26.09.2010

Avram Marian - Gabriel ( Graham )

Cu iertăciunile de rigoare pentru întârziere postez link-urile tale:
un blog in care gasiti minuni si dovezi ale unor incredibile minuni ,multe dintre ele petrecute in Romani : aratari ale lui Dumnezeu si multe alte minuni
un blog in care gasiti antologia marilor duhovnicilor din Romania : Arsenie Boca, Arsenie Papacioc, Iustin Parvu , Sofia Boghiu , Teofil Paraian si multi alti duhovnici,articole noi in fiecare zi.
un blog despre ai neamului martiri.

Nu ştiu cum ai nimerit în această ogradă şi sincer nu mă interesează. Dar obligaţia mea de stăpân al acestei ogrăzi (de fapt unul dintre stăpânii acestei ogrăzi), mă obligă a te întâmpina fără păine şi sare pe motiv de criză, dar cu un românesc BINE AI VENIT! Şi pentru a nu pierde vremea, iată cam ce reguli are această ogradă:

1. Intră cine vrea, rămâne cine poate.
2. Comentariile nu sunt moderate, accesul este liber. Există însă excepţii:
a. moderez orice comentariu ce are vădită tentă antisemită, xenofobă, iredentistă, rasistă, fascistă şi legionară. Atenţie însă, legionarismul care nu-l accept şi refuz a-l găzdui aici este legionarismul dementului Horia Sima! Accept însă totdeauna marile minţi ale Legiunii Române, adevăraţii legionari martiri ai neamului şi pământului nostru cel românesc.
b. accept critici dar nu accept invective aduse instituţiei prezidenţiale, implicit Preşedintelui României sau Ministrului Elena Udrea febleţea mea politică.
3. poate ai observat că dialogurile noastre sunt extrem de colorate, iar păruielile virtuale la care uneori ajungem, sunt extrem de violente! De fapt suntem foarte buni prieteni care bântuim ca o haită gălăgioasă şi totdeauna pusă pe harţă, o seamă de alte ogrăzi mult dragi nouă. Deci ceea ce am vrut aţi spune, este că nu ne interesează forma, ci doar conţinutul.
4. cei ce bântuim pe aici suntem din tot spectrul politic, roşii, portocalii, galbeni verzi, români, unguri, evrei sau ţigani! Avem un singur numitor comun: SUNTEM ROMÂNI ŞI FOARTE BUNI PRIETENI VIRTUALI.
5. cine doreşte drept de editare în această ogradă, trebuie să-mi trimită pe adresa cuboltasipresiune@yahoo.com, nick-ul şi parola pe care o doreşte, pentru a-i deschide contul.

Cam atât. Ba nu, poate ar trebui să-ţi spun că acum, aparent, această ogradă a fost lăsată în părăsire deoarece cam toţi suntem împrăştiaţi pe diverse coclauri ale lumii sau ale României, unde fiecare ne ducem cruciadele personale sau încercăm să ne câştigăm pâinea cea de toate zilele. Eu personal sunt un catâr bătrân, anticomunist radical şi violent, neangarat politic în vreun partid. Când pe eşchierul politic va apărea un partid de dreaptă curată radicală şi naţionalistă, atunci am să mă angarez politic! Încă ceva: respect absolut toate credinţele şi de aceea vreau să-mi fie respectată necredinţa mea! Încă o dată spun: "Bine ai venit!" şi nu uita regula de bază: "Intră cine vrea rămâne cine poate!"


4 comentarii:

Mihai spunea...

Dna Udrea este o persoana care merita aprecierile noastre.

Anonim spunea...

Hă,hă,hă nu ştiu ale cui aprecieri merită doamna Udrea, dar dacă îndrăzneşte cineva să-mi afronteze Febleţea politică, chem pe Vasile pompierul cu securea, HARSHTI!..şi acolo unde-i sunt picioarele, va sta şi capul afrontorului! Am zis!
:) :) :)

Anonim spunea...

Nu e rau ceea ce faceti.Keep going!

paul spunea...

remarcabil...extrem de remarcabil!!!