09.07.2010

Ha!Ha!Ha!Hi!Hi!Hi!(sau atunci când nu mai vrei să vezi decât ce vor alţii)

Încet, încet dar sigur ne îndreptăm spre cea ce se doreşte de către grupul Bildenberg:globalizarea! Globlizarea nu mai lasă loc la exprimarea liberă, nimeni nu mai gândeşte singur toată lumea se supune Gânditorului central! Acest sistem doreşte să elimine tot ce înseamnă "asistenţă socială", tot ce depinde de societate trebuie eliminat: pensionarii, bolnavii, handicapaţii, idealiştii, totul trebuie să dispară! Nu mai contează decât PROFITUL! Ţările cu religie statornică şi bine instalată în conştiinţa oamenilor sunt deja agresate şi demolate din interior de o aşa zisă intelectualitate a cărei "gândire" se rezumă doar la câştigul material şi instantaneu. Se vede acum acest lucru? Se vede! Sunt doctori care-şi lasă pacienţii să moară în ţara lor pentru a-şi satisface dorinţele pecuniare? Sunt! Nu mai contează pentru ce a devenit doctor, idealul este înlocuit de materialism. Exodul de minţi şi braţe de muncă nu-i întâmplător!Viruşii ce tot apar gen: "Boala vacii nebune", "Gripa aviară", "Gripa porcină", nu sunt întâmplătoare! De ce doar la animalele pe care le consumă omul apare aşa ceva? De ce nu exită "Gripa şerpilor turbaţi" ori "Gripa câinilor veninoşi"? Cred că următoarea gripă INVENTATĂ o să fie "Gripa peştilor sus-puşi (supuşi)! Se doreşte implementare stării de frică. Omul trebuie să creadă doar în Salvatorul Mondial! El vine şi ne "salvează": când dă criza financiară peste noi (criză pe care tot el a provocat-o), când dă vre-o pandemie ori când se "întâmplă" un mare cutremur(azi mâine vom fi al doilea Haiti)că doar n-o să se lase ruşii mai prejos decât americanii! Azi mâine ni se vor implementa cipuri biometrice (am văzut cum artă unul), la cât de obedientă este "clasa noastră politică" nici nu m-aş mira ca experimentul să inceapă cu noi românii! Trădători lucrează zi de zi impotriva noastră! De ce acum după inundaţile acestea nu mai ucide "Gripa porcină"? Ne spui domnule Străinu-Cercel? Ai eradicat-o? Este timpul să gândim şi să nu acceptăm tot ce ni se serveşte!Deocamdată cipurile RFID implantate oamenilor au fost exclusiv pasive.
"Din datele pe care le deţinem la momentul de faţă (2009, Ianuarie) progresul tehnologic a permis miniaturizarea cipurilor produse de firma Hitachi (denumite μChip/mu chip) pînă la dimensiunea de 0.04 x 0.04 mm, fiind practic invizibile pentru majoritatea oamenilor. Momentan se produc cîteva miliarde de astfel de cipuri pe an, preţul lor fiind, în medie, puţin peste un eurocent."

42 de comentarii:

Anonim spunea...

Ghitza, pot sa-mi permit sa le fut muma-n cur?

Anonim spunea...

Am postat si apare ca fiind postat, este numarat dar ca text nu . De ce?

ion adrian

Anonim spunea...

Asa da.

Anonim spunea...

Dar asta nu mai este o globalizare rea nu-i asa?

http://stiri.rol.ro/un-avion-a-zburat-26-de-ore-alimentat-doar-de-energia-solara-631950.html

i.a.

Anonim spunea...

Ghitza, indica-mi din nou likul unde pot citi propunerea Cojocaru.
Multumesc.
i.a.

Anonim spunea...

Si fiindca undeva te refereai la gripa noua, vad ca unii ti-au raspuns :) :

http://www.ziare.com/cautare/gripa
i.a.

Anonim spunea...

Scuze caci de fapt linkul este asta;

http://www.ziare.com/viata-sanatoasa/gripa/romania-lovita-iar-de-gripa-noua-in-octombrie-1027778

Anonim spunea...

http://ordinulnegru.blogspot.com/2010/05/directorul-cia-leon-panetta-la.html

ghita1964 spunea...

WWW.Varianta Cojocaru.ro

ghita1964 spunea...

Poti Ioane daca ai cu ce!

ghita1964 spunea...

Ioane interesanta chestiune!Nu stiam de ce sunt atat de anti-Romania parlamentari olandezi!
"Daca printul Bernhard al Olandei, fondatorul "Grupului Bilderberg" era cavaler de Malta iar Ordinul Cavalerilor de Malta este un ordin care apartine Vaticanului, atunci "Grupul Bilderberg" cui apartine ???!!!"
Atunci cred ca banuiesc ce vor papistasii pe termen lung!Vor Romania fara romani!Asta vor!Daca nivelul oceanului planetar creste asa cum au preconizat cercetatorii atunci Olanda si alte cateva tari dispar efectiv de pe harta lumii!Pregatesc o noua Palestina!

Anonim spunea...

Se mai gaseste, macar si un ciot. :)
Nu stiu daca este valabil numai ptr Olanda. Dar ce spui tu aici, eu am publicat sub semnatura la modul general, fara sa indic un stat anume, prin 1990-1991.
i.a

PS. Si daca ne gandim ca cineva, nu un roman, a spus: ce tara frumoasa Romania dar ce pacat ca este locuita, mai venim pe acasa. :)

ghita1964 spunea...

O sa caut!Multumesc!Cat despre ps...lupii astepta sa ne sfasie din 1917!

Anonim spunea...

E greu sa gasesti , poate daca ne vom cunoste vreodata, iti voi arata eu "opera mea ziaristica" :), destul de redusa si de amator de altfel, scrisa in acea perioada incinsa.
i.a.

PS Ma apuc de Legea Cojocaru. :)

Anonim spunea...

iar este in spam ceva.

Anonim spunea...

si daca spun ca este in spam apare si aia referita. :)

ghita1964 spunea...

Ioane tot ce vreau de la tine e sa argumentezi!Nu ma dau atotstiutor si cand gresesc recunosc,cred ca ai observat!Vreau sa discutam si sa vedem nu-i o solutie buna pentru tara noastra!Atat!Nu ma intereseaza banii!

ghita1964 spunea...

Ioane fi atent la stiri,Bildembergul loveste din nou,de data asta in Spania!Astia pe unde trec praful se alege!

Anonim spunea...

Am inceput sa pregatesc o teza de doctorat cu legea Cojocaru. am inceput sa scriu asa ca de acum este sigur: daca traiesc termin teza respectiva.

PS Ce-i in Spania ?

i.a.

ghita1964 spunea...

Au iesit in strada catalanii,care cer separarea de Spania!

Anonim spunea...

Aha, si de ce crezi ca este amestecat Bilderbergul, ce aia-s cretini, adica catalanii?

ghita1964 spunea...

Pentu-ca ultima reuniune a grupului Bidemberg a a vut loc in Spania,penultima in Grecia!E o speculatie,stiu,dar o speculatie adeverita de timp.

Anonim spunea...

Ghitaaaa,
Daca e sa ma iau dupa tine noi suntem mai cu mot, ca Trilaterala are o reuniune in toamna la Bucuresti!
Sa moara grecii si spaniolii de ciudaaaaaaaa!
Nicoleta Savin sunt, dar vad ca dau gres la logare

Anonim spunea...

Nicole, chiar asa, Trilaterala?
Sa-i asteptam atunci cu paine si sare ca doar ne omoram doar fratii intre noi, cu restul fiind very, very ospitalieri. :)
i.a.

Anonim spunea...

Ghitza,
Am scis un sfert dint teza de doctorast in stiinte economice si as dori sa postez fiind oarecum independenta de restul si asteptand discutii si reactii. Dar fiind mare nu va intra dintr-una asa ca indruma-ma tu.
i.a.

ghita1964 spunea...

Timite adresa ta de e-mail si te fac administrator!Apoi poti publica ce vrea sufletelul tau!

ghita1964 spunea...

Nu-i exclus!Daca vin s-ar putea ca peste 2 ani sa avem Kosovul nostru!

ghita1964 spunea...

ps.autor nu administrator ca se supara dementu' sef!

Anonim spunea...

Am mai trimis-o la dementu sef, dar acum pe ce adresa s-o trimit?
Am mai fost autor, dar fara sa cer, adica m-am chinuit si am postat din bucati si cred ca parintele m-a uns atunci autor. :)
i.a.

Anonim spunea...

Am gasit in sentul meu, adresa de mail a lui cuboltasipresiune. Daca trimit un mail cu lucrarea nu e mai bine si apoi o afisezi tu .
OK?

Anonim spunea...

Ghiţăăăăăăăăă sparge-te-aş la bot! Nu mai edita precum handicapaţii de mari jurnalişti care au corectura în spatele lor! După orice semn de punctuaţie se lasă spaţiu liber! Fii naţionalist începând prin a respecta ortografia LIMBII ROMÂNE! Moaaaaaaaaaaaaamă ce m-ai scos din draci! Am făcut băşică la deget cât am dat space!
Huo!
:))))))))

Anonim spunea...

Ioane trimite e-mail pe adresa: cuboltasipresiune@yahoo.com cu adresa ta de e-mail şi parola pe care o vrei, CA SĂ-ŢI DAU DREPT DE ADMINISTRARE AŞA CUM AU TOŢI CEI DE AICI!

ion adrian spunea...

tu nu vezi ca nu sunt in stare decat sa ma declar anonim?

ghita1964 spunea...

Am înţeles să trăiţi!

Anonim spunea...

Ioane trimite acum e-mail cu ce ţi-am spus ca sunt eu în pagina de setari! Ghiţa daca esti si tu in pagina de setari Ieşi afara şi lasa la mine!

ion adrian spunea...

acum ca ai revenit la vechiul sistem pot sa ies din anonimat :)
Am trimis un mail pe adresa ta si in atach se afla textul propus. te descurci tu cu el. Da-mi ce parola vrei . da-o pe aia care mi-ai dat-o la realpolitic, ca tot nu o sa stiu ce sa fac cu ea.
Nu vreau in principiu sa fiu autor . ma simt mai bine comentator , dar uneori ca acum trebuie sa fiu, ca sa se creeze un fir special unde sa pot fi injurat cu deplina usurinta de catre cine are chef :)

ion adrian spunea...

Vad ca nu mai spui nimic!?

Anonim spunea...

Despre ce ? Şi-am trimis invitaţia dă accept la ea! Sau trimite materialul ca să-l postez eu!
Părinţelul sunt dar mi-e lene să mă loghez!

ion adrian spunea...

Dar ti l-am trimis de doua ori adica si ieri, Duminica, si azi, luni.
Este in atachul mailului trimis pe adresa ta de mail.

Anonim spunea...

Ghitza, ti-am raspuns la ultima ta postare si vad ca au disparut toate postarile de dupa cea din 13.07.2010, 00:04. Ce se intampla?
I.A.

Anonim spunea...

Repet oarecum:
O singura motivatie rationala ptr sinucidere:
Copilul : boala incurabila certa, cu desfasurare ultra rapida astfel incat sa nu se mai poata spera nimic si pleaca inainte sa astepte “acolo”

Anonim spunea...

eroare: este ptr firul cu Madalina

Arhivă blog