10.06.2010

De la Ghiţă pentru Lulu!


Replică de la mine pentru naţionalistul Ghiţă:

11 comentarii:

lulu spunea...

Merci Ghita! Mda, ce sa invat eu din dedicatia ta? Sunt dispusa sa ma las convinsa de tine si de anti cum sa-mi iubesc patria si de ce? Ascultand melodia, nu m-a convins ci, mi-a dat dreptate! Astept contraargumentele hihihihihi!
Cum dragoste cu sila nu se poate face, de ce incerc sa fac asa ceva cu PATRIA? hEHEHEHE CE INTREBARE AFURISITA.....

lulu spunea...

..de ce sa....

ghita1964 spunea...

Ultimul vers Lulu,ultimul vers spune ce e patria!Copii sunt patria!

ghita1964 spunea...

Oauu!M-ai facut taran,efendi?Ce-mi place!Da!Sunt un TARAN,posesor de mandrie nationalista!

Anonim spunea...

Beeeeeeeeeei te-ai sonat şi tu? Eu nu te-am făcut ţăran!
.....temebelii ăia neîndulciţi au comis-o! Spargei!
hihihi

ghita1964 spunea...

Bre,cu aia nu ma pun!Aia-s dementi cu atestat!

Freddye spunea...

@ gheorghe darlosan

In momentul cand un presedinte vremelnic ocupat se leaga de pampersii copiilor, acestia nu mai sunt patria ci paria..!!

ghita1964 spunea...

@Freddye
Amice las-o jos ca macane!De ce introduci pampersii in discutia asta?Cine-i Basescu?Un muritor ca si mine,ca si tine,pe cand PATRIA este ETERNA!Ai fost in tinerete responsabil cu propaganda?De ce scoti din context pmpersii,cand stii foarte bine ca presedintele facea referinta la o forma de cheltuire a banului care nu mai poate fi sustinuta de stat?Niciunde in Europa nu se practica asa ceva!E ca si cum spune vorba aia:"Ma!Voi va fute-ti si eu sa va cresc copii!".
Urla propaganda in tine?Bea putina apa,ineac-o!

Anonim spunea...

Ete-te subiect subiect de ceartă la ăştia doi: PAMPERSUL!
hihihi

ghita1964 spunea...

Nu-i ala subiectul efendi!Subiectul este PATRIA,nu am adus eu pampersul in discutie si nici pe dl.Basescu!Ce au astia de in toate discutile trebuie sa-l bage si pe presedinte?Mai fartatilor,inca 5 ani presedinte!Ce nu-i clar?Ati pariat pe-o gloaba,ce sa-i faci la tati n-i greu!Tradarea si minciuna merg mano a mano in politica,conteaza pentru mine acela care tradeaza si minte mai putin,PD-L-ul a mintit mai putin decat HOTII ailaltii!

ghita1964 spunea...

Eusebiu,dimineata te rog sa pui dedicatia asta pentru Stefi:
http://www.youtube.com/watch?v=5ezl2RGAzUU
Da sa nu te muste sarpele sa adaugi vre-o unda de ironie!

Arhivă blog