26.08.2010

DINICA - Ce-aveti cu mine, dusmani?


8 comentarii:

cercetashul spunea...

Hihihi ... sper sa nu ma pedepseasca dna Savin pentru ca am furat din ograda ''realpolitic''!

cercetashul spunea...

''Sunt vagabondul vietii mele ... maturator de praf de stele si cusurgiu fara cusur ...
Am fost si print si cersetor ... numai cu viata de actor, eu niciodata n-am glumit ... eu publicul mi l-am iubit!

... si eu, cercetashul, sunt vagabondul vietii mele!

Stefanya spunea...

Mda.............

Anonim spunea...

va salut din Spania!ghita1964

Anonim spunea...

Ooooo, salutare stimabilului Ghita!

Maestre iti faci de cap prin cele strainataturi? Sa stii ca noi iti simtim lipsa!

Un salut si doamnei Mioara!

cercetashul

Freddye spunea...

Salut dom"GHITA

Distractie placuta ,sparge cat mai multi bani , ca astia n-aduc fericirea..Da" vezi sa-ti ajunga pentru intoarcere.. :lol:

Stefanya spunea...

Toate cele bune Ghita.....

ion adrian spunea...

Langa un mare artist o mare artista si in contextul zilei de azi:

In cinstea oaspetilor francezi de azi dar si in a tziganilor cu relele si bunele lor:

http://www.youtube.com/watch?v=z7iRaT0O6RY&feature=related

Si ilustrarea acestora in parte in versiunea de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=HqMLiSbjmFU