30.09.2010

Re pentru Zapa!

"cind ai sa-mi prezinti un general din MILITIE CARE SE INCADREAZA IN ACEST PORTERT ROBOT EU SUNT PRIMUL CARE IL PUPA IN CUR SI-MI CER SCUZE ACESTUI INDIVID PT CA AM VORBIT URIT LA ADRESA LOR."
(FRANK ZAPA[KING]30.09.2010 at 10:54)



Din ciclul:
"A fost o vulpe şef la şerpărie"
cu corectura POLIŢIE nu MILIŢIE, iaca răspunsul meu:
Bătrâna vulpe aparent s-a lenevit,
Ea după iepuri prin tufişuri nu mai fuge!
De fapt:
Bâtrâna Vulpe s-a cam updatat,
E vânător! Ocheşte! Pac!
Şi iepurele nu mai fuge!


PS Fuga marş la pupat şi cerut scuze
:))))))))))

3 comentarii:

ion adrian spunea...

Nu-mi este inca foarte clar cum este mai corect sa consider:
Romania a devenit model si exportator de incercari de lovituri de stat politienesti sau Ecuadorul anticipeza ce pregateste Vantu-kgb si la noi?


http://www.adevarul.ro/international/Lovitura-Ecuador-Politistii-controlul-Congresului_0_344966087.html

Anonim spunea...

Zapoooooo, care cumva ţi-am pus dop la gură? N-ai nimic de comentat? Dacă mai vrei exemple de super ofiţeri îţi mai dau! Că am tolba plină! Nu duce ţara lipsă de aşa ceva!
:))))))))

Anonymous spunea...

Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.