26.02.2010

Run

Toată lumea îşi face blog! Toţi şi toate! Tineri şi bătrâni! Îşi fac blog şi după aceea încep aş da cu părerea despre "tot şi toate"! ....că deh, noi românii ne pricepem la "tot şi toate"! Chiar mai mult....deoarece ne pricepem la "tot şi toate", ştim să facem orice! Asta nu este rău! Rău este că nu ştim să facem nimic bine! Cârpim, peticim, băgăm gunoiul sub preş şi dacă este nevoie, vopsim chiar şi gardul! Contează exteriorul, nicidecum interiorul! Să fie bine, să fie rău? Hmmmmmmmm, poate pentru unii este bine, poate pentru alţii nu este bine.......eu încă nu m-am decis cum îmi este!
Mda deci mi-am tras blog! Şi mi-am tras blog deoarece simt nevoia "să mă uşurez" cu mare boltă şi presiune pe anumiţi găozari! Spun găozari deorece mi se pare extrem de potrivit acest termen! Cum poţi numi altfel decât "găozar": un politician care nu este politician, un jurnalist care nu este jurnalist, un intelectual care nu este intelectual.....o jigodie care este jigodie? Simplu: GĂOZAR!
Mdap deocamdată doar atât!

PS Am uitat ceva! Ograda aceasta este liberă! Absolut liberă! Întră cine vrea, rămâne cine poate! Atenţie însă, voi cei cu gura slobodă şi spurcată! Am gura mult mai spurcată şi mai slobodă decât voi! ....sper să nu ajungem a ne duela!

Niciun comentariu: