17.07.2010

Adoleh Kohn

Mai acum câteva zile m-a enervat teribil o replică a unui puşti zăpăcit, student eminent, care nu ştiu cum dracu ajuns sub influenţa unor indivizi cărora ura de rasă, ura faţă de alte religii, antisemitismul, nazismul şi legionarismul li se par noţiuni normale într-o lume modernă! Astăzi, bântuind pe net, am nimerit în ograda Reporterului Virtual (ştiţi voi care! ...moldovanul ăla îndărătnic, căpos şi curvar), unde am dat peste scriitura lui monseur Spartakus:


Repostez şi eu clipul în care Adoleh Kohn, în vârstă de 89 de ani, supravieţuitor al lagărului de la Auschwitz, la mai bine de şase decenii de când a simţit acolo mirosul morţii, s-a intors în Polonia şi a dansat alături de nepoţii săi pe melodia “I Will Survive”! Sper ca măcar doi-trei cretini din ăştia de tot umblă cu mintea dusă, propovăduind ura împotriva altor rase şi altor religii, să privească cu atenţie clipul şi de ce nu să citească scriitura "sclavului" Spartakus care-şi târâie zilele pe plantaţia mogulului Tiberiu Lovin. Poate, totuşi, ceva s-o prinde în vreun colţişor al minţii lor zdruncinate şi-şi vor reconsidera poziţiile.

3 comentarii:

ghita1964 spunea...

Ce ai bre cu Spartanul?
Am vazut clipul.Nu am lacrimat dar intradevar am ramas miscat.Suferinta unor oameni trebuie respectata indiferent de natie, rasa ori credinta!Super mosul cu nepoteii lui! Cred ca nazistii au facut "infarct" de ciuda, sporul lor si sa ramana cati am botezat eu!
Pana la urma Eusebio viata merge inainte si toti ramanem niste "supravituitori" !

Anonim spunea...

Cu Spartaka absolut nimic! Îmi place cum scrie! Fă mişto şi spunei că-i slugă pe moşia lui Lovin să vezi cum intră în fibrilaţie Spartaka!
hihihi

ghita1964 spunea...

Nu-mi permit Eusebio, imi place tipul are "caterinca" la el si cand vrea devine ucigator de lucid, dar numai cand vrea!Poate e si el un "mercenar" mai mic!

Arhivă blog