18.09.2010

Hai noroc, păzea c-am venit acasă!

Precum o şarlă bagaboantă şi curvară, după multă bezmeticeală şi bântuială prin alte ogrăzi, obosit, dar satisfăcut, mă întorc la mine în ogradă, ogradă aparent lăsată-n părăsire mai ales de când turbatul naţionalist Ghiţă1968 şi-a luat desaga-n spate şi a plecat pe undeva prin nordul Spaniei! Mă întorc şi în loc de "Bine v-am găsit!" spun:
PE EI, PE EI PE MAMA LOR!
În băşcălie şi la mişto postez următorul clip, râzând cu gura până la urechi (bunii mei prieteni ştiu de ce) .

Un comentariu:

lulu spunea...

Valeleeeeu, cata galagie facusi cum ai intrat pe usa blogului, de ametii hihihi!
Razi tu de clipul postat si banuiesc motivele hihihi!, dar pana la urma DOAMNEEEE CE MINUNAT ESTE SA TE ASTEPTE CINEVA DE ORIUNDE AI VENI....Fie si de la razboi....Ehe!