29.09.2010

Pam-pam!

Din acest moment anunţ că:
SUNT SINGUR PE DRUM!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca esti singur pe drum....atunci am sa-ti urez .....DRUM BUN!

Anonim spunea...

Conform ordinului, iau poziţia RELAX, belesc fasolea şi spun:
-Mersi şefa!
....asta cu şefa nu o lua drept vreo confirmare a mea că mi-ai fi şefă! Ia-o ca pe ceva ca atunci când intri într-o alimentară şi întrebi:
-Şefa, peşte sărat aţi băgat?

Anonim spunea...

Ar fi cazul să nu mă enervezi că s-ar putea să spun tot bancul cu peştele sărat! Şi ar fi mortal!

Anonim spunea...

-niciodata nu vei fi singur pe drum atata timp cat eu traiesc
-niciodata nu te voi abandona, voi fi prezenta in viata ta si a piticului-ne iubim prea mult sa-l abandonez, voi fi mereu prezenta in viata lui, voi fi linistea lui; alternativa la zbuciumul lui de azi si de maine
-niciodata nu ma lepad de cei pe care-i ador si niciodata n-am sa plang cand voi veti fi fericiti, am sa zambesc frumos, am sa va dau sprijin la toate evenimentele majore din viata voastra
-niciodata n-am sa va urasc, iubirea este peste vorbele goale pe care le-as putea spune
-niciodata nu va lipsi respectul meu pentru voi
-niciodata nu ma va mosteni altcineva in afara de voi, de pitic
-orice decizie vei lua(buna-rea)ai cuvantul meu de onoare ca iti voi fi alaturi
-orice doamna imi va lua locul sau mi l-a luat am s-o respect ca pe doamna ta, chiar daca in mine ar racni durerea am sa zambesc frumos
-niciodata n-ai sa fii singur, cuvantul meu e LEGE si numeni nu-l poate lua decat Dumnezeu
-niciodata n-am sa spun altceva decat sa te bucuri de zilele frumoase pe care le ai altauri de ingerul tau si al meu
-niciodata n-am sa regret nimic, am sa pastrez totul ca pe icoana mea de suflet
-niciodata n-ai sa fi singur.....NICIODATA AMO MEU!AVETI RESPECTUL MEU.