28.06.2010

Poezie, morală, constatare.

Frunzuliţă de dudău,
Drag îmi e plutonul meu.
Din popor l-am ridicat,
Şi mişto l-am echipat.
Un AG şi-o morteră,
La brâu câte-o metraleră,
Trei chistoale prinse-n flanc,
Cinci granade antitanc.
Când pe cai s-au ridicat,
Nicăierea nu au plecat,
Că erau atât de grei
De-au căzut caii sub ei!

Morală:
La război când plecaţi,
Hârtie igienică nu luaţi,
Că oricum o să crăpaţi,
Şi n-aveţi timp să vă căcaţi!

Constatare:
Sunt beat lemn,
mă uit la Blue Hustler,
unde una
în loc să-l lingă pe pulă,
îl linge pe pantaloni.
Pe unul!
Telecomandă:
Schimb programul!
Realitatea SOV!
Viiturile fac ravagii!
....Băsescu este de vină!
Telecomandă:
Mai schimb programul o dată!
Antena 3!
Ponta!
....tot Băsescu este de vină!
Telecomandă:
Dau din nou pe Blue Hustler!
Nu-i mai linge ea pantalonii,
îi linge el ciorapii!
Sunt beat lemn!
....se subînţelege că tot Băsescu este de vină!

Un comentariu:

ghita1964 spunea...

"îi linge el ciorapii!
Sunt beat lemn!"-Tot Basescu e de vina?
Nahhh!Gabriela,Victor,Felix,Mircea,astia-s cu linsul ciorapilor in Romania!Ling astia si sug la ciorapi incat ma mir ca nu deschid o cooperativa de curat ciorapii!

Arhivă blog