01.07.2010

În aşteptarea lui Eusebiu!


UPDATE: Nu-l mai aştepta pe PĂRINŢELU naţionalistile!......du această ogradă mai departe! CĂ ESTE A TA! Asta-mi place mie! Femeile unui neam ce niciodată nu a acceptat frâul şi zăbala!...şi cine a fost acolo la ei, în ţara lor, în localitatea lor, în casa lor ştiu despre ce vorbesc! SUNT NIŞTE NEÎNBLÂNZIŢI!



Şi mai îmi place ceva: VISUL DE FEMEIE, ICOANA MEA! (există bărbaţi care nu recunosc că au o unică dragoste, un unic vis ce-l văd de câte ori închid ochii!...EU RECUNOSC! RECUNOSC CĂ AM VISUL MEU DE FEMEIE! ICOANA A TOT CEEA CE SUNT EU NECREDINCIOSUL!)


Timpul trece, anii trec, zilele trec, orele trec, minutele trec, secundele trec....AI SĂ FII O BABĂ! ŞI EU AM SĂ TE ADOR CHIAR ŞI ATUNCI CÂND AI SĂ FII O BABĂ! ATÂT TIMP CÂT TRĂIESC, AM TOT TIMPUL SĂ AŞTEPT FULGO!

In replica la dansul irladez! Parca seamana putin?


NU SEAMĂNĂ GHIŢĂ! ESTE UN DANS AL HOMĂLĂILOE! LIPSEŞTE FEMEIA! Ştiu că o să te enerveze teribil replica mea ...DAR ACESTA-I ADEVĂRUL! UNDE ESTE FEMEIAAAAAA?

5 comentarii:

ghita1964 spunea...

Sunt pulbere si mort de beat,
am numai Janis Joplin in cap.
Si sticle selectand golesc,
o rima numai nimeresc.
Ce naiba-mi urla asta-n boxe,
Cu glasul ei atat de toxic?
A!Iaca bre'mi-am amintit,
E despre timpul care ne-a mintit.
Si a trecut fara sa se repete,
parca mai ieri purtam in scarba plete!
Astazi Woodstock e amintire,
si Janis cu vocea ei nepieritore
ma-ndeamna sa golesc pahare!
Si-s beat de nu stiu cum ma cheama,
ma duc mai bine la culcare!
Stai bre' ca-mi aduc aminte,
ma cheama Gheorghe si n-am fost cuminte!
(era al naibi,sa sciu presedinte)Pftiu!

ghita1964 spunea...

Bine bre',dar mai treci si pe acasa!

ghita1964 spunea...

Asa sunt si eu efendi!Nu pot iubi alta femeie,doar MIOARA mea!Atat conteaza pentru mine!
Respect orice femeie,dar de iubit doar Mioara!Atat!

ghita1964 spunea...

Uită-te la cealaltă postare,o vei vedea!

ghita1964 spunea...

N-ai vazut filmul complect bre!E acolo!Uita-te ca intra si ele la sfarsit!

Arhivă blog