ţi dărâme uşa", "aş leşina de râs"!...ia de vezi că-mă-nervezi!
Huooooo, mim-ule!

Anonim spunea...

Nu vă mai substituiţi prin "forma tastării" personajelor de pe aici că vă trag la gioale! Nu admit aşa ceva! Vă fut după ce îmi fac nod la pulă!

alina madalina spunea...

Doamna Daniela ce s-a intamplat de nu mai scrieti nimic?Suntetii bine?A-ti aflat motivul adevarat al perchezitiei?

Maxim Daniela spunea...

Sunt bine......sau mai bine spun ca sunt bine.......totul a fost pus la cale de o persoana care ma vrea in puscarie.......

Anonim spunea...

citesc cu stupoare ceea ce scrii draga Daniela.Ti-am mai spus ca nu te poti duce la inchisoare pt 28 de pachete de tigari(mai mare daraua decat ocaua).dac vrei sa vb mai multe sti unde ma gasesti...."cel care va arde"

Anonim spunea...

Si inca ceva draga Daniela Maxim.Am dat telefoanele pe care vi le-am promis.S-a facut mare valva pe acest caz,dupa cum ai vazut ca i-a deranjat si pe altii in alte"locuri .ograde"Am inteles ca prefectul de Bacau a mai avut de taiat in carne vie in AGRAS(primar,viceprimar)S-ar putea sa o mai faca de cateva ori.O seara buna va doresc........."cel care va arde"

Corco spunea...

Daniela Maxim,
Daca ai postat prbl.ta,inseamna ca ti-e tema!
Si chiar daca "vor urma demiteri",daca la mijloc este vb.de bani,terenuri..acesti indivizi se vor razbuna!
Daca ai sange-n vine,daca ai bani,daca ai spate puternic,continui lupta cu ei SI IESI INVINGATOARE DIN TOATA POVESTEA!
Daca nu,cum ti-a propus un postac in blog de..faci schimb de locatie !!si lasi lucrurile in coada de peste!
Eu te sfatuiesc,pana se aseaza lucrurile si stii in ce ape te scalzi sa te protejezi!!
I-ati o paza de corp 24 din 24!
O firma specializata in acest sens,cu profesionisti,lucreaza legal,-la intrarea in Onesti dinspre Tg.Ocna,pe dreapta!
Iti doresc sa reusesti si tot binele din lume!

Maxim Daniela spunea...

Buna dimineata tuturor!Draga Corco sincer nu am vrut sa-mi postez problema dar acea perchezitie si felul care a fost facuta ma determinat sa fac acest lucru!Mandatul de perchezitia mi-a fost aratat in prezenta copilasilor mei care nici acum nu si-au revenit si eu trebuie sa rezist cu \pastilute(lexotan).......este foarte greu nu am cuvinte sa va spun.....se petrec lucruri urate.....de ce ?ce le-am facut?am teama sa nu fiu eliminata ca si VOLODEA(tatal meu)......
Multumesc din sufletel Corco pentru sfaturii si astept sa-mi mai scrii aici!Te pup si te imbratisez cu drag!

Maxim Daniela spunea...

Multumes pentru tot sprijininul!(cel care va arde)Putem vorbii aici intreaga poveste si momentele prin care am trecut si ce va urma!Poti veni cu idei si sfaturi voi tine cont de ele.....

Anonim spunea...

Buna dimineata.Daniela in max o ora o sa plec pt a duce discutia pe care o avem aici si problema ta undeva la un nivel mai inalt,dar pana plec as dorii sa stam de vb.intra pe profil...."cel care va arde"

Anonim spunea...

Succes "CEL CARE VA ARDE"!
Şi eu am dat zvon pe alte canale!

Maxim Daniela spunea...

Sunt trista..........

Anonim spunea...

Nu am voie sa folosesc telefonul!

Anonim spunea...

Draga daniela stii unde ma gasesti,si pot sa te fac sa nu mai fi trista.Am vesti......"cel care va arde"

Anonim spunea...

x-(.CUMMMM???? Nu ai voie sa folosesti telefonul?Bai nene dar unde traim?Cine nu iti da voie sa folosesti telefonul?Ma sperii.Doar la puscarie nu ai voie sa folosesti telefonul(chiar si acolo se fac exceptii).INCEARCA SA IEI LEGATURA CU MINE.....(SA MA MAI SEMNEZ?...:-*

Maxim Daniela spunea...

Buna dimineata!Sa aveti o zi frumoasa si va imbratisez cu drag!

Anonim spunea...

test

Anonim spunea...

Acrobatu cu elicea

Cine mai tine minte de cazurile tigareta cand se aducea tigraile cu avioanul prezidential?
Acum au gasit tap ispasitor in marea coruptie cu tigarile cateva pachete gasite pe la cineva acasa fara timbru! Dar pe campaniile de publicitate se cheltuie milioane de euro si nu se vede nici o iesire din aceasta gaura neagra, este clar ca toate campaniile electorale indiferent daca sau tinut la sat sau in buricul targului au fost facute cu bani din asemenea afaceri necurate, cel putin in america de sud se fac cu banii din droguri la noi de la tutun mai are putin si se sare si la droguri! Asa ca unde se va opri coruptia din politica pana la urma? La inceput sa miscat ceva cu tigareta dar acum nu mai se misca nimica?

Aviatorul cu elicea spunea...

Acrobatu cu elicea

Cine mai tine minte de cazurile tigareta cand se aducea tigraile cu avioanul prezidential?
Acum au gasit tap ispasitor in marea coruptie cu tigarile cateva pachete gasite pe la cineva acasa fara timbru! Dar pe campaniile de publicitate se cheltuie milioane de euro si nu se vede nici o iesire din aceasta gaura neagra, este clar ca toate campaniile electorale indiferent daca sau tinut la sat sau in buricul targului au fost facute cu bani din asemenea afaceri necurate, cel putin in america de sud se fac cu banii din droguri la noi de la tutun mai are putin si se sare si la droguri! Asa ca unde se va opri coruptia din politica pana la urma? La inceput sa miscat ceva cu tigareta dar acum nu mai se misca nimica?

aviatorul cu elicea spunea...

Aviatorul cu elicea

Deci au ajuns sa se lege de oameni simpli cum este si Daniela Maxim, sa incepe sa baga frica in oameni care se pot revolta inpotriva sistemului local, mai tine minte cineva cum actiona securitatea, pe fiecare care protesta iompotriva sistemului ii gasea ceva, ba ca face trafic de valuta ba de aur sau eu mai stiu de ce, acum se baga pe gat ca faci trafic de tigari ca avea femeiea niste pachete prin casa fara timbru, ma mir ca nu ia numarat fiecare bucata de tigare si sa o intrebe de ce nu avea tigare timbru pe ea, unde se ajunge oare dupa 20 de ani de la fosta securitate, intreadevar vad ca sa avansat in politia politica, dar nu cred ca se avanseaza spre o politie si justitie democratica ci dinpotriva spre una politica!

MAGNIFICU spunea...

buna ziua d na daniela ce ati mai facut?cum va mai simtiti?stau si ma gandesc cum v au putut face asa ceva?la o femeie buna la inima de ce si pt ce?din cunostintele mele toti va vorbesc numai de bine,sunteti apreciata de toata lumea de ce vi se intampla lucrurile astea cine ar vrea rau la o asemenea fiinta?cu un suflet asa nobil.eu va apreciez mult si va doresc sa aveti parte numai de bine

Anonim spunea...

buna Dniela! Ma bucur ca ai avut curajul sa infrunti autoritatile locale,pt ca ei cred ca dreptatea e de partea lor tot timpul,Trebuie sa se termine cu aceste nedreptati.Eu iti doresc sa fi tare pt ca adevarul va invinge .

Anonim spunea...

Buna ziua
Din cauza la comunistii astia o sa munciti pîna la 65 de ani pentru - 15 % de pensie si salarii ,astia mai zisi inteligentii orasului ,primarul,vice rahat, câtzei de astia mici care latra fara sa muste pe la spate,procurorul asta care e prieten cu primarul si cu sheriful de la politie . Pe astia 3 muschetari trebuie sa-i urmariti ca astia fac legea la voi ,primar ,sheriff,si procurorul ei taie si împarte acolo la voi si apoi impart tigarile care v-i le-au confiscat .La ei trebuie facuta perchezitie pe conturile lor si alea din strainatate pe numele mamei si copiilor lor ca ei va fura pamîntul s-il vind la arabi .
p.s : Mai Mos Maxim sa fii atent cind circuli cu bicicleta sa nu bei alcool ca o sa-ti ia permisul de conducere si dupa aia trebuie sa te duci cu taxiul cind te convoaca la primarie .
IP.fr

jucarieslv spunea...

Bai e culmea... peste tot in lume totul e bine...numai la noi ai nostri o dau cu bata-n balta la tot... tota lumea le spune sa faca asa ca asa e bine si ei tot ca ei fac ca sunt mari genii.
Oricum in cazul de fata primarul si politia fac legea, orice ar fi... nimeni nu se baga peste ei. De fapt in ROmania legea mereu a fost pt populatie, pt cei slabi si nu pentru cei care au facut-o nu pt cei de la putere.

edi spunea...

stiu ca ai avut probleme si la alegeri....cred ca si cei care fac curat pe strada au ceva cu tine.....chiar n-am idee ce poti sa faci sa scapi de acel primar....pleaca in alta parte...cred ca ar fi singura solutie.
sper sa scapi cat mai repede de probleme pt ca nu-mi place sa te vad asa......pup si ai mare grija ce faci de acum inainte.

Anonim spunea...

Nu prea sunt la curent cu ce se intimpla aici dar pare interesant.... traim intr-o tara de rahat condusa de niste fanarioti cu fete de ingerasi ....nu stiu cit o sa mai rezistam cu balamucul asata si cu multele nedreptati facute oamenilor care muncesc de o viata ..si nu au ce au astea care ne sug singele si ne storc si ultima rasuflare.....ROMANIA TREZESTETE....privat_luci e adresa mea pt nelamuriri...

Anonim spunea...

Nu prea sunt la curent cu ce se intimpla aici dar pare interesant.... traim intr-o tara de rahat condusa de niste fanarioti cu fete de ingerasi ....nu stiu cit o sa mai rezistam cu balamucul asata si cu multele nedreptati facute oamenilor care muncesc de o viata ..si nu au ce au astea care ne sug singele si ne storc si ultima rasuflare.....ROMANIA TREZESTETE....privat_luci e adresa mea pt nelamuriri...

Anonim spunea...

de la anonim,,,poi mna draga,acu nu au mai putut juca ursul si probabil s-au gandit la altceva,fii tare k o sa treci si tu peste prostia asta.in AGASUL asta orice e posibil,rau orice,dar bine nimic

TheMahnn spunea...

Toti conducatorii din tara asta incearca sa dea vina unii pe altii, isi pun fete de ingeri iar tara pute a rahat. Una iti zic azi si maine iti zic alta ca si cum ieri nu ar fi zis ce au zis si azi au dreptate.
Toti de la putere sunt niste scarbe ordinare care nu isi vad lungul nasului dar ne spun ca o ducem bine.

MAGNIFICU spunea...

buna ziua d na Daniela stiu ca sunteti o femeie buna cu un suflet nobil.Ce ati mai rezolvat cu perchezitia ati aflat cine va face asemenea lucruri?nu meritati lucrurile astea eu unu nu pot intelege de ce v ar face lucrurile astea,avand un suflet asa de mare.AVETI GRIJA DE DV.Dupa cum am auzit acolo este capabil orice toti fac ce vor trebuie sa puna cineva punct.EU VA APRECIEZ MULT FIIND O PERSOANA BUNA VA DORESC DIN TOT SUFLETUL SA AVETI PARTE NUMAI DE FERICIRE!

Arhivă blog