14.07.2010

Elan Schwartzenberg (Curentul)

Tot mai des am auzit în ultimul timp zvonul precum că Elanului (Alces alces face parte din familia cerbilor şi se distinge prin marile coarne palmate pe care le poartă masculii) i-a venit pofta să se facă primar de Bucureşti! Să candideze la Primăria Capitalei! Adicălea ce pălăria mea, s-au terminat bucureştenii şi primar de capitală trebuie pus unul de la Iaşi! Măăăăăh Elan Schwartzenberg, tu cel ce tot băteai câmpii despre tot felul de amnistii financiare, pe tine te-a lovit scleroza-n neuroni sau ţi s-a suit impotenţa la mansardă? Păi măi buiatule, tu ai impresia că avem fonduri pentru a modifica toate uşile primăriei ca să-ţi plimbi coarnele nestingherit? Bleahhhhhhh, cine crezi că te votează măh impotentule? (Să nu mă întrebi de unde ştiu că eşti cam neputincios, că te fac de băşcălie şi-o dau la faptă pe doamna cu reclamaţia, de fapt nu ştiu dacă-i doamnă...mai degrabă este damă! Damă de consumaţie bambooistă ).
Astăzi în Curentul Iacobian s-a scris câte ceva despre acest Elan. Citiţi şi voi:
Răsuflatul prezentator al emisiunilor de monden din visteria lui Felix, Cristi Brancu, a dat pe blogul său o bombă, cică: „Elan Schwartzenberg, ameninţat de subteranele puterii!“. În mini-postarea lui, Cristi Brancu, „reputat“ jurnalist din categoria celora care îşi îngroaşă audienţa cu chiloţăreli şi piţipoance ieftine, ne explică cum că şi emisiunile de monden de la Antenele felixiene trebuie să aibă conotaţii politice pentru a-l slugărnici şi mai bine pe turnătorul Voiculescu. Astfel, golănaşul parvenit Elan Schwartzenberg, invitat de obicei pentru a se bălăcări cu fosta soaţă Mihaela Rădulescu sau să vorbească despre aventurile sale de Dorobanţi, a ajuns mai nou să fie victimă politică a sistemului ticăloşit. Pentru această mare onoare, revista „Confidenţial“ din trustul Voiculescu & Co i-a decernat de curånd premiul de excelenţă pentru atitudinea sa publică, cică. Totul nu a fost decåt un aranjament de duzină pentru a-i spăla imaginea bişniţarului imobiliar care donase un miliard de lei vechi în campania demarată de Antene şi Felix pentru ajutorarea victimelor inundaţiilor din Moldova. Ceva la modul telenovelistic cum că speculanţii imobiliari din Romånia pot deveni, la nevoie şi peste noapte, un soi de filantropi ultra-sensibili la nevoile sărmanilor. „Premiul de excelenţă“ oferit de revista „Confidenţial“ lui Elan Schwartzenberg a fost oferit chiar de tonomatul Victor Ciutacu, din cåte am înţeles noi coleg de circumcizie cu filantropul Elan.
Cånd vine vorba de înjurat pe Băsescu şi guvernul Boc, Ciutacu s-ar înfrăţi şi cu Dracu’. „Am să continui să vorbesc despre drumul greşit pe care merge actuala putere......."


Auzi la el dom'le ce spune încornoratul, pardon, Elanul, pardon, Schwartzenberg-ul:
CICĂ-I AMENINŢAT DE SUBTERANELE PUTERII!
Ptiuuuuuuu, belea impotentă ce eşti!
DISPARI MĂH PIŢIPONCARULE!

4 comentarii:

Anonim spunea...

un evreu nenorocit

Anonim spunea...

Băga-mi-aş pula-n mă-ta ai cretină care te-a fătat la Cuza Vodă în Iaşi! Ţi-am spus să nu te mai iei de evrei şi ţigani futu-ţi morţii mă-tii de nazist cretin? Futu-ţi PNG-ul şi Noua Dreaptă în gât de demenţi şi cretini! Moldovan cretin şi îndărătnic! Ia-te de el nu te lua de neamul şi religia lui panarama dracului!
Nu mai răspunde că m-ai enervat rău morţii mă-tii de politehnist cretin!

Anonim spunea...

muie dementule
:(

Anonim spunea...

Să crăp de nu-i dau telefon lu' tac'tu şi iar îţi blochează ăla paralele! Fă-mă al dracului să vezi ce te dau în gât!

Arhivă blog