12.07.2010

Explicaţie răspicată!

O dau aici deoarece am părăsit acea ogradă şi nu am chef ca să mai intru acolo! O dau aici sub formă de comentariu, deoarece ştiu că o vei citi! Bun, deci explic răspicat:

Cât voi mai avea de trăit pe acest pământ şi cât voi bântui Iadul, că în Rai nu o să ajung, am să urăsc comunismul şi comuniştii! Niciodată nu am să incit şi nu am să urăsc românii că-s români, americanii că-s americani, evreii că-s evrei, ţiganii că-s ţigani, arabii că-s arabi, ruşii că-s ruşi sau patagonezii că-s marţieni! Deci, dacă ai considerat că am să dau copy-paste la e-mailul pe care mi l-ai trimis doar pentru motivul că atunci când aud de Tismăneanu intru în fibrilaţie, te-ai înşelat! Mă doare fix în başcheţi că Tismăneanu este evreu! Poate să fie şi patagonez! Poate să fie ce vrea el! Io fac spume deoarece această jigodie deontoloagă ESTE O BEIZADEA COMUNISTĂ NENOROCITĂ! DECI REPET: MĂ DOARE-N BAŞCHEŢI CĂ ESTE EVREU! EU AM CE AM CU EL PENTRU CĂ ESTE O BEIZADEA COMUNISTĂ NENOROCITĂ! UN VÂNZĂTOR DE ŢARĂ ŞI EL ŞI CIRACII LUI DE LA IAŞI! DACĂ ÎN FAŢA MEA SPUI CĂ TISMĂNEANU ESTE UN EVREU JEGOS, NU TE BAG ÎN SEAMĂ SAU DACĂ SUNT NERVOS TE BAG ÎN MĂ-TA DE RASIST! DACĂ ÎNSĂ VEI SPUNE CĂ TISMĂNEANU ESTE O LEPRĂ COMUNISTĂ ÎMPUŢITĂ AICI SE SCHIMBĂ CALIMERA! AM SĂ TE APLAUD! NICIODATĂ NU AI SĂ AI ARGUMENT CA SĂ MĂ CONVINGI CĂ BEZMETICII ĂIA LEGIONARI, DE PURTAU CĂMĂŞI VERZI ŞI DIAGONALE, AU FOST BUNI ROMÂNI! AU FOST DOAR NIŞTE MINERI AI DECENIULUI LOR! PUNCT! Deci: VERBOTEN ŞI NU MAI ÎMI FUTE MEMORIILE!

PS1 Ghiţă acum mi-am adus aminte că şi tu ai luat-o razna-n păpuşoi şi nu ştiu pe care i-ai înjurat pe aici pe blog că sunt evrei! Rectifică te rog acolo şi nu uita că aşa cum suntem noi românii, leneşi sau harnici, beţivi sau cumpătaţi, hoţi sau cinstiţi, proşti sau intelegenţi absolut niciodată nu trebuie să fim rasişti!
PS2 Tot ce am spus mai sus nu este balet în ceaşcă şi nu am frică de legea care condamnă manifestările antisemite sau rasiste dar absolut niciodată eu necredinciosul, eu cel ce nu cred în vreo divinitate, nu am să jignesc un om pentru apartenenţa lui la un neam, la o minoritate, la o religie sau la un cult! (Atenţie! Am să înjur şi am şi spurc totdeauna homosexualii, deoarece ei nu sunt o minoritate, cu toate că Europa le-a dat ceva drepturi în acest sens! Ei sunt doar nişte indivizi cu grave deficienţe psihice şi comportamentale!)

Atât şi sper că am fost înţeles corect!

3 comentarii:

ghita1964 spunea...

Frate Eusebio, păi eu am spus-o acolo şi atunci:nu am nimic, dar absolut nimic, cu poporul lui Israel, nici cu poporul american,cu nici-un popor!EU AM TREABĂ CU LEPRELE ŞI ACEIA CARE-MI FURĂ MIE NAŢIUNEA!ATÂT!
CLAR???

Anonim spunea...

Hoooooo nebunule de ce tragi cu metralera în pianist?
:)))))))))

ghita1964 spunea...

Păi văd că am început să supăr şi dacă nu pot să am un dialog cu cei pe care i-am susţinut, cu aceia care atunci când s-au văzut în capul mesei, au uitat cine i-a pus acolo, nu are rost să mă consum.
Eusebiu,Pdl-ul a minţit să fie clar!Eu nu pot să laud nişte mincinoşi, nu vreau!Când PREŞEDINTELE spune că este în contradicţie cu şeful guvernului, e un mare semn de întrebare, mai ales după ce guvernul trece printr-o moţiune parlamentară!Ei şi cu toate acestea ei(portocalele) tot pe a lor o ţin.Păi ce rost mai are dialogul?Mai lipsesc odele,imnurile şi alte alea!

Arhivă blog