01.07.2010

Bună ziua Elan Schwartzenberg!

BUNĂ ZIUA DOMNULE
ELAN SCHWARTZENBERG!
Nu am timp să mă ocup acum de dumneavoastră dar,
promit că in maxim patru ore, o să am timp.
(acest apropos este făcut in baza articolului din ziarul Libertatea)


UPDATE: Nu în 4 ore!.....dar în noaptea asta mă ocup de dumneavoastră! Şi am s-o fac pentru a demonstra unui om care pe mine m-a ajutat enorm cât de jigodie EŞTI! TU şi ruda ta de sânge! Sunteţi nişte jigodii care dacă puteţi trage ţeapă copiilor, nevestelor, prietenilor voştri...TRAGEŢI! NU AVEŢI NICIUN DUMNEZEU!!

5 comentarii:

lulu spunea...

Ma gandesc la acest individ si scunzisurile aparitiilor lui pe "sticla"! Credeti ca donatia a fost facut intamplator? De cand sunt pe acest pamant, comunitatea lor nu face nimic dezinteresat. Este activat cu un scop, il banuiesc, in curand si voi!

Anonim spunea...

Lasă-l pe mâna mea că îi arăt eu cine este!

lulu spunea...

Sa traiti! Hihihihhii!

Anonim spunea...

Ghiţă nu sunt evreu, dar cunosc evreii!ADEVĂRAŢII EVREI! .....nu gioarse nenorocite care se pretind evrei şi care fac de râs pe cei ce au fost asasinaţi de către nenorocitul de Hitler!

Stefanya spunea...

E prea multa liniste in aceasta ograda!De ce?Unde suntetii?

Arhivă blog