02.06.2010

FIREA - ar a naibi de curvă!

9 comentarii:

ghita1964 spunea...

Gabi?Aia in clinci cu Boureanu?

Freddye spunea...

ANTIIIIIIII

Pai eu am fost cu carduuuuu!!imi mai trebuie un bonuleeeeetz..!!!
A fost treaba de oameni seriosi ,nu d-aia cu muci in freza...

Anonim spunea...

@Ghiţă
Care Gabi?...aaaaaaaaaaa vădana Gaaaaaabi?...aia de era căsătotită cu ăla de se credea mare mafiot şi-şi ameninţa vecinii că-i bate? Hihihi, când m-am uitat o dată urât la el s-a pişat în pantaloni papagalul!....
Bleahhhhh, urâţi oameni! VIERMI!
hihihi

@ Freddye
Bre Freddye dar cu şpaga cum ai făcut bre? Tot de pe card ai dat-o?
hihihi

Anonim spunea...

Ce rai puteti sa fiti si barfitorii!

Anonim spunea...

Morega pleaca din PNL!

Anonim spunea...

Drum bun cale bătută, cine-l prinde
să îl.....UNDE?....Nu unde să îl
....? Unde pleacă?
hihihi

Anonim spunea...

Într-un comunicat făcut public joi, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală susţine că Realitatea Media se face vinovată de evaziune fiscală pentru că îşi plăteşte angajaţii cu contracte de drepturi de autor. În replică, Realitatea Media atrage atenţia că ANAF-ul acţionează la comandă politică şi că şi-a depăşit atribuţiile. Practica plăţii jurnaliştilor prin contracte de drepturi de autor este folosită în toată industria media din România, au declarat pentru REALITATEA.NET câţiva reprezentanţi ai acesteia.

Freddye spunea...

ANTIIIIIII !!!!

Crestinule cu cruce-n mana ,de morti numai bine ,bre KADAR ..ca si noua ne vine randul.. :lol:

ANTIIIII !!!!

Te credeam un domn ce "locul de nastere a lui HORTY " mea .. :lol:

Anonim spunea...

Bre Freddey, io până acum nu am spus nimic de Firea şi nu am reacţionat nici măcar la faza cu Boureanu! Ceea ce ştiu (şi spun ŞTIU cu majuscule) este că bărbatul acestei femei nu este un mort despre care să vorbeşti de bine!....există şi astfel de morţi!

Arhivă blog