03.08.2010

Părinţele, vezi că iar rămâi fără curent!



7 comentarii:

ghita1964 spunea...

Este o imagine luata direct de la NASA!

Anonim spunea...

Ntz că mi-am pus generator cu pedale! Cum mă faultează Doctorul la curent, cum mă apuc de pedalat şi înjurat!
:)))))))

ghita1964 spunea...

Pai ce doctorul e de vina? Tsunami solar bre?

Anonim spunea...

Poate să fie oricine de vină! Io pe Doctor îl înjur! Ce te bagi? Eşti mecanic?
:)))))))))

ghita1964 spunea...

Eusebio,ai nimerit-o chiar ca sunt mecanic de meserire si inca MMCI(daca esti "gazar" trebuie sa stii ce inseamna!),deci am voie sa ma bag!

ghita1964 spunea...

ps.Da de injurat poti sa-l injuri pe "bagabontul" ala de doctor!

Anonim spunea...

antibibliotecarul pe august 6, 2010la 6:12 pm

’’Voi nu trebuie să faceţi ce face mercenarul sau ce zice mercenarul! Ce pula mea pe româneşte spus! AVEŢI MINŢI care să judece şi să disece! Ce-i bun înghţiţi, ce-i rău la coşul cu lături! Corect?’’

Aham, sunt perfect de acord! Eu asa am facut intotdeauna! :)