27.09.2010

V

Înainte de a pleca de acolo de unde am fost, am sărbătorit demisia lui Vasile Blaga deschizând o şampanie, spun:

VICTORIEEEEEEEEEEEE!



MUUUUUUUUUUUUUUUIErea VASILE BLAGA a demisionat! Astăzi, ura mea pentru tine se termină atât timp cât nu ai să mai îmi ataci Febleţea! Dar cu o deosebită răutate te anunţ că de acum încolo ZILELE TALE ÎN PDL VOR FI NUMĂRATE ŞI URÂTE! Dar repet, atât timp cât tu, fătălăule de bărbat, nu mai îmi ataci Febleţea în goana ta dementă după putere şi avere eu uit de existenţa ta!

PS1 PLEC CA SĂ MĂ REÎNTORC!....astea au fost vorbele pe care o dată, demult le-am auzit din gura unui OM de o deosebită valoare, onoare şi pregătire profesională! Un OM ROMÂN! cu majuscule!
PS2 Repet pentru ultima oară ceea ce am spus totdeauna: PDL-işti VASILE BLAGA ESTE COADA DE TOPOR A PSD-ULUI ÎN PARTIDUL VOSTRU, VASILE BLAGA ESTE TRĂDĂTORUL MARINARULUI!

Pun punct aici subiectului VASILE BLAGA! Pun punct până în momentul care acest beţiv grobian, trădător, bolnav de avere şi putere va ridica din nou râtul ca să-mi muşte Febleţea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

A LĂSAT BULDOGUL OSU ‘ , CÂND ÎL PRIPONIŢI PE HOSSU ?

http://anonymusgerula.wordpress.com/2010/09/27/a-lasat-buldogul-osu-%E2%80%98-cand-il-priponiti-pe-hossu/

Anonim spunea...

Hossu încă să mai stea,
La rând e altă lichea!
:))))))))