30.09.2010

Replică la Zapa

Mi se trag niscaiva scaltoace extrem de violente în curtea Realului, monseurul Zapa încercând parşiv a se folosi de maliţioasele mele comentarii la adresa generalului Abraham. Bineînţeles că doamna Savin Nicoleta imediat a pasat pisica în ograda mea răspunzând: "Zappa, întreaba-l pe Eusebiu cum e cu respectul la generali, e afirmatia lui."

Păi măi ciocoflenderilor hai să v-o trag io pe puncte:
1. Singurul vinovat de evenimentele din ziua când cei ce trebuie sa impună respectarea legii, nu au respectat-o, este VASILE BLAGA fostul ministru de la interne.
2. Educaţia şi instrucţia mea nu îmi permite de a nu acorda respectul cuvenit ofiţerilor armatei şi poliţiei române! Referitor la dom ghinăral Abraham, pot fi spuse multe, dar dacă spuneţi că este un neştiutor în ale meseriei, pardon-scuzaţi vă pot transmite că bateţi câmpii şi mâncaţi rahat!
3. M-am cam săturat de poveşti şi de indivizi care nu respectă autoritatea statului! Aşa cum nu mi-a plăcut ca Preşedintele ţării mele să fie jignit crunt de către demonstranţi, nu-mi place ca ofiţerii ţării mele, armata ţării mele sau poliţia ţării mele să fie jigniţi/jignite!
4. Lucrătorii MI şi-au mai "furat-o" o dată la rebeliunea din '89. Infractori de drept comun, hoţi de buzunare, violatori au tăbărât cu pumnii şi cu răngile pe amărâţii de "sergenţi majori cu fluierul de gât" şi decretând că sunt "securişti" iau bătut, schilodit şi chiar ASASINAT! Cu o totală neplăcere observ şi că şi acum, la atâţia ani de la acele teribile evenimente, se încearcă stigmatizarea Poliţiei Române! Există uscături, există imbecili care jignesc Preşedintele, există imbecili care aruncă cu caschetele ca la nuntă! EXISTĂ! Dar asta nu înseamnă că Poliţia Română trebuie înfierată! Nu înseamnă că din cauza a mai puţin de 1000 de nesocotiţi, să fie acuzaţi mai mult de 100000 de lucrători MI. Observ cu stupoare însă, că monseur Blaga nici usturoi nu a mâncat, nici gura nu-i miroase şi bine mersi îşi vede liniştit de treburile lui! Este ceva ciudat şi deocamdată nu comentez! Se întâmplă ceva ciudat şi deocamdată nu comentez! Dar repet pentru a mia oară:
UNICUL RESPONSABIL DE EVENIMENTELOR PETRECUTE LA MITINGUL LUCRĂTORILOR MI, ESTE VASILE BLAGA! TREBUIE PEDEPSIT EXEMPLAR ŞI CONFORM LEGII SĂ RĂSPUNDĂ PENTRU FAPTELE SALE!
Cele două mesaje pe care le-a transmis cu ajutorul postului de televiziune Realitatea
SOV participanţilor la miting şi anume:
a. Vinovaţii vor fi judecaţi conform legilor ţării!
b. Jandarmeria îşi va face datoria!
au avut darul să provoace şi să incite şi mai mult masa de demonstranţi!
5. Cu mare tristeţe o spun! Până acum serviciile, armata şi internele parcă au fost blestemate! Au avut ca şefi numai neputincioşi, debili şi neterminaţi, care culmeaaaaa...unii dintre ei nici măcar pregătirea militară elemantară nu o aveau! O târlă de adunături! Aceste jalnice excremente au adus şi au creat numai dificultăţi şi probleme în algoritmul de funcţionare al acestor instituţii! Rari au fost cei ce prin atitudinea lor, din punct de vedere fizic vorbind (acei umeri drepţi şi acea privire pătrunzătoare) şi prin pregătirea lor profesională, au onorat posturile în care au fost numiţi! Tot cu stupoare observ că până acum nicio astfel de lepră nu a fost luată la întrebări şi nu a fost trasă la răspundere pentru ceea ce a făcut!
5. Observ că tot mai mult se acreditează ideea de puci (această idee o acreditez şi eu) dar Zapo eu te întreb:
DACĂ A FOST PUCI, BLAGA UNDE A FOST? PE LÂNGĂ PUCI, ÎN AFARA PUCIULUI SAU DIRECT ÎN PUCI ADÂNC BĂGAT? RĂSPUNDE!
6. Atenţie foarte mare, voi muşcătorii de cur, care observ că aţi început să vânturaţi ideea că mi-am schimbat orientarea! Sunt acelaşi radical anticomunist, acelaşi susţinător aprig al marinarului şi tot la fel de rău îmi sare muştarul când aud că Febleţea mea politică este atacată de nişte joanghine ordinare şi beţive! Am fost, sunt şi voi fi! Eu nu mă schimb!

Mai jos, pentru a nu fi nevoit de a da link în ograda realilor postez comentariul sonatului lumii Zapa:

E mai mult decit interesanta toata povestea asta care se afla in spatele MITINGULUI POLITISTILOR de vinerea trecuta. inca de simbata trecuta, fara a avea toate datele, inforrmatiile, am facut o comaparatie intre ultima mineriada din 1999 -CIND GENERALI POLITIEI ROMANE DEFILAU CU CHPIURILE IN BRATE SI CU UNIFORMA MOTOTOLITA
, in portbagajurile unor masini cu NUMERE CONSPIRATIVE. EPISOD SCOALA DEALTFEL, CARE AR FI TREBUIT PREDAT LA SCOALA DE PRESEDINTI DE TARA, PT CA NICIODATA NICI UN PRESEDINTE SA NU MAI POATA FI PACALIT SI SEDUS DE BURTOSII, UNSUROSII, BETIVII SI CURVARII GENERALI ROMANI DE POLITIE, AJUNSI GENERALI DIN POSTURA DE OPORTUNISTI, CARIERISTI, TURNATORI, DAR MAI ALES HRAPARETI SI LACOMI – DEDULCITI LA BANUL PUBLIC SI GATA ORICIND SA SE EXCITE IN FATA UNOR NOI STIMULENTE SI PRIVILEGII. GENERALI CARE IN INTEGRALITATEA LOR SUNT DIN POSTURA DE TARANI PROVENITI DIN CELE MAI NAPASTUITE SI SARACE FAMILII, ASTAZI PROPIETARII UNOR VILE IMPRESIONANTE, CASE DE VACANTE CU PISCINE, INTR-UN CUVINT PROPRIETARII UNOR AVERI URIASE GREU DE PROBAT DIN UNIFORMA DE POLITIST ROMAN.
acum vreau sa fac o paranteza – si de data aceasta nu vreau sa fiu malitios si nici ironic ori sa vorbesc cu sensuri ascunse, asadar:
NICOLETA, dupa episodul cu generalul PAVEL ABRAHAM, UN TARANOI DIN TRANSILVANIA, DE UNDEVA DINTR-UN SATUC DE PE VALEA SOMESULUI PE LINGA JIBOU, mai crezi in TEORIA LUI EUSEBIU – CONFORM CAREIA, ATENTIE, GENERALII ROMANI AU ONOARE SI TREBUIE RESPECTATI? Las deoparte episodul de la COSTESTI DIN 1999, LAS DEOPARTE EPISODUL DE VINEREA TRECUTA CIND TICALOSIA GENERALILOR A ATINS CULMI ALE PARSIVENIEI, si indraznesc sa te mai intreb ceva: crezi ca acesti generali in miinile carora este siguranta publica, a cetateanului, a statudului de drept – SUNT APTI SA APERE DEMOCRATIA INTR-UN STAT DE DREPT? stiu, intrebarea e cu bataie mult prea dificila – TINTITA SI LA OBIECT. dar parca a venit momentul ca noi toti, cei din societatea civila sa-i aratam public pe acesti generali de opereta care pur si simplu – AU PUS STATUL DE DREPT IN PERICOL.
nu vreau sa folosesc vorbe grele – DAR CUVINTUL POTRIVIT ESTE PUCI, iar domnii generali ar trebui trimisi la plimbare. Cred ca parcul Herastrau este o locatie mult prea luxosoasa pt ei. Iar pensiile domniilor lor ar trebui sa rivalizeze cu pensiile sociale la un nivel de cel mult 350 roni.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sebi,
Daca generali nu sunt vinovati de colaborare ticaloasa cu Blaga sau de tradare a lui Blaga(ceea ce nu cred), de complicitate la porcarie si diversiune (poate ca puci este prea mult) inseamna ca sunt vinovati de tampenie.
Daca sunt nevinovati in sensul ca sunt credinciosi comandantului atunci lucrurile capata un alt sens care ma depaseste si atunci poate ca stii tu ce sti dar nu vrei sa spui si nici nu te intreb.

Zapa ca un spectator neimplicat dar anticomunist cu tot aparatul astuia la un loc are tot dreptul sa emita ziceri extreme de genul respectiv, si nu trebuie sa te superi pe el.
ion adrian

Anonim spunea...

Ioane, io pe Blaga de când l-au ejectat din minister nu-s supărat şi aşa am să rămân până iar îl mănâncă în cur s-o articuleze pe Febleţe! Dar chiar dacă nu-s supărat, BLAGA-I UNICUL VINOVAT!
Măi Ioane voi chiar sunteţi copii? Voi puneţi botul la vrăjeala că
Popey + Bluto = LOVE ?

Măăăăăăăăă copiiiii treziţi-vă! E personal am auzit vocea acestui looser cum beat fiind în ce hal vorbea de marinar! Voi chiar nu vedeţi câte interconexiuni are Blaga cu duşmanii marinarului?
Măăăăăăăă copiiiiii jos ochelarii de cal de la ochi şi măriţi raza câmpului vizual!
:))))))

PS Tu Ioane ai impresia că mă apucam eu să vorbesc de la gazeta de perete sau din auzenii dacă nu pipăiam si vedeam cu ochii mei? Eram nebun să-mi ridic în cap tot norodul BVB-ist?
BLAGA ESTE TRĂDĂTORUL MARINARULUI!
PUNCT!

Anonim spunea...

Hmmmmmmmmmmmm,maio sa fie,acum e acum.
in mod normal ar vtrebui sa profit de faptul ca esti,LA IZOLARE'si sa-ti trag la gioale de sa ma tii minte.
numa'ca io,mi-s om de onoare si lovesc decit atunci cind lupta e egala,asadar,doar atit iti spun-BLAGA AVEA IN SUBORDINEA LUI O ARMATA DE GENERALI GENOROS PLATITI DE STATUL ROMAN SA RESPECTE SI SA PASTREZE LEGALITATEA-NORMAL ERA SA PLECE TOTIIIIIIIIIIIIIIII DE MINA CU BLAGA,SI NU TE FA CA NU INTELEGI.
AFARAAAAAAAAAAAAAAA CU EI,TRADATORII-TU NU VEZI CE SCRIU GAZETELE RUSETI-CONFRUNTARI ARMATE,UNDE INTR-O TARA U.E?
intr-o tara unde sunt BAZE AMERICANE,UNDE URMEAZA SA SE INSTALEZE .........SCUTUL....................SCUTUL AMERICAN...........
eusebiu,nu te lasa orbit,si nu gindi cu organul pe care il scoti prin prohab cind ai bagat o bere in plus.
aici tradarea e cu batie lunga si are sensuri reversibile-CIRCULA PRIN STEPA RUSA DE LA MOSCOVA LA BUCURESTI SI INVERS.
tu nu intelegi ca pe astia i-am mostenit.
in state,dupa iesirea lui ABRAHAM,acesta statea de vorba cu neste AGENTI CIVILI IN COSTUME NEGRE SI CU O CERBICIE...............DE IL TRECEAU TOATE SUDORILE PE IDIOTUL ABRAHAM.
SI STII DE CE?PT CA ACOLO SISTEMUL TICALOSIT A PUS DE NENUMARATE ORI GIND RAU PRESEDINTELUI IN EXERCITIU,SI AU SI REUSIT UNEORI-UITE VEZI D'AIA ACOLO PUTEREA LEGII NU SE DISCUTA.
SUNT FRANK ZAPA[KING]AMICUL VIRTUAL AL CELUI MAI SIMPATIC BLOGGER SI BASESCIAN-EUSEBIU DIACONU............

Anonim spunea...

Beeeeeeeeeeeeeei sonatule! Tu eşti turc sau ardelean? Ai dreptate ce spui dar repet:
PRINCIPALUL VINOVAT ESTE BLAGA!BLAGA ŞTIIND CU O ZI ÎNAINTE CĂ ÎN BUCUREŞTI EXISTĂ "SITUAŢIE DE RISC MAJOR" CARE POATE SĂ DEGENEREZE TREBUIA SĂ FIE ÎN BUCUREŞTI! NU BRAMBURA ÎN ŢARĂ LA SERBĂRI GALANTE! DE CE A REFUZAT SĂ SE ÎNTOARCĂ ÎN BUCUREŞTI ATUNCI CÂND I S-A CERUT ACEST LUCRU? EXPLICĂ DE CE?
Ce tot o zgudui atât şi-o îmbârligi
din taste!
:)))))))

Anonim spunea...

Nu m-am referit la Blaga si nu te contrazic dar ce facem cu jenarali?
ion adrian

Anonim spunea...

A TREIA CIZMĂ! FIX ÎN CUR!
Pedeapsa pentru călcarea jurământului militar şi dezonorarea hainei militare nu poate fi atenuată de grad!

ion adrian spunea...

Asa da! :)