10.06.2010

Agitaţie.

Văd că lumea se agită şi nu se agită din cauza iminentului cutremur (aştept cu nerăbdare să mă dau huţa cu blocul!), ci se agită din cauză de moţiune! Eu personal cred că o să fie un MARE VAX, (MARE VAX este şi libidinosul ăsta de Tatulici care acum se dă mare deontolog la Realitatea lui SOV). Rămân la părearea mea că din guvern trebuie să dispară:
BLAGA VASILE: pe motiv de ginere şi casă cumpărată în buricul Bucureştiului de la ungurul UDMR-ist!
ADRIEAN VIDEANU: pe motiv de declaraţie publică în care afirma necesitatea implicării ruşilor în sectoarele strategice.
SEBASTIAN VLĂDESCU: pe motiv de furt soft (şi aici spun doar: Omnis Group, Dragoş Rişcanu, infringement, Microsoft belit belengherul)
Ştiu că motivele vi se par puerile, dar ele reprezintă capătul firului ce formează ghemul infracţiunilor celor trei lepre!
Cui nu-i convine ce am spus să mă pupe-n cur!

4 comentarii:

ghita1964 spunea...

L-ai uitat pe Berceanu!Si eu cred ca motiunea asta e comandata.Ca orice lucru "bun" vine din stepa,de ce?Din cauza ca "topaila" sta prea cuminte,in schimb "bombonelul" din pasiv ce era,a devenit foarte activ!Nu risca ei acum sa-l tranteasca pe Boc,ar fi sinucidere pentru ei!Liberalii insa au interesul ca guvernul sa cada,astfel vor avea posibilitatea sa-si astupe furtul de 2 miliarde!N-au sanse!O sa treca si motiunea asta,insa daca dupa ce vin banii de la FMI,Guvernul nu se apuca de treaba si nu face ordine in tara asta,nu o sa mai fie nevoie de motiune,o sa-i linseze poporul!
Bocule pune piciorul in prag si ataca-i la buzunar!Pune DNA-ul si Fiscul sa munceasca pe PRINCIPII CORECTE NU POLITICE SI INCEPE CU AI VOSTRII!

Anonim spunea...

Nu, nu l-am uitat! De el, cu toate că de multe ori am amintit ca fiind unul din cei 3, mi-e un pic la neîndemână să mă iau! Şi îmi este la neîndemână deoarece olteanul ăsta cam are sânge în instalaţie....adicălea are stofă de golan! În plus ce ştiu eu, este că a băgat foarte mulţi bani în politică şi eu nu ştiu acest lucru de la gazeta de perete! Poate nici de Videanu nu mă luam deoarece a intrat bogat în politică şi sincer mă cam doare fix în başcheţi de bordurile lui! Declaraţia publică făcută (aia cu ruşii) m-a scos rău din pepeni! Cu Blaga însă am mare nebunie şi am deoarece eu totdeauna am fost de părere că în politică nu trebuie să intre decât oamenii foarte bogaţi! M-am săturat de poplăcari beţivi, grobieni şi misogini! Oricum sunt sigur că marinarul o să le-o tragă la geoale urât de tot!

ghita1964 spunea...

In politica ca si in justitie trebuie sa intre doar INCORUPTIBILII !(ideal)

lulu spunea...

Agitatie? Nooooo, doar se mimeaza....nimic din tot ce ne-am dori nu se va intampla....si nici tripleta nu va cadea, asta e! Boc nu poate pune piciorul in prag, cand el si partidul are nevoie de BANI. Banii nu vin de la oricine ci de la maharii partidului. La Craiova daca nu era Berceanu, poate nu mai existapartidul, sau daca da, poate stateau fara telfoane, fara sediu..... el a tinut in spinare tot, in anii trecuti.... Mda e complicat....si tot el a dat bani cu traista ptr multe cauze ce tin de partid.... Cum sa fie Boc transant? Complicat e totul...banul leaga si dezleaga, banul te ridica, tot el te coboara....cine alege sa coboare?

Arhivă blog