03.06.2010

Hihihi

Cine sunt eu? O persoană care are un nume, o oarecare înfăţişare fizică, anumite tabieturi, anumite fixaţii şi un decalog, un decalog propriu necunoscut celor din jurul meu, dar bine cunoscut şi totdeauna respectat de mine. Deci pot spune că sunt o persoană comună. Un om între oameni, dar nu în sensul Bălcescului descris de Camil Petrescu, ci în sensul "ştersului între şterşi"! ....aşa se vede la exterior. Dar la interior, de fapt în interior? Hmmmmm, nu-mi place să fiu întrebat cum sunt eu cel ce sunt în interior. Nu pentru că nu vreau să răspund, ci pentru că nu imi aduc aminte să fi avut vreodata suficientă răbdare să mă uit la mine, de fapt în mine. Sincer cred că m-aş speria! Nici măcar în grabă nu m-am uitat! De ce să mă uit? Sunt un om ca oricare alt om, un om care are gînduri, sentimente, aptitudini, calităţi şi defecte, virtuţi şi păcate, păcate cunoscute şi necunoscute, păcate din această lume şi în mod sigur păcate din altă lume, păcate dintr-o lume paralelă. Un chip necunoscut, nevăzut, un om cu gînduri nespuse, un om cu sentimente nemanifestate sau refulate, un om cu dorinţe nemărturisite nimănui niciodată. Sunt un om care are o înălţime pe care alţii nu o au şi nici nu o ating, sunt un om ce are în el o prăpastie în care alţii nu privesc şi nici nu au curajul să privească, UN OM! Ce bine ar fi dacă omul s-ar cunoaşte măcar pe sine însuşi! Atunci, omul i-ar cunoaşte mai bine pe toţi ceilalţi şi poate totul ar fi mai frumos! Acum mă uit la Realitatea lui SOV...îl văd pe Dumitrescu, dar oare el se vede? O văd pe Şandru, dar oare ea se vede? Îl văd pe Ciorbea!....ăsta în mod sigur nu se vede! ......bleahhhhhh, scărboşi indivizi, scârboase libărci chiar dacă viaţa m-a învăţat că:

Fiecare OM îşi dă dreptate în polemicile sale cu ceilalţi.
Fiecare OM se crede mai inteligent, mai frumos şi mai bun decît ceilalţi.
Fiecare OM descoperă păcatele şi lipsurile celorlalţi.
Fiecare OM judecă şi îi acuză pe ceilalţi.
Fiecare OM se laudă şi se îndreptăţeşte pe sine.


Mda....m-ai întrebat cine sunt? Iaca ţi-am răspuns! Nu ştiu dacă ai înţeles ceva! Adevărul este unul singur! SĂ FIU AL DRACULUI DACĂ ŞTIU CINE SUNT!

36 de comentarii:

Anonim spunea...

Tot la realitatea tv ma uit si eu .....sincer sunt de aceeasi parere cu tine.

ghita1964 spunea...

Esti baiat bun Eusebiu si ai sange in tine,mult mai mult decat altii!Sunt convis ca daca vom ajunge in Valhala vom fi "tovarasi" de vanatoare si pe Zapa i-l luam sa ne fie trubaduru nostru,ca asta-i mai dement decat noi!
Te salut si sper sa ne mai intalnim si aicea pe pamant!

Anonim spunea...

Buna seara Gheorghe!Sa ai o seara frumoasa!

Anonim spunea...

Mda, unii se intreaba cine au fost si cine sunt, unde au fost si unde sunt! In fiecare zi altcineva, in fiecare zi altundeva!
Mi-am amintit ce am scris undeva, candva: Analizez micro, proiectez macro, sunt in permanenta schimbare! Pe unii ii sperie asta!
Cineva a spus ca nu-i place schimbarea! Dar la intrebarea daca ii este teama de schimbare, am primit replica: Am schimbat ce nu mi-a placut, schimb ce am schimbat!
EVOLUTIE!

lulu spunea...

OOPS! Mda!

Anonim spunea...

Cine au fost si cine sunt, in fiecare zi altcineva, dar mereu acelasi!
Unde au fost si unde sunt, in fiecare zi altundeva, dar mereu in acelasi loc!
Analiza micro, proiectie macro! EVOLUTIE!

Anonim spunea...

Din ciclul: Filosofeli demenţiale

NU TOTDEAUNA MASCA SE AFLĂ IN FAŢA CHIPULUI! ŞI CHIPUL SE POATE AFLA ÎN FAŢA MĂŞTII!

CITEŞTE DINCOLO DE CUVINTE!

Anonim spunea...

- Io în Valhala,neeeeee mie-mi place căldura!...în iad la cazane! Mecanicul şef!

- OOps mda ce?

- Anonimule semnează-te că te sparg!

Anonim spunea...

Si daca nu vreau?

Freddye spunea...

ANTI

Azi am primit pe e-mail urmatorul mesaj

bilibistrocizare si indistrocibilitate crocoscibilosferica si mai ales mastopulandoleica..O fi vreun cod ,ceva ???

Anonim spunea...

CAND CALATORESTI, INTINERESTI!!!
Forever young!

lulu spunea...

OOPS...MDA....

Freddye spunea...

@ ANTI ,fara bascalie de data asta

Stai linistit,bro ",ca nu esti omul cu o mie de fete ..Si-apoi ,sa arunce primul cu grenada care n-a patit-o..!!

Anonim spunea...

@freddye
"bilibistrocizare crocoscibilosferica" era un user de pe www.băsescu.ro
hihihi

Anonim spunea...

Pentru ca mi-s cercetash civilizat, imi recunosc comentariile de la 19:55, 20:05, 20:44, 21:44, 21:52. Dar Ciclul de filosofeli dementiale stiti al cui este!
Voiam si eu o plimbarica cu mustata si ochelari! :)

Sa aveti o zi frumoasa!

cercetashul

Anonim spunea...

''CHIPUL SE POATE AFLA ÎN FAŢA MĂŞTII!'' ... adica adevarul de langa noi, pe care trebuie sa stim sa-l privim!
cercetashul

ghita1964 spunea...

E bine si acolo bre!Daca tu esti mecanicul sef,atunci eu musai o sa fiu macaragiul care plimba cazanul,deh sunt autorizat I.S.C.I.R.!Da eu tot mai bine cred ca-i in Valhala cu caprele!Ha!Ha!Ha!

ghita1964 spunea...

Daca e reala poza sa stii ca aduci putin ca infatisare cu Doru V.Ursu!O persoana pe care eu o stimez!

Anonim spunea...

Poza este reală dar cu Doruleţ-Ursuleţ nu mă asemăn!
:)

ghita1964 spunea...

Bre!Am zis nu am dat cu parul!

ghita1964 spunea...

Vi la Sibiu?
Astazi am fost!E plin de turisti,cred ca-s mai multi decat pe Litoral!

ghita1964 spunea...

Vremea e insa urata!Innorat.rece si ploios!Eu eram programat sa ies la pescuit pe Olt,insa nu-i de mers.Fiind aproape de munte locul,noaptea e foarte rece!Mai am rabdare 2-3 zile,ca doar se cheama ca-s pescar!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Hm ,din cite stiu eu,MERCENARII NU AU DREPTUL LA AJUTOR DE SOMAJ.
Tu ce faci OM CU BOLTA SI PRESIUNE?
Ti-ai abandonat febletea,ELENA UDREA,ai dat coltul si te tii de ghidusii.
Ai lasat-o in drumul LUPILOR.
Mai sa fie,macar acolo doua rinduri puteai si tu,s-au ti-ai schimbat ORIENT-ARILE..........
De ce s-au dat atitia la fund,si inoata la adapostul milului si apei tulburi?oare nu stiu ca acolo e putin oxigen si riscul de asfixiere este major?
Dar poate ca acum si MERCENARII,au dreptul la somaj-INTR-O TARA EXOTICA SI ORIGINALA CA ROMANIA............ORICE E POSIBIL.
Cine a vazut filmul legionarul a inteles altceva...........da ala e film,iar viata ,BATE FILMUL'

ghita1964 spunea...

Zapa acolo e un dialog steril de cofetarie!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

steril,steril,si totusi.............zic eu,de data asta n-am dat cu parul.....

FRANK ZAPA[KING] spunea...

P.S.-GHE,CIND DIALOGHEZI CU FANTOMELE TRECUTULUI,cum ai vrea sa fie discutia?
haaaaaaaaaaa,hiiiiiiiisi nu uita,acolo este REGULA DE FIER-nu se admit PAMFLETELE TARI....mai scapa cite unul de-al meu,da rar,ori sunt INTERZIS VRE-O SAPTAMINA.

ghita1964 spunea...

Ai dreptate!Am vazut ca ai luat trei zile pauza!Ha!Ha!Ha!Ce mai "productie" pe ei...He!He!Zapa nu poti discuta cu un om care se crede atotstiutor si singurul lui argument:"las' ca stiu eu"!Bai nene!Stii tu,dar spune-mi si mie ca-s prost,gheorghe!"Las' ca stiu eu!","utopie",etc.
Nimic din ce vrea poporul acesta nu ar trebui sa fie utopie!Referendrumul este o UTOPIE?Pai atunci ne-am dat dracului cu democratia noastra cu tot!Daca 1.000.000.de gheorghe cer ca in Parlament sa fie numai 300 de trantori,este o utopie?Unde naiba se cred idiotii astia,vointa poporului este SUVERANA!Ar trebui ARESTATI cu totii pentru INFRACTIUNEA DE SPERJUR!Au mintit si mint sub JURAMANT!

Anonim spunea...

@ Zapa
Eu am probleme cu cei ce-mi atacă Febeleţea, nu cu cei ce atacă PDL-ul şi pe cele trei lepre PDL-iste: Blaga, Videanu, Berceanu!
Deci....de ce aş comenta precum baba-n piaţă?

Anonim spunea...

Şi nu uita Zapo:
EU ACOLO SUNT ŞI ATUNCI CÂND NU SUNT!
Hihihi

ghita1964 spunea...

Daca ar circula numai avioane si elicoptere,drumurile noastre toate,ar fi indestructibile!Restructurat urgent!

Freddye spunea...

ANTIIIIII !!!

""bilibistrocizare crocoscibilosferica" era un user de pe www.băsescu.ro
hihihi "

Ala era HEIL BASE ,alias CALIOPI ,alias FREDDYE..mare figura..Mai stii ceva de el ...??Ha,Ha,Ha !!!

Anonim spunea...

ŞTIU DEOARECE M-AM NĂSCUT SĂ ŞTIU!
hihihi

Freddye spunea...

ANTI

Te-ai chinuit sa vezi luminita de la capatul tunelului numai pentru asta, bro "??.Iti mai dau eu jdemii de motive ,la o glaja de RDV..Par exemple ,ieri , nepotica mea a implinit un anisor si-mi zice TAE ,fara sa se uite inapoi cu manie..Cheful a avut loc la mine-n batatura ,sub bolta de vie..si presiune.. M-am incarcat pentru un an de zile..Mi-am adus aminte ca mai stiu sa cant la chitara..FUCK the CRISIS..man-ule

Freddye spunea...

Ce dreakk" frate ,scoateti duplicate..?

Anonim spunea...

Să-ţi trăiască nepoţica, cât despre "duplicate".....hihihi: BÂLBÂITULE TU EŞTI UNICUL VINOVAT!

Freddye spunea...

@ ANTI

Aici ai raison ,mi-a tremurat mana ..ca am "crama " scriitorului,bre Kadar :lol:

Arhivă blog