01.10.2010

Mda.

Am făcut şi rău şi bine, am fost urât pentru faptele mele, am fost iubit pentru faptele mele. Se pare însă că soarta m-a iubit şi a considerat că echilibrul vieţii mele trebuie păstrat dându-mi un briliant! A fost un ceva mic dolofan şi zâmbicios, a fost un cacă-n pampers, a fost un grădinar, a fost un băieţel şi acum deja a devenit un gâligan care mă enervează teribil, deoarece absolut toată îmbrăcămintea şi încălţămintea pe care i-o cumpăr, în 3 luni îi rămâne mică! (poate aici ar trebui să sfătuiesc părinţii, ca foarte de mici şă-şi dea copii la înot). Mâine este 2 octombrie şi puiul meu a mai crescut cu un an! Trece vremea, eu mă duc spre groapă, el se duce spre viaţă! Mda!



Mâine toată ziua am să fac ceea ce îmi place să fac cel mai mult! Să fiu TATĂ! ...de fapt TATI!

Un comentariu:

lulu spunea...

Uhuuuuu ce veste!LA MULTI ANI BRILIANTULUI!
MINUNEA MICA, SA AIBA PARTE DE VIATA TA LUUUUUNGA SI LINISTITA, DE MUUUULTA DRAGOSTE SI NOROCUL MEREU SA-I FIE TOVARAS DE DRUM! SANATATE BAIETI FRUMOSI SI IAR SI IAR LA MUUUUUULTI ANI!