17.06.2010

Vuvuzele

Freddye spunea...
Sa traiesti moshu" .Mi-ai facut ziua..credeam ca numai eu is nebun..
16.06.2010, 15:06
@ Freddye
Ba pardon eu nu-s nebun! Doar dement! În zilele cu soţ! În zilele fără soţ mă dau la muieri, că-s stricat! Aşa mi-a zis una acum vreo 2 ore:
- STRICATULE!
I-am răspuns şi io "cool":
- VUVUZELO!
- CE-I AIA?
- O PENELIZDĂ CARE CÂND SE FUTE TREZEŞTE TOT HOTELUL!
....a plecat trântind uşa. Şi-a uitat chiloţii. Acum 5 minute a intrat! Uragan!
- DĂ-MI CHILOŢII!
- IA-ŢI-I!
- NU-S AI MEI!
- PĂI DU-TE-NAPOI ÎN CAMERĂ ŞI SPUNE-I LU' TOANTA AIA CU CARE STAI CĂ ÎN LOC SĂ-I IA P-AI EI, I-A LUAT P-AI TĂI!
- TE OMOR!
....a plecat. Bineînţeles trântind uşa! Rânjesc! "Drumul spre înalta societate" - John Braine (e pe noptieră la capu' patului). Să mă-nsor, să nu mă-nsor, să mă-nsor, să nu mă-nsor?

PS1 Să înţeleagă cine şi ce-o vrea!
PS2 Să înţeleagă cine şi ce trebuie:

.....mda cam atât! Eşti superbă!
PS3 Astăzi este 17 iunie! Fără soţ!

5 comentarii:

Anonim spunea...

:)

Anonim spunea...

culoare marca?

Anonim spunea...

Anonimule stai linistit că nu-s din ăia care-i cumperi tu lu' nevastă-ta.....adică roşii cu aţă-n cur!
Nah dacă te-a mâncat în dos ca să mă întrebi....iaca răspunsul!

Freddye spunea...

Eram cineva: eram amantul unei femei măritate, ieşeam cu fiica unuia dintre cei mai bogaţi oameni din Warley, nimic nu-mi stătea în cale." Joe Lampton

CBP-ule ,dupa asta ti se scurg tie fluidele..Din 1957 ,lumea a mai evoluat si tu continui sa faci colectii de chiloti tetra..hi,hi,hi.

Freddye spunea...

P.S .

In semn de mare simpatie ,incearca si varianta asta http://www.trilulilu.ro/castanca/5109d913705329

Arhivă blog