28.07.2010

MEDITAŢIA DE ECHILIBRARE A CHAKRELOR (III)

Alegeţi câte o piatră pentru fiecare chakră. Ideal este să le activaţi pe toate şapte, fapt ce le echilibrează. După aceea, o puteţi stimula pe oricare dintre ele separat. Culcaţi-vă pe podea şi aşezaţi fiecare piatră în punctul potrivit. Inspiraţi adânc, timp în care imaginaţi-vă că respiraţia vă urcă dinspre tălpi şi vă umple corpul, înălţându-se până în creştetul capului. Când expiraţi, închipuiţi-vă că vi se întoarce prin corp, ieşind prin tălpi. După ce exersaţi puţin astfel, se recomandă să vizualizaţi culoarea asociată fiecărei chakre, pe măsură ce respiraţia trece prin partea corespunzătoare din corp. Dacă lucraţi cu o chakră anume, vă sfătuim să creaţi un gând pozitiv asociat cu aceasta. De pildă, un moto pentru chakra inimii ar putea fi : „Primesc puterea oferită de iubirea necondiţionată. Intelectul meu are claritate mentală şi strălucire.“ Meditaţi asupra acestei afirmaţii şi vizualizaţi-vă inundaţi de lumina albastră ce emană din chakra inimii.
Concentrarea asupra chakrelor trebuie să constituie o meditaţie relaxantă. Pe măsură ce vă continuaţi practica, vă veţi armoniza din ce în ce mai mult cu propriile energii subtile interioare şi veţi deveni mai conştienţi de dezechilibre, înainte ca acestea să se manifeste fizic.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Măăăăi Ghiţă eu bolvani pe chept nu-mi pun că o să-mi pună moştenitorii când am să crăp şi mă vor îngropa! Dar citind toate astea mi se făcu şi mie de activare. O să dau adunarea la harem (la toate cele 7 cadâne) mă aşez cu faţa-n sus, cu drâmba spre cer precum stâlpul de telegraf şi limba scoasă afară din gură ca să nu mi-o scap pe gât şi le pun să mă activeze astfel:
- două la picioare (una la dreptul cealaltă la stângul) ca să-mi facă masaj la degeţele precum îi făcea Dragnea lu' Mihaela dragostea Prostănacului!
- două la mâini (una la mâna dreaptă, cealaltă la mâna stângă) ca să le fac io masaj cu degeţelele.
- una proptită bine-n stâlpu' de telegraf ca să facă optuleţe!
- una proptită bine-n limba mea de bou latră şi aspră numai bună de atins punctul G!
- şi lu' cea de-a 7 îi fac rost de un evantai mare ca să ne facă vânt să nu leşin dracu de atâta activare!
Ei ce zici? Reuşesc io să-mi armonizez energiile astfel încât cadânele la un moment dat să se suie pe pereţii iatacului şi să miaune precum mâţele-n călduri?
Hihihi....eeeee, ce zici matale?

ghita1964 spunea...

Pai nu-s cam multe pentru matali' 7 cadane? Ai grija sa nu te activezi prea tare ca numai cu evantaiul pe caldurile astea???
Cunosti zicerea asta: " Cutitul in apa, pasarea in aer si pula in pizda, dupa astea nu raman urme!" Dupa parerea mea o sa miaune matele da din cauza de lipsa!

ghita1964 spunea...

Pe data de 20 Iulie1969 comandantul misiuni Apollo11,Neil Amstrong punea piciorul pe satelitul natural al Pamantului zicand celebrele cuvinte:"Un pas mic pentru om,un salt urias pt.umanitate!"Imediat dupa asta a mai spus ceva:"Noroc bun domnule Gorsky!"Nimeni ,inafara de colectivul tehnic nu a stiut de aceste cuvinte,si nici colectivul tehnic habar nu avea ce reprezinta!Toti au crezut ca este o remarca rautacioasa la adresa sovieticilor!Dupa ceva vreme a rasuflat intamplarea si Neil a fost intrebat despre sensul acelor vorbe!Neil intotdeauna se marginea sa zambeasca si atat!Pana in 5 Iulie1995 la Tampa Bay-Florida,cand un reporter mai tinerel si-a facut curaj si la intrebat de "poveste"!Bine zice Neil:oricum mr.Gorsky a murit!In 1938,pe cand eram copil,ma jucam cu mingea in curte.Din gresala am trimis mingea in curtea dl.Gorsky,care era vecin cu parinti mei.Am intrat dupa ea si deodata am auzit:"-Sex,vrei sex?O sa facem sex cand o pasi baiatul vecinului nostru pe luna!".

ghita1964 spunea...

O s-o faci tu cu sapte cand o pasi nepotul meu pe Jupiter!

Anonim spunea...

Bre Ghiţă, mie-mi place să ard etapele aşa că am sărit peste etapa cu şapte şi am trecut direct la 8+1!
hihihi

Stefanya spunea...

Sunteti comicii rau mai baietei mititei!

Anonim spunea...

Şi ce te bagi? Eşti contabil la Secţia de comicării?
De-al de tine Ştefăniţo fac 27 de bucăţi:
8+1 dimineaţa
8+1 la prânz
8+1 seara
Hihihi

ghita1964 spunea...

Lasa-l Stefi ca are vise erotice!
Bre da cu V sau fara?

Anonim spunea...

Fără vvvvvvâsle bre Ghiţă!.....că am motoraş în fund!
hihihi

ghita1964 spunea...

Bine taica asa sa fie cum zici matale, insa nu te doare sufletul? Tu cu sapte eu cu niciuna? Pai ce prietenie virtuala e asta bre?

Arhivă blog