20.06.2010

PDL

6 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm ... zau ca mi se pare o copilarie sa renunti la minunatie de masinuta si sa mergi cu autocarul la intalnirea de partid!

Si asta doar din cauza celor din presa. Ce-ar mai vrea ei sa aiba asemenea bijuterii pe 4 roti!

cercetashul

PS. Eu nu as fi renuntat!

Anonim spunea...

Refren:
E război Ioane....

ghita1964 spunea...

Nici eu!Trebuie schimbat caracterul nu masina!

Anonim spunea...

Razboi coane Fanica,mare razboi,daca te gindesti ca e un razboi fratricid,intestin,razboi care are ca mobil imediat-FUNCTIA SI PUTEREA-mai pe sleau,RIDICATE TU SA MA ASEZ EU COMOD IN SCAUNUL CONFORTABIL SI FOARTE BANOS DE MINISTRU,.
Pt toti cei care incearca sa acrediteze ideea ca TRIPLETA,DE FAPT TRIMUMVIRATUL,LICENTA PE CARE EU AM CONSACRAT-O,NU POATE FI SCHIMBATA,le spun de la obraz-SUNTETI NISTE INFANTILI.
Pt ca nu-i destul sa urlii fara incetare JOSSSSSSSSSSSSSSSSSS,trebuie sa vii curajos si sa spui,raspicat si hotarit ,CINE VA FI PUS IN LOC-cine are curajul sa iasa din rind si sa spuna-eu sunt mai capabil decit ceilalti,am tot ce trebuie pt a fi un leader adevarat.
Lucru care nu s-a intimplat,si nu s-a intimplat PT CA ,MEMRUL DE PARTID'este bleg,moale,numai piele si de nefolosit.
Pt ca recrutarea de MEMBRII,s-a facut dupa un criteriu simplu-MOALE,SERVIL SI LAS,IAR PT PROMOVARE MAI TREBUIA SA AI CITEVA CALITATI-........PE CARE NU LE VOI EVOCA ACUM.
Asadar VREAU TREI NUME APTE SA-I SCHIMBE PE CEI TREI.............

p.s.nu stiu de ce imi refuza adresa
text scris de FRANK ZAPA[KING]

Anonim spunea...

Heheheeee ... se blogareste domnul Cristoiu!

Maestre, bun venit in blogosfera! ... Si eu voi fi unul dintre cititorii dumneavoastra!

cercetashul

Anonim spunea...

Buna seara Zapa King!

Hmmm ... cred ca unul dintre membrii curajosi ai PDL este Cristian Preda!

Cel care era sfios ca o fata mare, ca nu poate pronunta cuvantul ''TAMPIT'', ... ca vezi doamne nu se cade asa ceva!

Iar astazi ''tipa'' in gura mare "Nu există curaj din partea liderilor actuali"!

... Haide stimate domn profesor!

cercetashul

Arhivă blog