08.06.2010

O casa mai deosebita!


19 comentarii:

Unknown spunea...

Deosebita, intr-adevar... Depinde daca cel (cea) care sta acolo o merita, intelege ceva... Daca a ales-o pentru ca o simte sau ca pe un moft, o fitza...

Anonim spunea...

Wooooooow, bre Savin dar cum de ai avut curaj să intri şn ograda asta unde organele sexuale zboară prina aer precum albinele în stupină?
Hihihi...nu mă mai loghez

Anonim spunea...

Uneori, viata te face curajos... Al dracului viata.... Ma gandeam care e deosebirea dintre o casa, fie ea si palat, si un camin?
Nici eu nu ma loghez, bre parintele

ghita1964 spunea...

Nicol casa asta chiar nu-i o fitza!E superba si reconfortanta!Cred ca numai daca o privesti te relaxezi,dar sa mai si locuiesti in ea?Cata deosebire intre "bloacele"noastre patratoase,gri-cenusiu si linile scoicii,sa nu mai vorbim de culorile superbe aranjate parca intr-un pastel!E foarte "gandita" casa asta,prca-i o poveste!

ghita1964 spunea...

Ia nu mai fi-ti lenesi,anonimilor!

Anonim spunea...

@ 09.06.2010, 00:38

Nu este nicio deosebire anonimule şi spun asta deoarece:
ORICE PALAT POATE DEVENI UN CĂMIN ŞI ORICE CĂMIN POATE DEVENI UN PALAT!
(din ciclul Filosofeli Demenţiale)
Există o singură condiţie:
SĂ VREM ACEST LUCRU!
Undeva, cândva, explicam câte ceva despre Teoria Fericirii, şi spuneam că că eu pot fi fericit dacă şi numai dacă eu vreau să fiu fericit!....dacă extrapolezi, considerând că atunci când se vorbeşte de un cămin, totdeuna n>1 (unde n reprezintă numărul de indivizi) poţi intui imediat Teoria Căminului de fapt Teoria Familiei!.
Bănuiesc cine eşti, chiar dacă te ascunzi după proxi şi de aceea am să fiu răutăcios spunându-ţi doar că este greu drumul în doi atunci când unul dintre ei tot timpul reproşează, anchetează şi acuză! Este greu drumul în doi atunci când unul dintre ei permanent doreşte să aibe ultimul cuvânt!
Mda......haides paides!

@Ghiţă
Bre Ghiţă nu ştiu ce să zic! Dar parcă este prea "futuristă", futu-i mama ei de casă!
:))))))))

ghita1964 spunea...

Stefy unde esti?Mie dor de pupicul tau pe nasuc!"Mai vino seara la portita!"(si o stiu toata!)HA!Ha!Las-o naibii de criza,ca trece si stii ceva?Degeaba ne batem capul "caravana trece,ursul latra si cainii musca"!Vineri plec la pescuit si nimic nu mai conteaza,o sa-mi iau o portie de natura combinata cu o portie de relaxare totala si garnisita cu cea ce imi place foarte mult:pescuitul!
Ma picur pe ei de politicieni gaozari!De prind vre-unul pe aici,i-l pun in carlig si dau la peste cu el,numai ca se sperie pestele!

Bibliotecaru spunea...

Casa e haioasă, dar, după o săptămână, m-ar lua cu salvarea şi cămaşa de forţă...

Anonim spunea...

ÎMBÂRLIGĂTURĂ
Mi-a suflat Zapa o vorbă pe mess precum că Stefanya este plecată acum ca să-şi mai tragă un tatuaj! Nu tot pe burtică, ci pi cur!
....că are curul mare şi e loc!
hihihi

ghita1964 spunea...

Al naibii necredinciosu',face ce face si imbarliga FRUMUSETE de femeie,sensibila si fragila!Sa-ti fie rusine Diaconu Eusebiu!Ha!Ha!Ha!

ghita1964 spunea...

Biblio' pe mine nu!Jur ca e cel mai frumos proiect vazut de mine!L-am gasit pe blogul unei studente la medicina si din pacate am uitat sa-i copiez numele blogului,acum nu-l mi gasesc!

Frank Zapa[king] spunea...

beyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,EUSEBIU MAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TICALOS POTI FIIIIIIIIIIIIIII
De cind dreak vorbesti tu cu mine pe mes?
spune-mi ca sa stiu si eu................
de ce ma bagi pe mine in rahaturi dintr-astea?
nu ma pot abtine sa nu-ti spun ca esti magar..........
Mare mincinos si derbedeu poti fi,astea-s glume proaste.
cere-ti scuze.............

Anonim spunea...

Îmi cer scuze, dar îmbârligătura să-mi crape capul în patru de-o retrag!
Hihihi
Eu ştiu foarte bine că noi doi nu am vorbit ABSOLUT NICIODATĂ PE MESS, dar iaca că io nu vrau să recunos acest lucru!
Hihihi

PS Recunosc că sunt măgar!
....hihihi

Fran zapa[king] spunea...

Haaaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiii
esti incorigibil mai eusebiule-dar pt ca cel putin partial ai facut gestul-ESTI IERTAT DE DATA ACEASTA-
offffffffffff,ce om imposibil si totusi ...............amuzant,inteligent si simpatic,dar caruia iti vine cite-o data SA-I TRAGI CEL PUTIN UN CAP IN GURA,ASA CUM MI-A VENIT MIE CIND AM CITIT IMBIRLIGATURA.
Bine ,asa fie nebunule

Anonim spunea...

Hihihi....

Anonim spunea...

Pardon! NU-S NEBUN! SUNT DEMENT! SEAMĂNĂ DAR NU RĂSARE!
hihihi

lulu spunea...

Ma zapa cum dracu' te poti supara pe un "DEMENT"? E al nostru asa cum e, nu cauta sa-l schimbi, nu prea vad vreo sansa! Apoi ce ne-am face daca de maine ar fi NORMAL, pe bloguri? Cum am mai zambi noi pe furis, cum ne am mai bucura de prezenta lui daca ar fi un morocanos sau un fitos? Ei?
Asa ca, sa-i dam "DEMENTULUI" CE E AL "DEMENTULUI" Eu asta fac si nu oricum, ci cu drag.....

Anonim spunea...

Trilili-lilili!

Anonim spunea...

Fitilistule, las-o pe Stefy in pace! Hihii
Hmmm...sa te schimbe cineva? Ar fi o mare pierdere!
cercetashul

Arhivă blog