29.07.2010

Până la Dumnezeu te mănâncă sfinţii!

Administrator says:
29.07.2010 at 17:13
Diaconu Eusebiu banat!
Si aceasi soarta o vor avea de acum inainte cei care nu-si pot stapani limbajul suburban!
EXPLICAŢIE :
În viziunea admin-ului acestui site "limbajul suburban" se reduce la expresia:
"IONHUT EŞTI UN BOU!"
şi nicidecum la invectivele acestui nick (ionhut) adresate zilnic la adresa preşedintelui Traian Băsescu şi la adresa ministrului Elena Udrea!
Deci după ani de susţinere necondiţionată a Elenei Udrea şi a lui Traian Băsescu, adminul unui site portocaliu îşi permite să mă baneze!
Mda......am să mă gândesc la acest aspect! Rog pe toţi cei ce aveţi site-uri pe care eu le-am startat sau pe care eu încă le am sub monitorizare să vă gândiţi şi voi şi să vedem ce-i de făcut! Este inandmisibil ca pe un site portocaliu conform monitorizării, adminul să permită ca 84.2% din comentariile de pe acest site să nu fie decât nişte atacuri grobiene la adresa celor doi demnitari menţionaţi mai sus!

47 de comentarii:

Anonim spunea...

Daca este timpita din campanie: DEMISIA!
doina

ghita1964 spunea...

Detaliaza! Ce vrei? Nu intelegi ca se incearca marginalizarea presedintelui si a URMASULUI sau? De azi iarna iti tot spun! Haita portocalie nu are scrupule prietene! AI GRIJA PRIETENE, SUNT TOT LANGA TINE, chiar daca pare ca nu!

Anonim spunea...

OUT sau facem stinga impejur k ne am am saturat de fitzele lor (G&B)

Anonim spunea...

Exclus stânga împrejur! O vreau pe grasă în foi de viţă!

Anonim spunea...

imi exprim si aici solidaritatea ,NECONDITIONATA'PT eusebiu diaconu-in disputa cu administratorul bloggului doamnei ministru ELENA UDREA.
daca va fi nevoie voi explica si de ce,deocamdata e suficient atit si PUNCT.
dealtfel voi face acest lucru si pe bloggul cu pricina-chiar daca si eu la rindul meu voi fi ulterior banat.

FRANK ZAPAPA[KING]

ghita1964 spunea...

@ eusebiu:
Mercenariule, care esti matale parintel, ghici de unde pleaca atacul acesta concentrat pe EU si TB ? Daca-ti spun ca din "gradina" PDL ma crezi? Ia gandeste tu cu mintea ta! E manuta lui "flebletul" tau + aripa psd-ista din unpr!
Vezi ce inseamna sa nu tai buba cand trebuie? Tepele, Eusebiu! Tepele pentru "Paturica",pentru "tata FNI", pentru "felix motanul" ascultator! TEPELE SA SCOATA TEPELE ALEA ODATA!

Anonim spunea...

Hihihi, tu imi spui ceva ce eu spun demult ?

ion adrian spunea...

este sub nivelullui Eusebiu sa se lupte cu Mada. asa o laba prieteneasca peste fund care sa ramana lipita mai mult decat e necesar poate dar chiar un razboi sa fim seriosi.

ion adrian spunea...

Dar cu 84,(3)%, m-ai dat cu cracii in sus.
Esti mare. :)

Anonim spunea...

Eu nu inteleg cine e grasa pe care o vrei in foi de vita. Doamna Udrea?

Anonim spunea...

Eu stiu, dar... nu spui:)

Anonim spunea...

Grasa dorita in foi de vita e totuna cu tampita din campanie care trebuie sa demisioneze de la primul comentariu? Sau nu?

Anonim spunea...

Aici se vorbe;te despre admin-ul site-ului!
Nu mă loghez sunt eu cuboltasipresiune!

Anonim spunea...

Vreau adminul site-ului in foi de viţă! Şi garantez că eu totdeauna când am vrut ceva am obţinut!

Bibliotecaru spunea...

Hmmmm...
Îmi aduc aminte că exact pe acest blog am avut două mesaje cenzurate... Şi nu am protestat absolut deloc
:D

Ei bine, deontologia salvează România.

Domnule ministru,
Subsemnatul legitimat prin..., vă supun atenţiei următoarele probleme...


Pe vremea când am terminat eu liceul, cam aşa era formula civilizată de adresare către un ministru. Vremurile s-au schimbat, astăzi miniştrii, premierii, primarii, chiar şi preşedintele, au devenit un fel de idiomuri, colecţie de substantive comune şi oameni, bunuri de folosinţă comună pentru întreaga naţiuni...

Aş alătura la "IONHUT EŞTI UN BOU!", pe lângă cele şterse fără să apuc să le citesc, următorul mesaj:

diaconu Eusebiu says:
28.07.2010 at 16:18
FLOTA A FOST VÂNDUTÃ DE VÃCÃROIUL CEL BEŢIV ŞI DE NOVAC!
Admin-ule, urmãresc de mult acest site şi observ cã anumite bovine cretine precum ar fi basmutia de Cenushares, coropişniţa de Balbeck şi boşorogul homãlãu Argus zis şi ionhut, zilnic, aduc grave jigniri reprezentantului instituţiei prezidenţiale Traian Bãsescu şi ministrului Elena Udrea! Noi cei ce i-am susţinut permanent pe Traian Bãsescu şi pe Elena Udrea, dorim sã te întrebãm dacã care cumva tu nu eşti de fapt o coadã de topor PSD-istã, plãtitã de PSD pentru a lãsa postacii roşii sã ne înjure chiar la noi acasã! Aştept un raspuns rãspicat din partea ta şi îţi promit cã in cazul care monitorizarea îmi va comunica cã pe acest blog a mai apãrut vreun mesaj jignitor la adresa Ministrului Udrea sau la adresa Preşedintelui Bãsescu TE FAC ÎN FOI DE VIŢÃ! Cred cã a venit timpul ca aceste 3 lichele plãtite de PSD (douã) şi de PNL (una), dacã nu au capacitatea de a aprecia statutul de oaspete sã fie excluşi de pe acest site! Ne-am cam sãturat ca zilnic sã fim împroşcaţi cu lãturi şi cãlcaţi în picioare de aceşti ciutacozauri cretinoizi! DACÃ AI TUPEUL SÃ MODEREZI ACEST COMENTARIU SÃ-MI CRAPE PAPAGALUL PONTA DIN COLIVIE, GUVIDUL ANTONESCU DIN ACVARIU ŞI HAMSTERUL HREBE DIN CUTIA DE PANTOFI ÎN PATRU BUCÃŢI FIECARE DACÃ NU AJUNGI ÎN CANCAN PE PRIMA PAGINÃ ŞI TE FAC DE BÃŞCÃLIE PE TOT NET-UL DE-O SÃ RÂDÃ TOATÃ BLOGOSFERA DE TINE! AM ZIS!

Bibliotecaru spunea...

Stimate eusebiu,
Eu nu ştiu în ce lume trăiţi astfel încât consideraţi că astfel de adresări spre necunoscuţi sunt acceptabile. Personal sunt deranjat de violenţa unui astfel de limbaj.

Domnişoara Mădălina, administratorul site-ului doamnei Udrea (un administrator care mi-a ciuntit de multe ori din comentarii, mai ales atunci când doamna silverstar, ieşindu-şi din minţi, mă făcea cum îi venea la gură) nu este un "nimeni" faţă de doamna Udrea. Moderatorul acelui blog este aceiaşi persoană care a condus sediul de campanie pe perioada campaniei electorale, avea în subordine pe absolut toţi cei care făceau propaganda... Eu nu ştiu ce aţi făcut domnia voastră pentru doamna Udrea, dar chiar cred că nu aţi făcut nici măcar unu la mie cât a făcut domnişoara Mădălina. Nici mie nu mi-a convenit când mi-a cenzurat comentariile deşi nu spusesem nimic deplasat în ele, în nici un caz nu am ajuns să-i contest autoritatea în a face aşa ceva.

Sfatul meu este să reveniţi pe blog, să vă susţineţi politicianul preferat, dar să o faceţi în limitele unui dialog civilizat, că nu doare atât de rău.

În ceea ce mă priveşte, poate am greşit zicând că sunteţi cu un alt nick (clonă înseamnă cu totul altceva), şi dacă da, îmi cer scuze, şi faţă de domnia voastră, şi faţă de cel pe care îl bănuiam că aţi fost domnia voastră. Acolo spuneam că este posibil să mă înşel şi, dacă m-am înşelat, repet, îmi cer scuze.

Bibliotecaru spunea...

PS.
Puteţi să-mi moderaţi comentariile, oricum ele sunt pentru domnia voastră şi nu pentru cei care citesc acest blog.

Anonim spunea...

Biblio nu fii măgăruş şi afirma că în această ogradă a fost cineva vreodată cenzurat deoarece ABSOLUT NICIODATĂ NU A FOST NIMENI CENZURAT AICI!
Martori pot fi toţi cei 6-7 administratori pe care această ogradă îi are!
PUNCT!

Anonim spunea...

Miţo vezi că ai greşit, Biblio se referea la blogul cu scandalul! Acolo a fost cenzurat!

Stimată Particulă a antiparticularităţii mele, eu nu prea sunt obişnuit ca să plimb pisica din mâna dreaptă în mâna stângă precum un ou fierbinte! O prind bine cu amândouă mâinile şi o arunc!
DECI:
CE S-A HOTĂRÂT ASTĂZI DIMINEAŢĂ, HOTĂRÂT RĂMÂNE!

1. ATÂT TIMP CÂT RESPECTIVA PERSOANĂ CONTINUĂ SĂ FIE ADMIN-ul ACELUI SITE, PUNŢILE DINTRE AI MEI ŞI ACEL SITE SUNT TOTAL RUPTE!
2. NU ADMITEM ŞI NU SUNTEM DE ACORD CA PE UN SITE PORTOCALIU PREŞEDINTELE TRAIAN BĂSESCU ŞI MINISTRUL ELENA UDREA SĂ FIE ZILNIC ÎMPROŞCAŢI CU LĂTURI DE CEI TREI POSTACI MENŢIONAŢI, FĂRĂ CA ADMIN-ul SĂ IA MĂSURA BANĂRII LOR!

AI ÎNŢELES MONSEUR PARTICULĂ A ANTIPARTICULARITĂŢII MELE? ALTCEVA NU AM DE COMENTAT! SUBIECT ÎNCHIS!

Anonim spunea...

În rest, nimic nou pe frontul de este, RĂMÂNE CUM AM STABILIT! Şi cine mă cunoaşte poate întări acest lucru!
:))))))))

Anonim spunea...

Haios jocul asta de-a soarecele si pisica 'MA RID'!
soriceilor aveti grija ca voi credeti ca va jucati cu pisica
in realitate va jucati cu diavolul.
ce 'ma rid'
:( hihi

Saltare nea Cutare te sprijin din departare
:( hihi

Anonim spunea...

Miorlauuuuuuu,
nu-s o pisică
ci sunt un motan,
noaptea în loc de gheare îmi cresc copite şi coarne în creştet
ca lui Seitan!

Mersi Stinger, dementul la nevoie se cunoaste!
:))))))))
Şi cine a intrat în horă să joace!
Uite-aşa se joacă fata,
Hopa, hopa!
Şi pe stânga şi pe dreapta,
Hopa, hopa!
:))))))))

Anonim spunea...

'Neata!
Fiind in ograda de revolutie, io natangul prost imi continuu parerile ca orice maidanez cu oleaca de bun simtz.
1. Pe blogul frumos al Doamnei Savin, Don' Anti ati avut o lovitura cu tacul! De-o sarit bilele in capul la tatzi!
Capoasa si repezita cum sunt reafirm!
Mare grija la "detinatori" ! Nu toti sunt "bona fide holder".
In aceasta ordine de idei, oamenii care gandesc numai la castig sunt de doua categorii: prostutzii (care fac greseli din nestiinta sau ca asa sunt nascutzi si-asa raman), dar si cei carora le functzioneaza motorasele, dar stramb si fara niciun ideal.Sunt si "grozavii" (care nu au stat in "grozavesti")si nu ar recunoaste ca au idealuri (ca nici de-al dracu nu se lasa, sau de dracu...nu stiu cum se scrie corect)ca ar suna a slabiciune.
OAMENI DE BUNA CREDINTA cu idei si idealuri !Acestia sunt vectorii ascendenti ai societatii!
Ariane

PS: O zi cu spor pentru totzi.
Cercetashule pe unde bantui?

Anonim spunea...

Cercetaşul umblă dupe berbaţi!
:))))))))))))

PARDON!MĂ OPUN! NU AM STAT ÎN GROZĂVEŞTI! AM STAT ÎN REGIE!
Rog a se consemna acest aspect!
:))))))))))))

PS1 Apropo de aia cu recunoscutul bag două cotite, una este producţia mea, cealaltă producţia Talibancei:

Producţia mea:
Partizanii nu e ăia care se retrag în munţi ci e ăia care nu recunosc nimic!

Producţia Talibancei:
Fir-aţi ai dracului de securişti! Când vă prinde omul cu chiloţii-n vine şi cu pula-n cur, imediat scoateţi adeverinţa din buzunar în care scrie că o faceţi cu prescripţie medicală!

Hihihi,
eu personal, în munţi nu am plecat, fundu-mi până la această vârstă nu mi-a fost penetrat, dar fără adeverinţe medicale în buzunar
absolut niciodată nu am umblat!

PS2 Cred că vara ar fi ştearsă, ternă şi plicticoasă dacă precum un plod afurisit c-un băţ în mână, nu aş trece zilnic pe lângă ograda liniştită şi adormită a Talibancei şi hârşăind băţul de-a lungul gardului nu aş stârni hărmălaia de nedescris a dulăilor din ogradă!
Hihihi.....

Anonim spunea...

Am aparut, Ariane! Multe salutari!

cercetashul

PS1. Daca nu esti acum pe pozitie, vom vorbi mai tarziu. Trebuie sa plec undeva!

PS2. Ce berbatzi bre Eusebiu, nu ai zis tu ca nu se gasesc exemplare pentru mine? Hihihiii

Stefanya spunea...

Pup si eu nasucul tau de cercetash....sa ai un sfarsit de saptamana excelent!

Anonim spunea...

Te salut Stefy! Un weekend placut si tie!
cercetashul

Anonim spunea...

Din productiile "cotite" deduc ca sunteti precum un plod partizan cu adeverinta medicala in buzunar?
Oricum,stapana blogului "linistit" poate iesi oricand din ograda frumoasa si va poate "urechi" ca pe orice plod neastamparat.
Repede Don' Anti s-a gandit ca "grozavii" sunt aia din regie.
Eu m-am referit la seitanul credincios si de caracter.
In legatura cu Cercetashul - e una din putinele "fomei" care umbla nu dupe berbatzi, ca multzi e in urma ei...ci impartaseste idei si cuvinte ce pot fi legate in dialog.
Cercetashule, daca ai timp mi-ar face placere sa ne si vedem.Cum pot lua legatura cu tine?
Weekend placut tuturor!Ariane

Anonim spunea...

Hihihi Cercetashul? Faină muiere!

Anonim spunea...

Ariane si mie mi-ar face mare placere sa te cunosc! Cum? Ii spui lui Eusebiu si el imi spune mie! ... ca sa nu stie tot boborul! :)

Si va multumesc pentru aprecieri!

cercetashul

Anonim spunea...

Iaca că am ajuns şi poştaş! Trebuie să îmi pun chipiu, să bat totdeauna de două ori la uşă şi sunt bun de angajat la Poştă!
:))))))))

Anonim spunea...

Auzi bre, dar comision ceri? Ca stiu ca matali esti cam scump! Hihihiii
cercetashul

Anonim spunea...

ÎN NATURĂ!!!!!

Anonim spunea...

Buna dimineata (spre amiaza), tuturor!
Cercetashule ce negociere directa initziezi tu?Ai pomenit de comision? Tu ai spus-o, na' acum plateste!
Eu te ajut cu un zambet natural... de duminica!
"Singurul martor la accident este un plod.
Un politist vine si-l intreaba:
- Mai copile, de ce a cazut omul ala de pe schela?
- Pai l-a batut D-zeu.
- De ce l-a batut D-zeu?
- Ca a injurat.
- Si cum a injurat?
- 'Mnezeii tai de copil, nu mai scutura schela!!!"
Ariane

Anonim spunea...

Hihihi.....
:)))))))))

Stefanya spunea...

Aha...acu am priceput eu ......de asta nu m-am gasit eu cu cercetashul cand am fost la Bucuresti.....trebuia sa-i dau comision lui nenea Eusebiu sau poate nu ai avut placerea sa te vezi cu mine draga cercetash....
p.s.draga cercetash am procedat exact cum ai spus tu cand am venit in Bucuresti......dar din pacate nu ne-am vazut....o zi excelenta sa ai....puuup!

Stefanya spunea...

Sebi vezi ca vorbeste Oana Stanciulescu pe REALITATEA TV si a arunca cu laturii in FEBLETEA ta!

Anonim spunea...

Oana Stănciulescu?
Bagă-i repede un telefon şi spune-i că dacă iar i s-a suit fuliculina (intenţionat am scris cu "u") la neuron să vină la mine c-o relaxez! Îl chem şi pe Boeru' şi-o punem de-o dublă penetrare!
Ce naiba mă Ştefanyo, tu care eşti PSD-istă înrăită nu te-ai săturat de monotonia reală a Irealităţii şi de cretinătatea Firoaicei cocoţate pe Antenă? Au un unic subiect: TOCAREA PREŞEDINTELUI ŞI A ELENEI UDREA!
Dacă alunecă o babă grasă pe-o coajă de banană şi-şi rupe curul în mod clar că Preşedintele este de vină deoarece a micşorat pensiile şi baba neavând bani de taxiu a fost nevoită să meargă pe jos şi tot atât de clar este că Elena-i de vină deoarece la inundaţii i-a dat babei pantofi cu toc!
Acum stând molcomi şi vorbind calm:
TU CHIAR NU OBSERVI CĂ ABSOLUT TOATE PARTIDELE DIN OPOZITIE AU O NOUĂ ŞI UNICĂ IDEOLOGIE? ANTIBĂSECIANISMUL! SINCER SUNT HILARI!

Este acelaşi prăfuit spectacol de BALET ÎN CEAŞCĂ care ni se serveşte de vreo 5 ani:
BĂSESCU ESTE DE VINĂ! UDREA ESTE DE VINĂ!

Revenind la subiect:
"O. Stănciulescă",
asta este! Dacă ţara şi neamul meu cel strămoşesc mi-o cere, mă sacrific şi-mi pun la treabă limba-mi ascuţită ca de şarpe! Dehhhhh, cu hormonii doamnelor nu-i de joacă!
:))))))))

Anonim spunea...

Io, io Ariane? Io nu am negociat asa ceva, dar stimabilul este in verva hormo ... nu vezi ca se ofera si pentru dna Stanciulescu? Nu stii ca este un pofticios?
Stai sa vezi ce scatoalce-si ia de la detinatoarea enventarului! A semaaaaaat!!!! Hihihii
cercetashul

Anonim spunea...

Stefanuca draga, stai nitzel si nu azvarli acuzatiuni! Nenea Eusebiu a fost un postas foarte serios si foarte constiincios, a introdus scrisorica in cutiuta, dar eu am deschis-o dupa vreo 3 sau 4 zile! Deci, nici el nu este vinovat si nici eu nu pot fi acuzata ca nu mi-ar fi facut placere sa ne vedem! Pup si eu!
cercetashul

Stefanya spunea...

Bine draga mea,am inteles.....deci sunt datoare la nenea EUSEBIU.....
p.s.poate o sa ne vedem peste doua saptamanii daca vei avea placere.
Sebi ce comision percepi ca sa-mi aranjezi intalnirea cu cecetashul?

Anonim spunea...

Hmmmmmm, păi să calculăm:

1,2 ore Vrăjeala
0,1 ore Dezbrăcarea
1,9 ore Preludiul
2,6 ore Actul
0,7 ore Postludiul
..............
6,5 ore Total
X 1,2 coeficientul de bătrâneţe
..............
7,8 ore Total teoretic
X 1,3 CM-ul (coeficientul mecanic, noi inginerii îl mai numim şi cofecientul de mânăreală)
...............
10,14 ore Total efectiv
+24% TVA că io la negru nu lucrez
................
12,57 ore Total factură

Deci, dacă mai punem şi ciubucul tău 3 minute înseamnă că te costă fix 13 ore deci dacă o începem bătrâneşte la 19.00 a doua zi la 08.00 gata cu comisionul!
Dacă ţi se pare cam scump şi nu ai capacitate să achiţi un asemenea comisione am la oferta festivală pachetul "Speedy-Bunny 10 minute"!
hihihi

Stefanya spunea...

Vad ca stii bine sa negociezii draga Sebi dar cand este vorba de cifra 13 nu prea intru in joc....

Anonim spunea...

Hmmm, dar ai liber o noapte intreaga? :)

cercetashul spunea...

Stefy, normal ca-mi face placere! Dar sa stiu din timp, sa nu-mi fac alt program!

Anonim spunea...

@ anonim 01.08.2010, 19:52
Hi, haaaaaa! dacă-i vorba de încasat un comision am şi două!
:)))))
@ Stefy,
Bre Ştefanyo, dacă nu-ţi place cifra 13, bagi şi tu ciubuc mai mare că nu sărăceşti cu un minut două în plus!
:))))
Mi-e lene să mă loghez!
hihihi

Stefanya spunea...

Somnic pufos sa aveti dragii mei si maine sa-mi tineti pumnii......am nevoie de asta!

Arhivă blog