30.09.2010

Atenţiune! Dau armata jos din pod!

Prima la mână:
Fă proasto, iar ai plecat ca bezmetica şi ţi-ai uitat ochelarii! Precis mâine la prima oră sună dobitocul tău la uşa mea, ca să-i ceară!




A doua la mână:
Cadânele haremului meu, io am impresia că fiind democraţie v-aţi cam luat lumea-n cap şi vă credeţi mari mogulese care aveţi dreptul să faceţi orice vă taie capul, precum fac mogulii cu care tot îşi trage la gioale marinarul! 'Tu-vă muma-n cur de curvilii dracului, băgaţi-vă minţile în cap că dau jos armata din pod şi pun centura din cui pe cururile voastre! Am o întrebare:

Când 'mnezeirea şi amnarul vostru în zilele fără soţ,
m-aţi întreţinut voi pe mine?
AUD?

Să poftiţi futu-vă muma-n cur, să vă luaţi toate cele ce le-aţi uitat la domiciliul meu, că nu mai am loc de în casă de briz-briz-urile voastre! Executarea că jar mâncaţi! Toate şase plus rezerva!

UPDATE "LA PRIMA MÂNĂ":

ENUNŢ:
Ochelarii nu sunt propietatea Nicoletei Savin!
CONSECINŢE:
Aparenţele totdeauna sunt înşelătoare!
PPRECIZARE:
Nicoleta Savin este soţia mea! Trebuie să scriu cu MAJUSCULE, ca să înţelegeţi acest lucru voi cei vă credeţi că sunteţi ceea ce nu sunteţi?
SUGESTIE:
Pentru neclarităţi, celor interesaţi pot a le oferi împrumut ultima ediţie DEX, spre consultare şi răsfoire. Recomand studierea următoarelor substantive: CĂSNICIE, SOŢ, SOŢIE, DRAGOSTE!

PS Aloooooo, organiliiiii, COP-uuuuuul, şpionii, mai langsam cu rapoartele că râde lume de voi atunci când vă vede umblând precum măgarii în deasa ceaţă londoneză! Şi încă o recomandare: Dacă nu ştiţi a juca şah, nu mutaţi piesele! Riscaţi să luaţi mat cu nebunul!
Pam-pam

12 comentarii:

Anonim spunea...

Sa inteleg ca, cuibul nostru, patucul nostru au fost deja murdarite si dezonorate? Inseamna ca eu nu gresesc in gandurile mele, ah ce pacat!

Anonim spunea...

Bre anonim, atât timp cât nu te semnezi, comentariul tău este un fel de "dare la gioale"!
Recunosc că al meu bârlog este cuib! Dar este "cuib de nebunii" anonimule!
Menţionez un aspect important: ABSOLUT TOTDEAUNA BÂRLOGUL MEU A FOST DE-O CURAŢENIE ŞI O ORDINE CAZONĂ!
Şi mai menţionez un aspect important:
Atunci când îmi era greu şi rămăsesem pe drumuri cu copilul de mână, un OM m-a ajutat
FĂRĂ A MĂ CONDIŢIONA CU NIMIC! FĂRĂ A-MI CERE CEVA LA SCHIMB!
ca să îmi revin şi să am un bârlog unde io şi puiul meu să putem începe a vieţui liniştiţi din nou! Eheeeei unii sărbătoreau Crăciunul şi eu renovam bârlogul! Deci acest OM este singurul care are avea dreptul să folosească posesivul
"NOSTRU" sau "NOASTRĂ"!
Pac te-am împuşcat!
(n-o să-ţi vină a crede, dar te-am împuşcat chiar cu vorbele acelui OM!)

PS Am uitat! Acel om a avut o pretenţie! SĂ NU-L MINT! Eu nu l-am minţit, dar recunosc că uneori am fost un piculică de escroc sentimental! Nu mult! Cât un păhărel de lichior galben, făcut în casă, desert după un prânz luat undeva la o cârciumă de pe marginea unui lac! Un lac, ehehee departe, pe cele coclauri ale lumii!
:))))))))

Anonim spunea...

Te amagesti frumos, iti raspunzi TIE frumos, iti respect mesajele indirecte, le sustin, la aprob. Asa face un om de onoare. Sunt altauri de OAMENI si urasc oamenii. Tu stii asta....nu m-ai lovit CU VORBELE "CUIVA" TU AI SPUS CA ESTE CUIBUL NOSTRU, TU AI FACUT TOTUL NOSTRU. Daca a fost totul gresit nu este vina mea. Oricum ador OAMENII!

Anonim spunea...

Anonim aseară nu am avut timp să răspund dar mulţumesc oricum că ai agitat spiritele un pic!
Nu că nu aş putea demonstra imediat că nu eşti Nicole (încă nu am ajuns in stadiul retard încât să postez şi să-mi răspund singur) ba mai mult, nu că nu aş putea imediat să demonstrez imediat că nu eşti Rejina, dar te rog totuşi să confirmi că eşti cu totul altcineva!
Poate astfel cei ce citesc vor înţelege că niciodată judecata nu trebuie să aibă la temelia lor cărămida numită ILUZIE!
Poate astfel se inţelege că mesajul despre existenţa noii triplete BVB este de fapt o iluzie care a stat la baza judecăţii unora care imediat s-au grăbit a zvoni pe net!
Dacă voi ce-i ce aţi zvonit credeţi că Preşedintele ar putea să facă o alianţă cu Vântu este treaba voastră! Eu ŞTIU că este imposibil!
Ca în orice război, există şi victime colaterale. Acestea nu mă interesează dar pot a le spune un singur lucru:
Prietenia adevărată este ceva ce nu se poate vinde sau cumpăra şi totdeauna se supune
TEOREMEI RAHATULUI
RAHATUL DACĂ TE APUCI SĂ-L MĂNÂNCI MUSAI ESTE SĂ-L MĂNÂNCI PÂNĂ LA CAPĂT!

Această teoremă mai are un corolar:

TOTDEAUNA ÎNTREABĂ-ŢI PRIETENUL! NU-L BĂNUI!

Bună dimineaţa ogradă!

Anonim spunea...

Am uitat să vă mai spun ceva:
ILUZIILE SUNT PRODUSUL CREATORILOR DE ILUZII!
:))))))))

Anonim spunea...

Da, sunt alticineva, sunt un om care sustine dreptatea, prietenia, respectul. Lupt pentru ele si le vreau ca dominanta in viata mea dar si a voastra. NU amestecati lucrurile! La varsta voastra nu aveti voie sa va lasati dominati de banal si sa va spuneti toata ziua:"eu sunt cel destept/a, eu am toatala dreptate,eu stiu mai multe,eu am citit mai mult, eu am mancat mai mult cacat cand eram mic/a" NU. Stiu cine este acel OM care te-a ajutat cand tie iti era foarte greu si ALTII se distrau de Craciun, stiu ca acel OM a "sarit" si bine si rau, stiu ca trebuie respectat acest lucru si nimeni nu are voie sa atinga acest subiect,mai ales o alta femeie!Stiu ca ti s-a facut mult rau si s-a profitat de tine, de sufletul tau numai de mine stiut cum este si de acel OM. Nu neg ca iti este recunoscut si de Nicoleta Savin sufletul bun, dar ea, fiind rigidia si scrupuloasa nativ trebuie inteleasa si lasata asa! Lucrati impreuna castigati impreuna ceva, atunci lasati sa curga acest aranjament cu demnitate si fara de apucaturi imature. Individualitatea personalitatii trebuie respectata, recunoastrea inteligentei celui cu care lucram, este o dovada ca cel care recunoaste isi demonstreaza ca e capabil sa lucreze cu un om inteligent!
Asa ca, eu misteriosul ANONIM, spus dint-o bucata si fara ocolisuri: Eusebiu merita respectat de cine recunoaste ca a avut de invatat de la el, cine nu recunoaste, repet, nu are ce cauta in anturajul lui, e meschin, fals,profitor PUNCT Si cui nu-i convine ce am spus, sa se duca sa se dea de pereti cu capul ca e prost de-a binelea!
Asta cu iliziile nu prea ai explicat-o bine Eusebiu si nu stiu cum s-o "articulez" dezvolta si apoi o sa replic fara ocolisuri!

Anonim spunea...

Mulţumesc anonimule! Şi boldez ultima parte a comentariului tău:

Asa ca, eu misteriosul ANONIM, spus dint-o bucata si fara ocolisuri: Eusebiu merita respectat de cine recunoaste ca a avut de invatat de la el, cine nu recunoaste, repet, nu are ce cauta in anturajul lui, e meschin, fals,profitor PUNCT Si cui nu-i convine ce am spus, sa se duca sa se dea de pereti cu capul ca e prost de-a binelea!


:))))))))

Adică mai pe româneşte:
SUNT OGLINDA A CELUI CE ESTE ÎN FAŢA MEA!

Iluzie? Ha! A pune pe jar şi a avea obţine reacţii rapide din partea celor ce în loc să culeagă adevărul care totdeauna se află la îndemâna lor, împinşi şi amăgiţi de "ILUZIE" umblă brambura pe coclauri în căutarea minciunii! Domnilor sunt stupefiat! Oare nu aţi obosit să bateţi coclaurile aiurea crezând că adevărul poate fi substituit cu minciuna pe care voi o vreţi a fi adevăr? Pe care voi o vreţi a o impune ca fiind un adevăr?
Bleahhhhhh, "v-am avut", "vă am" şi "am să vă am"!

Anonim spunea...

Rânjind, afirm că "POVESTEA OCHELARILOR" ar trebui prezentată ca temă de studiu celor ce au ca îndeletnicire intoxicarea şi lansarea zvonurilor în virtual!
Tot această poveste poate fi luată ca un îndemn pentru cei ce bântuie în blogosferă, la raţiune, la plasare în afara cercului şi dreaptă judecată! Un îndemn de a nu mai înghiţi pe nemestecate poveşti ce le sunt servite totdeauna interesatşi cu scop precis!

Anonim spunea...

Ochelarii pot fi ai mei,Rejinei, ai Nicoletei, ai unei cadane din harem, ai mai multor cadine din harem, ai tai, ai Omului de care spuneam ca a "sarit" cand trebuia, ai mamei tale, ai piticului, ai amantei cu nr 22 si eheeeee ai cui mai puteau fi ochelarii! Ma apuca durerea de cap cand ma gandesc!
Acum voi curiosilor, treceti si GHICITI ai cui erau ochelarii, ca as putea sa ma enervez si fac la randul meu un raport consemnand fara ezitare ca sunteti INCAPABILI!

Anonim spunea...

Treaba cu iluziile, cautarea lor aiurea sunt o capcana ce stau la panda si hat te atrag ca nisipurile miscatoare! Recunosc ferm ca tentatia este de multe ori prea mare si comoda de a cauta adevarul in minciuna. Dar simtul si calmul cu care m-a harazit Dumnezeu ma ajuta sa nu gresesc cand eu spun un adevar cand este adevar si cand minciuna e in top! Dar tot eu atrag atentia la cei din anturajul tau ca gresesc enorm cand incearca sa-ti descopere nu stiu ce secrete sau actiuni din umbra! Ei, daca sunt inteligenti trebuie sa-mi asculte sfatul si sa inceteze a mai cauta, nu vor gasi nimic! De ce? Pentru ca trebuie sa fie mai abili si mai inteligenti decat tine. Niciodata nu vor resi sa treaca de tine, PRIN TINE. Luati aminte ce va spun si nu-i cautati ce nu-i puteti gasi! Lucrati cu el, colaborati cu el, rasplatiti-l cum se cuvine si multumiti-i celui in care credeti ca l-ati cunoscut! Cine are ochi sa citeasca aici va intelege ca nu sunt vorbe in vant. Amin!

Anonim spunea...

Stop motoare anonimule! Le ajunge, lasă-i acum să-şi revină din loviturile de pumn şi poate să se aşeze hamangian la o lungă gândire!

Revin la cretinitatea zvonului noii triplete BVB (Basescu-Vântu-Blaga) care de fapt a fost cărămida
de la toată această tevatură!

ESTE O INTOXICARE ORDINARĂ!
Citez din memorie pe "cineva" care astăzi dimineaţă mi-a spus:
"CÂT DE TÂMPIT POATE SĂ FIE UN INDIVID CA SĂ CREADĂ CĂ TRAIAN BASESCU AR PUTEA VREODATĂ SĂ MAI DISCUTE CU UN NEMERNIC CUM ESTE VÂNTU!"

PS Menţionez că replica mea a fost:
ROMÂNIA NU DUCE LIPSĂ DE TÂMPIŢI!
:))))))))

Deci PAM-PAM!

Anonim spunea...

Ma oprisem oricum, vorba multa saracia omului!
In ce tine de zvon, imi este total indiferent. Mi se falfaie de tripletele lor, de mizeriile lor, de afacerile lor, de ascunzisurile lor, de toate cele stiute si nestiute. Viata este alta, nu ei! Nu trebuie sa le plangem de mila fie ei mafioti, banditi, hoti, politicieni-hoti. Dl Basescu a promis ca starpeste coruptia, ca vor fi dupa gratii toti cei care au vandalizat tara. Am sa mai astept sa vad efectele promisiunilor lui. Este ANIMAL POLITIC, atunci sa demonstreze ca si musca ca o fiara! Stiu ca mereu cloceste cate un OU si ca are efect atunci cand oul plezneste, dar s-o faca mai des! In rest sa traim normal si sa zambim mai des, sa ne apreciem si sa ne respectam la justa valoare si sa nu uitam ca azi e luni si maine e duminica si iar vine luni, adica trece tot si noi ne pierdem in derizoriu! Asta nu voi intelege eu!